Veronal Skrevet 3. juli 2004 #121 Del Skrevet 3. juli 2004 God helg, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 3. juli 2004 Har en følelse av at det er eggløsningstid snart. Er på dag 12, så det hadde vel ikke vært helt unormalt. Har fulgt med på sekret og det forandret seg i går kveld og var fortsatt anderledes i dag tidlig i forhold til hvordan det har vært tidligere i uken. Rart hvordan man henger seg opp i ting... :oops: (Men noe skal man jo ha å tenke på etter tomrommet etter bryllupet ) Kjenner litt murring nederst i magen, så det kan være egget som prøver å rive seg løs. Husker at jeg hadde eggløsningssmerter før i tiden, før jeg begynte på piller som 15 åring... Får håpe at kroppen fremdeles virker. I dag har vi sovet så lenge vi klarte, klokka ble nesten 10, spist frokost i sola ute foran huset, klippet ned rabarbraen og fryst den ned mens mannen har klippet gress. Nå skal vi begynne å gjøre oss klare til å gå i bryllup. Vi skal ut med båt fra Aker Brygge kl 14.30. Heldigvis ble det fint vær i dag! Tenker det blir en øl på Aker Brygge før vi legger fra kai. Morsomt å være tilskuer og gjest i et bryllup så kort tid etter vårt eget. Har litt mer forståelse for hvor mye arbeid og omtanke som ligger bak enn de fleste andre gjesten, tror jeg. Gleder meg, jeg. En fantastisk lørdag ønskes alle dagboklesere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 3. juli 2004 #123 Del Skrevet 3. juli 2004 Det høres ut som en deilig lørdag! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 4. juli 2004 Takk for hilsen Veronal og soul!! Bryllupet var kjempefint, skikkelig gjennomtenkt og romantisk. Det var ikke så mange mennesker, rundt 35 tror jeg, så det ble oversiktlig og fint. Morsomt å se familien til vennene mine og høre historier fra oppveksten. Festlokalet stengte halv to og vi var de siste som dro. Vi var 4 stykker som dro videre til byen, tok et glass der, men følte oss ikke helt hjemme der... Merker at jeg har vært borte fra utelivet en stund. For 2-3 år siden var klubbene mitt andre hjem, men nå har jeg nesten ikke vært ut på klubber bare cafèer og barer. Og det tror jeg nesten jeg skal fortsette med. Kjenner meg veldig ferdig med det livet, istedenfor å stå å vrikke vil jeg heller skravle med venner. Har nok blitt voksen, ja. Og det er deilig. Deilig å komme seg videre i livet. I dag har vi spist frokost på Subway og ligget i gresset i Birkelunden og sløvet. Gøy å ligge å se på folk. Men utrolig hvor mye barnevogner det er overalt! Det er helt ekstremt på Grünerløkka. Og nå skal vi bare være hjemme og slappe av resten av kvelden. Skal lage chicken curry til middag og se noen filmer. Vi er medlemmer i film24.no så vi har hele tiden to dvd'er hjemmer. Og det er ganske kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. juli 2004 #125 Del Skrevet 4. juli 2004 Kos deg med film, mat og Siammannen! Takk for hilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. juli 2004 #126 Del Skrevet 4. juli 2004 Det høres ut som du har hatt en knall helg! Ha en fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juli 2004 #127 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei vennen!! Spennende tid fremover nå med prøvingen! Håper det klaffer for oss begge i løpet av kort tid..Jeg er en smule utålmodig av meg! Men man må vel prøve å la være å tenke så mye på det! Håper du nyter tiden som nygift! Film24 burde vært noe for meg, jeg elsker jo filmer!! Men mannen har en tendens til å sovne hver gang Vi snakkes, gullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #128 Del Skrevet 5. juli 2004 :klem2: til Soul, Veronal og Juni04! Koselig at dere legger igjen spor... Dag 14, pp1 Hvis kroppen er i rute bør eggløsningen nærme seg nå, hvis den ikke har vært allerede, da? Føler ikke at jeg kjenner kroppen min helt enda... Og jeg kjenner skikkelig hardt etter, og da er det lett å feiltolke signaler. 14 dager til IKM, utrolig hvor tregt tiden går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 6. juli 2004 Dag 15...... Hvor blir det av eggløsningen da? Har ikke funnet noen sikre spor etter den og har vel egentlig ikke kjent noen eggløsningssmerter heller... Får se om jeg finner en gammel krukke med tålmodighet jeg kan smøre meg inn med.... Skal til legen i dag for en helt vanlig gu, så da kan han jo sjekke om alt er i orden. Etterpå skal vi til et vennepar og grille, så regnet bes vennligst å holde seg på avstand i dag!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. juli 2004 #130 Del Skrevet 6. juli 2004 Hm, kanskje det hadde vært kjekt med en gu..Eller vi får vel prøve litt til først tenker jeg! Lykke til da, håper alt er som det skal! Kos dere med grilling i kveld, det er jo så godt! Vi fikk gassgrill i bryllupsgave og jeg gleder meg til å bruke den Håper været holder seg, men det ser jo ikke helt trygt ut.. Kos deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. juli 2004 #131 Del Skrevet 6. juli 2004 Får håpe grillingen har gått bra for ute hos oss regner og tordner det (igjen)! :evil: Fortsatt god tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 7. juli 2004 Takk for besøket, Juni04 og Veronal! Legebesøket gikk fint, han mente at det ikke skulle være noe veien for at jeg skulle få barn... Ikke det at jeg trodde det heller, da. Har jo vært hos legen før Grillingen var bra også, vi spiste inne for sikkerhets skyld. Men maten ble ikke våt i alle fall. Kjempegod mat var det også. Ble sittende og skravle en stund, så det ble litt for sent. Syklet til jobben i dag, og etterpå skal jeg trene! Og det er jammen meg på tide. Starter rolig med en sykkel 1 time. Får heller ta litt sit-ups og push-ups etterpå. Også blir det jo sykling frem og tilbake. Har nesten ingen klær som passer lenger! Har lagt på alt det jeg strevde for å ta av etter jul. Skjønner ikke at det er mulig. Eier jo ikke selvkontroll. Må skjerpe meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. juli 2004 #133 Del Skrevet 7. juli 2004 Så sporty du er da..Flinke er du! Jeg tenker mest på det jeg da, men kommer meg aldri i gang! Nå er det jo også så mye annet dritt som surrer oppi hodet mitt :-x :cry: Jeg er så spent på hvor lang tid det tar før det klaffer jeg, men det var jo godt å se at det ikke skal være noe i veien for at du skal bli gravid..Gelder meg!! Koselig om vi kommer ut sånn noenlunde likt Er litt nervøs også jeg, det blir jo litt rart da! Ha en fin dag, vennen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 7. juli 2004 Dag 16, pp1. 13 dager til IKM (hvis kroppen er i rute...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 7. juli 2004 Åh, det var deilig å trene. Jeg skal prøve å telle "trim-poeng" etter Grete Roede-mal fremover. Må holde meg på over 7 i uken. Dagens trim: * sykle frem og tilbake til trening: 1 poeng * 6 minutter step-maskin, level 6: 1/2 poeng * 15 x 4 sit-ups, 10 x 4 push-ups: 1/2 poeng * Spin 1: 3 poeng Sum 5 poeng! Skal trene på fredag også, så jeg rekker nok 7 poeng denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. juli 2004 #136 Del Skrevet 7. juli 2004 Sprekingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 8. juli 2004 Takk, Veronal! Jeg tok meg skikkelig ut i går, tydeligvis. For jeg var nødt til å gå og legge meg før klokka ti i går kveld og har sovet som en stein helt til klokka ringte. Trøttesen!! Fikk litt vondt i hodet utover kvelden i går, så det var bare og ta to paracet og hoppe til køys. Var så trøtt at det ikke ble noe baby-laging på oss i går heller... Og nå skal Siam-mannen og jeg være borte fra hverandre noen dager og netter så det blir ikke noe baby-laging de neste dagene heller. Kanskje like greit med en liten pause.... Siden jeg er alene hjemme i kveld skal jeg se om jeg får tak i en av venninnene mine jeg ikke har sett siden bryllupet og ta en øl eller noe etter jobben. En utepils i solen i Norge!! Har ikke gjort det siden i fjor, tror jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. juli 2004 #138 Del Skrevet 8. juli 2004 Hei Siam. Takk for hyggelige hilsener inne hos meg! Nå har jeg og mannen bestilt valsekurs hos hun du anbefalte, hjemme hos henne i neste uke. Det blir spennende! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #139 Del Skrevet 8. juli 2004 Nå har jeg og mannen bestilt valsekurs hos hun du anbefalte, hjemme hos henne i neste uke. Det blir spennende! Det blir helt sikkert kjempebra. Var i et bryllup på lørdag hvor de også hadde vært hos henne, og det var en suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. juli 2004 #140 Del Skrevet 8. juli 2004 Bare innom å ønsker deg en fin dag jeg :klem2: Jeg er fremdeles litt døgnvill jeg tror jeg, er jo trøtt hele tiden jo!! Men det er hvertfall deilig med fleksitid :-) Snart er det helg Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå