Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere forresten mye igjen å ordne før den store dagen?

Nei, egentlig ikke så mye. Fikk gjort unna en del i sommer :) men, det er jo sånne småting som man ikke får gjort før siste uka og de stresser meg litt. Sånn som å pynte lokalet, lage bordkart, lage kirkeprogram osv. Men mannen er flink til slikt og har fått en del fri til uka, så han skal få oppdrag i å ordne de tingene ;)

Edit: altså, han skal lage kirkeprogam, ikke pynte :P Det skal begge to gjøre ;)

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningssmerter (auuu!) og ganske sterk EL-test i dag. Nå skjer det ting :hoppe:

Da må dere kjøre på! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjer innlagt ;)

Har så vonde eggløsningssmerter at jeg måtte frem med den varme risposen. Det er visst sånn at annenhver syklus gir vond/ikke vond eggløsning. Rart :fnise: blir det baby nå, har jeg EL-termin dagen før bursdagen min :)

Har fått gjort unna søndagsjobbinga nå og resten av dagen går med til bryllup og husarbeid. Får en del gjester til helgen, så greit at det ser ok ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er konsekvent annenhver måned som er vond/ikke vond burde du ta dette opp med fastlegen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er konsekvent annenhver måned som er vond/ikke vond burde du ta dette opp med fastlegen din. :)

Nå har det bare vært sånn i fire måneder, så vet ikke om det er tilfeldig. Men skal gjøre det dersom det fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt tre tester i dag, men de blir ikke helt positive. De er veldig sterke, men de blir liksom ikke sterkere enn kontrollstreken. Håper at en runde i senga i dag morges og eventuelt i morgen kveld vil være nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sterkere enn det der før etter at jeg hadde blitt gravid. Mine var vel faktisk svakere også. Men du får bare følge med på når de blir blanke igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem dager unna bryllupet :bond: Hvordan er nervene?? Jeg mener å huske at mine var i høyspenn den siste uka, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fem dager unna bryllupet :bond: Hvordan er nervene?? Jeg mener å huske at mine var i høyspenn den siste uka, for å si det sånn :fnise:

Er litt sånn: :bond: alt for mye å gjøre på jobb denne uka og siste liten forberedelser til bryllupet. Litt stressa brud :fnise: heldigvis kjenner mannen min meg og vet hvordan jeg reagerer under stress. Ellers hadde vel bryllupet blitt avlyst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo i dag! :hoppe: har murringer og er øm rundt livmora, slik som jeg pleier. Skal ikke være symptomjeger denne perioden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 dpo i dag! :hoppe: har murringer og er øm rundt livmora, slik som jeg pleier. Skal ikke være symptomjeger denne perioden ;)

Du har vel kanskje ikke så mye tid til å være det heller nå!:) blir spennende på lørdag! :strix:

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det snart er bryllup! At du ikke dør av spenthet?? :bond:

Og hurra for 1 dpo :hoppe:

Er så glad at jeg jobber nå. Hadde gått på veggen av spenthet hvis jeg hadde hatt ferie :fnise: men får litt så: åherregudåherregudåherregud når jeg setter meg ned på kvelden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...