Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #801 Del Skrevet 1. august 2005 Har du sjekka filteret eller hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. august 2005 Forfatter #802 Del Skrevet 1. august 2005 Ja, har det. Har stått å gravd nedi der heile dagen, stort sett. Bortsett frå når eg har kjørt maskina, for å sjekke om det eg nett gjorde, hadde noko for seg. Ringde Elkjøp tilslutt. Får reparatør onsdag i neste veke. Fram til då må me vaska opp på gamle måten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #803 Del Skrevet 1. august 2005 Uff...det er når sånt skjer at man virkelig får se hvor avhengig man er av den maskinen. Oppvask er kjedelig... Håper resten av dagen blir litt mer positiv da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. august 2005 Forfatter #804 Del Skrevet 2. august 2005 Jaudå, dagen vart grei den. Masse matlaging (ref bloggen min)... I dag er det rydding og utejobbing som står for tur. "sjåast" seinare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2005 Forfatter #805 Del Skrevet 3. august 2005 Så var det onsdag og tredje dagen av den siste ferieveka mi. Og det regnar... Usj.. Og patchen må nedlastast til WoW, så eg kan ikkje spela enno.. Argh... Har igrunnen tenkt å få rydda "roterommet" i dag. - Me har eit heilt eige rom til å putte alt som rotar inn på. For me har verken bod, loft eller kjellar. Eller me har alle tre, men kjellaren leiger me ut, boden er full av uteting og verktøy. Og loftet søv me på.. Så alt me har lyst å ta vare på, men som rotar legg me inn på roterommet. Så no byrjar det å fyllast, og treng rydding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #806 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, det verkar då svært irriterande å ha det slik. Men.. Bryllaup fyrst. Maskin etterpå (gje ein lyd då, så kan sikkert R. ordna rimelegare) ← Det hørtes ikkje så aller verst ut!!! Skal ha det i bakhovudet ja! Koss går det med deg no då kjære? Eg har det bra, er heimom for ompakking no, reiser visst til Rhodos på søndag(!) Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 #807 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg får WCIII av eksen, så jeg skal spille det når jeg får flyttet på meg til mitt eget. Ingen TV = mer tid til spilling. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2005 Forfatter #808 Del Skrevet 3. august 2005 Koss går det med deg no då kjære? Eg har det bra, er heimom for ompakking no, reiser visst til Rhodos på søndag(!) Hehe... ← Eg har det bra eg Masse jobb med hus og greier... Ja, eg snappa opp dette då eg var innom å snuste i dagboka di i stad. Kjempeartig at de fann billigtur! Kos dykk masse! Jeg får WCIII av eksen, så jeg skal spille det når jeg får flyttet på meg til mitt eget. Ingen TV = mer tid til spilling. :D ← Så gøy! - Men du skulle hatt World of Warcraft då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 #809 Del Skrevet 3. august 2005 - Men du skulle hatt World of Warcraft då.. ← Nja... Liker ensomspilling, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2005 Forfatter #810 Del Skrevet 3. august 2005 Nja... Liker ensomspilling, jeg. ← Men du kan jo gjere det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2005 Forfatter #811 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, eg fekk no rydda litt i dag. Eller begynt på ryddinga. Kjem til å ta ei stund å koma til botn der inne, ja... Og så fekk eg spelt litt også.. *tihi* Det er så gøy, skjønar ikkje kva desse damene klagar etter... *hihi* Men det er jammen irriterande når me har tenkt å spela litt, så går jammen serveren henn å legg seg ned for å kvila litt... Jaja... Trur kanskje det er på tide at vesle Linn3c skal finna senga og kvila seg litt. Kanskje studera innsida av augneloka litt? God natt alle små og store troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2005 Forfatter #812 Del Skrevet 4. august 2005 Ååååh... Så trøytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2005 Forfatter #813 Del Skrevet 4. august 2005 Åååh.. Så kvalm.. Har berre lyst å Veit ikkje kva det er men eitt eller anna inni kroppen min likar seg ikkje akkurat no.. Urk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. august 2005 #814 Del Skrevet 4. august 2005 Huffe... Håper du blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #815 Del Skrevet 4. august 2005 Usj, da...God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. august 2005 #816 Del Skrevet 4. august 2005 Håper du føler deg bedre raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2005 Forfatter #817 Del Skrevet 4. august 2005 Takk allesaman. Håpar det berre er noko eg har ete som ikkje likar seg inni der. Har sove i mange timar no, og er vorten litt betre. Satsar på at det er vekke igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. august 2005 #818 Del Skrevet 4. august 2005 God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 4. august 2005 Takk, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. august 2005 Forfatter #820 Del Skrevet 5. august 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg