Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten, ikke meningen å hijacke tråden din her Hvitløk, men kunne noen ha forklart meg hvordan jeg legger til en ticker i signature? Har en link som jeg vil bruke, men det blir bare tekst.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ikke meningen å hijacke tråden din her Hvitløk, men kunne noen ha forklart meg hvordan jeg legger til en ticker i signature? Har en link som jeg vil bruke, men det blir bare tekst.. :(

Hvilken valgte du? Man må ta den siste umder forum signatures (ubbcode and bb code) den som har url både i begynnelsen og slutten:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, det fungerte perfekt! :-)

Se der ja! Koslig med en ticker!

Jeg slet skikkelig når jeg lagde min første selv også;) greit å hjelpe andre med samme problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ikke meningen å hijacke tråden din her Hvitløk, men kunne noen ha forklart meg hvordan jeg legger til en ticker i signature? Har en link som jeg vil bruke, men det blir bare tekst.. :(

Helt greit med hijacking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si lykke til på lørdag! Skal bort noen dager så usikker om jeg får sett innom her i helgen!:) slapp av og ny dagen, det er bare denne dagen som er bryllupsdagen deres. Prøv å ikke heng deg opp i detaljer, er det noe som mangler så er det mest sansynlig bare du som legger merke til det! Snart er du gift! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIK, snart er du fru! :nigo:

Håper spent på oppsummering av bryllupet når du har landa igjen ;)

...Og håper ikke de siste dagene her før bryllupet blir altfor mye stress :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :hjerte:

Litt stressa nå, men tror alt er under kontroll :jepp: nå er det bare igjen ørten familiemedlemmer som kommer på besøk og skal se hvordan vi bor :P

Litt prøverprat: (er ikke symptomjeger, bare skriver det ned ;) )

4 dpo og har murringer på grensen til menssmerter. Brystene er store og litt ømme. Er også ufattelig trøtt (ikke rart med tanke på hva som skjer i morgen :fnise: ). Kommer til å kose meg med litt alkohol i morgen, siden jeg har vanlige mens-på-vei-tegn, men ingenting som ennå sier at jeg kan være gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til lykke med dagen og fremtiden! (er det ikke det de skriver i sånne kort? :fnise:)

Håper dere får en minneverdig dag! Gratulerer :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh kos dere masse i morgen og lykke til! Håper dagen blir som forventet (og blir den ikke helt perfekt så blir dere uansett gift ) :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...