Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

er ikke så veldig fornøyd meg guildet jeg heller.. Eller mannen.. Er for mange unge mennesker der. Det ene guildet vi ble slått sammen med er jo bare fjortiser..

Har tenkt å starte ny spiller men vil til lvl 60 først.. Kommer til å ta tid.. Har aldri spilt andre jeg, så jeg vet ikke hvilken jeg skal starte heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er ikke så veldig fornøyd meg guildet jeg heller.. Eller mannen.. Er for mange unge mennesker der. Det ene guildet vi ble slått sammen med er jo bare fjortiser..

Har tenkt å starte ny spiller men vil til lvl 60 først.. Kommer til å ta tid..  Har aldri spilt andre jeg, så jeg vet ikke hvilken jeg skal starte heller..

Tja, det vart vel berre så stort det nye. Men eg kjem ikkje til å bli i det andre guildet viss vårt er betre. Og eg trur neppe eg flyttar Vetla om ikkje du og T går ut av guildet. For det er kjekt å spela med dykk. :D (Godt å ha nokre faste haldepunkt... ) Men det var litt dumt at det var så mange "jyplingar" der. Utruleg masse dårleg engelskkunnskapar ute og går blant visse. Menmen.. Det er den kranglinga på guildchaten, eller eg veit ikkje om det er krangling eller flørting eller om det er ironisk meint eller kva det er. Men det kan vera litt plagsomt til tider. Jaja, eg har eit ope sinn og gler meg til alt er litt meir samkjørt og slikt. Det tek gjerne ei stund før mange guild klarar å fungera godt saman. Sjølv om eg er overbevist om at vårt var det beste å vera i frå begynnelsen... ;)

Skrevet (endret)

Følte ei trong til å fornya meg litt no som heile KG har fornya seg. Så - sjølv om eg sa at eg aldri skulle endra avataren min igjen - digga eg drageauget så inmari at eg berre MÅTTE ha det!

(Gler meg til å sloss mot dragar i WoW....)

Endret av Linn3c
Skrevet

Bør vel kanskje finne senga att....

Men eg har igrunn litt lyst å spela.

- Trur eg får utsetja den tanken til i morgon, for tida går så fort i Azeroth...

Skrevet
Har du fått post, vennen....?

JA!

Eg fekk eit nydeleg og kjempeherleg kort av ein heilt fantastisk flott person eg set enormt stor pris på at eg er blitt kjend med!

Tenkte at eg skulle ringa deg for å takka for det, men det har skjedd så masse her at eg har ikkje funne tida til det enno...

Men uansett; TUSEN TAKK!

Skrevet (endret)

Du må forresten ordna lenkjene til dagbøkene dine i signaturen din vennen! :)

Endret av Linn3c
Skrevet

Begynnar visst å bli litt trøytt...

Skrevet

På tide å finna senga kanskje?

Skrevet

*prøve å få mannen tilbake til mi verd, slik at me kan leggja oss saman....*

Skrevet

Jau, så klarte eg det eg hadde planlagt før eg skulle leggja meg..

Må visst kanskje ha meg pittelitt meir mat før eg køyar...

Skrevet

Mmm... Polarbrød med sjokkispålegg.

Og nektarin til "dessert" Hehe

Skrevet

Nei, no får det vera nok! :)

Natta!

Gjest gjesta
Skrevet

Sove godt?

Alltid fristende å være lenge oppe.. :D

Gjest gjest1
Skrevet
JA!

Eg fekk eit nydeleg og kjempeherleg kort av ein heilt fantastisk flott person eg set enormt stor pris på at eg er blitt kjend med!

Tenkte at eg skulle ringa deg for å takka for det, men det har skjedd så masse her at eg har ikkje funne tida til det enno...

Men uansett; TUSEN TAKK!

Godt å høre at det kom fram!!!! Og KJEKT at du vart glad for det!!! Eg er glad i deg eg!!!! No er signaturane ordna også, gledar meg til eg blir venner med det nye forumet!! Hehe...

Ha ein god og glad dag!!!

Skrevet

Hei allesaman! :)

Eg har visst ikkje vore så flink her inne dei siste par dagane.

- Har stort sett brukt tida framfor maskina til å spela ;)

(Er blitt lvl 51 no)

Skal snart henta "svigerinna" mi, og dra heim til foreldra mine. Besøke Bonni. ;)

Ei veninne av meg, eller eg veit ikkje om ho er det lengre, me har ikkje hatt kontakt på over eitt år, så ho er vel meir ein kjenning no... Men uansett har ho utdrikkingslag i dag. Eg var invitert til å bli med, men er så pysete at eg ikkje turde å bli med.... *flau* Om eg hadde gått hadde eg berre kjent henne, er skummelt det!

Men no skal eg spela litt meir før eg pakkar saman litt "stuff" til å ta med på biltur. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...