Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

:fnise:

Måtte henge den på badet jeg ;) må ha alle smykkene på badet ellers så får kattene tak i de. Verdens morsomste leketøy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herreminhattogaltdetder, det er bare 13 dager igjen! Fått fikset bordkartet i dag, så da er det klart. Men det er så mye igjen og så mye som skjer på jobb om dagen. Vil bare at de neste 13 dagene skal gå fort :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreminhattogaltdetder, det er bare 13 dager igjen! Fått fikset bordkartet i dag, så da er det klart. Men det er så mye igjen og så mye som skjer på jobb om dagen. Vil bare at de neste 13 dagene skal gå fort :rodmer:

Det kommer nok til å bli en helt fantastisk dag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, det går i ett med både jobb og bryllup. Begynner virkelig å kjenne stresset nå, selv om det ikke er mye igjen. Har lange dager på jobb neste uke, så kommer til å være utslitt til helga :fnise: har ikke tid til det :P

EL er rett rundt hjørnet :hoppe: har kjent stikkinger i går og i dag, og i dag kom også EL-slimet. Negativ test i dag, men tester igjen i morgen :)

Edit: er inne her og leser, men rekker ikke å skrive så mye ;)

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobb, bryllup og EL :lur:

Takk :nigo:

Edit: kodetrøbbel

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå trøtt! Skal på kurs i Oslo i morgen, det blir nesten som en fridag det :biggrin: og så kommer forloveren min og skal lime menyer med meg på kvelden. Det blir kos :hjerte:

Ingen tegn til EL ennå. La inn aksjer i kveld likevel, sånn i tilfelle :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det der var helt ekstremt iblant! Veldig moro, da! Man skjønner at kroppen har vært litt i dvale på p-piller ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, det der var helt ekstremt iblant! Veldig moro, da! Man skjønner at kroppen har vært litt i dvale på p-piller ;)

God helg!

Det er helt merkelig :fnise: Jeg skal ikke tilbake på pilla igjen, nå som jeg merker hvor mye det påvirker kroppen.

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig en liten stund for meg selv alene. Mannen er på jobb en liten tur og jeg har gjort bryllupsting i hele dag. Godt med en pause :)

EL-testene blir sakte, men sikkert sterkere. Den jeg tok i dag morges var ganske sterk (vet man ikke skal ta de på morgenen, men jeg klarer aldri å holde meg lenge nok til at jeg skal få nok hormoner i urinen på ettermiddagen). Så regner med at EL er i morgen eller på mandag. Må nok legge inn aksjer i kveld eller i morgen tidlig :lur:

Kan ikke tro at om en uke er jeg fru :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...