Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Heisann! Lykke til med både pp3 og bryllup! Spennende tider i vente :D

Giftet meg tidligere i år og det virkelig en dag å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er rart hvor liten verden er! :)

Nå blir du snart gift! Så kommer babyen naturlig når du er ferdig med evt bryllupsstress og nerver :hjerte:

Lykke til med jobbstart :blomst:

Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at mange av ostene kan man fremdeles spise, hvis de varmebehandles. Bakt brie f.eks :wow: Eller smeltet blåmuggost! Nød lærer nøgen kvinne at spinne :fnise:

Nød lærer sulten kvinne å spise? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjent ut. :hoho: Hater å ligge sånn. Ender alltid opp med lite søvn da.

Fikk du sovnet til slutt?

Sovna tilslutt, men fikk ikke nok timer med søvn, så gjett hvem som skal legge seg tidlig idag :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Lykke til med både pp3 og bryllup! Spennende tider i vente :D

Giftet meg tidligere i år og det virkelig en dag å huske :)

Takk :blomst:

Det er mye å glede seg til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den følelsen når har vært i dusjen og idet man starter tørkinga ser at det sitter et stankelbein på håndkleet :sjokkert: grøss..

Det kommer ikke til å komme som noe sjokk den dagen jeg annonserer en graviditet på jobb. Har fått kommentarer a la: "vi vet hva som skjer ni måneder etter bryllupet" og "prøv å time det slik at det permisjonen starter når sommerferien starter" i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, bra at omverdenen ikke er helt imot tanken om at du blir gravid, da ;)

Hadde kanskje ikke vært så dumt å gå i perm når sommerferien slutter, for da får du jo ekstra lang perm ;) Får bare tro at du er i form til å jobbe under hele graviditeten :jepp: Det er det som er så teit med lærerjobben, det passer ikke å bli sykmeldt, ever! Ikke at det gjør det i andre jobber heller, men det er veldig vanskelig å få noen til å steppe inn. Som regel er det jo et voldsomt merarbeid om man må holde seg hjemme en dag eller flere for en lærer mtp arbeidsplan osv.

Du har kanskje sagt det, men hvilke(t) trinn underviser du i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, bra at omverdenen ikke er helt imot tanken om at du blir gravid, da ;)

Hadde kanskje ikke vært så dumt å gå i perm når sommerferien slutter, for da får du jo ekstra lang perm ;) Får bare tro at du er i form til å jobbe under hele graviditeten :jepp: Det er det som er så teit med lærerjobben, det passer ikke å bli sykmeldt, ever! Ikke at det gjør det i andre jobber heller, men det er veldig vanskelig å få noen til å steppe inn. Som regel er det jo et voldsomt merarbeid om man må holde seg hjemme en dag eller flere for en lærer mtp arbeidsplan osv.

Du har kanskje sagt det, men hvilke(t) trinn underviser du i? :)

Sant, sånn sett hadde augustbaby vært perfekt ;) Var sykemeldt noen uker forrige skoleår, så er skikkelig redd for at jeg skal bli sykemeldt når jeg blir gravid. Synes det er så kjipt når jeg ser hvor mye det går ut over både elever og kollegaer. Håper heller at ledelsen er flinke til å tilrettelegge best mulig, dersom det skulle skje at jeg trenger det.

Jobber i 3. trinn, så det blir mye knytting av sko og trøsting :P har lyst til å komme meg lengre opp etterhvert. Stemmer det ikke at du er en lærer "in the making"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom akkurat storepus inn med den tredje fuglen denne uka. Favorittplassen for fuglespising er selvfølgelig oppå den langårede teppet ved sofaen :glare: Får som regel ikke kastet ut katten og fuglen før den er ganske så opptygd (den lyden :spy: ). Det begynner å gå hardt ut over fuglebestanden i nabolaget nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom akkurat storepus inn med den tredje fuglen denne uka. Favorittplassen for fuglespising er selvfølgelig oppå den langårede teppet ved sofaen :glare: Får som regel ikke kastet ut katten og fuglen før den er ganske så opptygd (den lyden :spy: ). Det begynner å gå hardt ut over fuglebestanden i nabolaget nå :fnise:

Akkurat nå ble jeg litt glad for at går pus er pysete;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr er endelig ferdig :hoppe: denne perioden skal jeg lete etter EL fra og med søndag. Da er jeg på syklusdag 10, så bør ha god margin på å finne den nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, sånn sett hadde augustbaby vært perfekt ;) Var sykemeldt noen uker forrige skoleår, så er skikkelig redd for at jeg skal bli sykemeldt når jeg blir gravid. Synes det er så kjipt når jeg ser hvor mye det går ut over både elever og kollegaer. Håper heller at ledelsen er flinke til å tilrettelegge best mulig, dersom det skulle skje at jeg trenger det.

Jobber i 3. trinn, så det blir mye knytting av sko og trøsting :P har lyst til å komme meg lengre opp etterhvert. Stemmer det ikke at du er en lærer "in the making"? :)

Tilrettelegging er gull! :jepp: Ene venninna mi fikk bekkenløsning tidlig, og jobbet i hjemmesykepleien. Hun ba om tilrettelegging, f.eks. ta enkle pasienter og gjøre mer kontorarbeid og sånt. Men arbeidsgiveren sa nei ( :hakeslepp: ) og hun endte med å måtte være tvunget til å gå hjemme hele svangerskapet, holdt på å gå på veggen!

Åh, tredjeklassinger er nå så skjønne, da :rodmer: Men skjønner godt at du vil oppover, da. Jepp, en gang i framtiden er jeg lektor :P Målet er å bli ferdig til vårs, men vi får nå se hva jeg greier... Elsker å jobbe som lærer, da, ungdomsskolen er favoritten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, travle dager for tiden! Har gått i ett på jobb og så er det ting som skal gjøres på ettermiddagen. Såå glad det er helg :biggrin:

Har vært på shopping med ei venninne i dag. Først var det shopping på et senter og etter det dro vi spontant på ikea. Det var skikkelig kos og jeg ble noen kroner fattigere :fnise: Ble ikke så mye klær, men fikk kjøpt meg en smykkehenger som man kunne henge på veggen og en søt wall sticker til soverommet. Pluss noe småtteri på ikea (rart hvordan noe småtteri til 40-50 kroner hver plutselig blir 700 tilsammen ;) ).

Har en hjemme alene kveld i kveld. Mannen er bortreist i dag og kommer ikke hjem før i morgen, så skal sove alene i natt. Har bare gjort det en gang siden vi flyttet hit vi bor nå, så synes det er litt skummelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg trenger smykkehenger til veggen jeg også. Var den fin? :nigo: Hvor kjøpte du den?

Skummelt er det nok, men det er ikke også litt deilig? Det gikk jo fint regner jeg med. Kunne ønske mannen min gadd å reise bort litt så jeg fikk litt alenetid jeg også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne på indiska (tror bildet havner under teksten på mobil ;) )

Det var egentlig veldig koselig å være alene hjemme :) sov på skrå i senga :fnise: måtte jo benytte sjansen ;) våknet til trommende regn på taket og to firbeinte snorkegriser i senga. Nå koser jeg meg med Say yes to the dress og litt jobbing :)

post-60904-65862_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover på skrå i senga uansett jeg. :sjenert: Våkner noen ganger av at jeg blir flyttet på fordi jeg tar all plassen til samboer. :ler:

Åh, den var fin! Men tror ikke den passer så fint inn på soverommet vårt. Vi har tapet på ene veggen som er bjørkeskog. Blir litt mye. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...