Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllupsdagen i morgen! Kos dere masse!

Takk :klemmer:

Til lykke med dagen i morgen!

Takk :hug:

Til lykke med dagen og fremtiden! (er det ikke det de skriver i sånne kort? )

Håper dere får en minneverdig dag! Gratulerer

Takk :blomst:

Åååh kos dere masse i morgen og lykke til! Håper dagen blir som forventet (og blir den ikke helt perfekt så blir dere uansett gift )

Takk :hug:

Hurra for Fru Hvitløk!!!

Takk :klem1:

Håper dere hadde en fantastisk dag i går!!

Det hadde vi :danse:

Dere var kjempefine! Håper dagen ble som forventet og at dere fikk kost dere masse

Takk :hug:

Gratulerer! Håper dagen var fantastisk!

Takk :blomst:

Gratulerer så masse med overstått dag! Håper dere koste dere maks Vil se bilde, jeg!

Takk :klemmer: Bildet er på insta, du får sende med en PM om du vil se ;)

Nå er jeg endelig fru :strix:

Dagen gikk så utrolig fort og det var så mange inntrykk å fordøye, så nå føles det helt uvirkelig. Det var noen ting som ikke gikk som det skulle, men gift ble vi og vi storkoste oss hele dagen :hjerte:

I dag var det riktignok tilbake på jobb og hverdagen igjen. Skikkelig nedtur :fnise:

PS: måtte ta vekk uttrykksikonene fra sitatene, det ble visst for mange :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 dpo i dag. Sitter nå med tanker om at jeg drakk på lørdag og at jeg kanskje kan være gravid. Tenk om barnet ikke utvikler seg slik det skal, fysisk eller psykisk? Teite google med forum og avisartikler som forteller om alt det ille som kan skje.

Har ulike symptomer i dag, men det kan også stamme fra helgen:

- Uggen (kan være all kaken jeg har konsumert de siste dagene)

- Trøtt

- Tissetrengt (drakk for lite vann i helgen, så kompenserer nå)

- Ømme bryster (vanlig) og øm opp mot armene (kan være kjolen som gnagde)

- Murringer i livmorområdet (vanlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 dpo i dag. Sitter nå med tanker om at jeg drakk på lørdag og at jeg kanskje kan være gravid. Tenk om barnet ikke utvikler seg slik det skal, fysisk eller psykisk? Teite google med forum og avisartikler som forteller om alt det ille som kan skje.

Har ulike symptomer i dag, men det kan også stamme fra helgen:

- Uggen (kan være all kaken jeg har konsumert de siste dagene)

- Trøtt

- Tissetrengt (drakk for lite vann i helgen, så kompenserer nå)

- Ømme bryster (vanlig) og øm opp mot armene (kan være kjolen som gnagde)

- Murringer i livmorområdet (vanlig)

Syntes du skal prøve å skyve fra deg de tankene der :) Ha heller tro på at hvis det skulle være så ille så rydder kroppen opp selv.

Tenk så mange som ikke har peiling på at de er gravide og er på fyllefester til langt etter IKM. Det meste går som regel heelt fint ! :Nikke::klem:

Og dette var da lovende symptomer :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du skal prøve å skyve fra deg de tankene der :) Ha heller tro på at hvis det skulle være så ille så rydder kroppen opp selv.

Tenk så mange som ikke har peiling på at de er gravide og er på fyllefester til langt etter IKM. Det meste går som regel heelt fint ! :Nikke::klem:

Og dette var da lovende symptomer :biggrin:

Takk for oppmuntringen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den streken kom liksom nesten med en gang. Tidligere skyggestreker har kommer senere. Kommer til å bli vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Med farge? :sjenert:

Jeg har alltid syntes det er vanskelig å se om de er grå eller om det er farge, så det klarer jeg desverre ikke svare på... :sjenert: Men det lover jo veldig godt at streken kom med en gang :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i stad og det var en svaaaaak strek der også. Men kunne ikke se noe farge. Hvor stor sjanse er det for å få to skyggestreker på rad? Kjøpte meg en digital, så tar nok den på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske liten sjangse, og det var helt slik det startet for meg også!! Fikk to svake streker to dager på rad, før jeg 3dje dagen fikk en litt sterkere. 4 dagen kjørte jeg på med en CB som lyste "GRAVID". Da var det i grunnen ikke noe tvil lengre!

Krysser fingre og tær for deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk j86 og lillemeg90 :klemmer:

Tok en ny test i dag også, men den viste en samme type strek som i går. Må smøre meg med tålmodighet :bond: 10 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er gravidtegn eller ikke, men jeg er uggen, eier ikke matlyst, har skikkelige murringer i magen og har vondt i ryggen. Og er supertrøtt! Skikkelig gøy at jeg har kveldsmøte og ikke kommer meg hjem før 8 i kveld :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får streker på alle testene dine, så vil jeg tro at noe er på gang :sjarmor:

Men, erfaringen min er at strimmeltestene bruker lenger tid på å slå ut. Jeg ville tatt en clearblue plus (med kryss) før jeg tok en digital. plusen er veldig sensitiv nemlig :Nikke:
Jeg fikk klart kryss på den, mens jeg hadde skyggestrek som jeg ikke kunne tolke som positiv på strimmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...