April Skrevet 13. oktober 2004 #561 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei vennen! Godt å se at du har det bra! Så spennende med prøvingen nå da, er jo greit å ha "glemt" det bort litt! Blir morsomt å se når IKM nærmer seg! Skjønner hva du mener med kanskje ikke å være helt klar..Det er ikke jeg heller selvom jeg er gravid! Får litt angst innimellom, det går jo over, men alikevel.. Jeg er her og leser ofte, men er ikke så flink til å skrive bestandig! Men du er i tankene mine hele tiden!! En god klem til deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #562 Del Skrevet 13. oktober 2004 Takk for hilsen Juni og Soul! Koselig at dere er innom. Det var blod på papiret i stad!!!! Hva er dette for noe?? Kan det være festeblødning??? :o Det er jo en uke siden jeg fikk positiv el-test! Håpe, håpe, håpe, håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. oktober 2004 #563 Del Skrevet 13. oktober 2004 Haaper med deg!! Takk for koselig hilsen. Saa bra at det gaar fint med tanten din! Ha en fin kveld, din friskus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #564 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det blør nesten ikke noe nå, det var ikke så mye som kom i stad heller. Jeg pleier aldri å blø mellom tantebesøkene, og jeg spotter heller ikke før hun kommer. Nei, nå er jeg kjempespent. Jeg har aldri hatt noen tegn på at jeg er gravid, så dette blir nok det nærmeste jeg har kommet. Hvis jeg er veldig flink tester jeg ikke før det har gått to uker. Jeg har hatt lange sykluser så langt, så jeg regnet med at neste ikm var 24.10, så jeg får vente til da. Vi skal på fest til torsdag, men for å være på den sikre siden skal jeg være sjåfør. Jeg kan drikke Munkholm. Siden vi skal kjøre ganske langt dagen etter er det like greit. Sånn får jeg sikret at det er jeg som får kjøre også... Hi hi. Og så fyllesyk som jeg blir er det like greit å ikke drikke noe. Kalorier sparer jeg i hopetall også. Masse gode argumenter, gitt. Og det trenger jeg, for vi skal være sammen med masse venner og de kommer til å lure på hvorfor jeg ikke drikker... Jeg synes det er litt teit å si at jeg ikke drikker fordi jeg KANSKJE er gravid... Men jeg får se om jeg klarer å la være å ikke si det også, da. Snart skal jeg på scrappekurs. Gleder meg. Det blir sikkert gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 13. oktober 2004 #565 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei Siam, lenge siden jeg har lagt igjen spor her, men nå måtte jeg jo bare... Blødninger en uke etter EL kan vel ikke sies å være annet enn spennende! Vet du hvor lang lutealfase du har? Når er IKM? :forsiktighoppesmiley: (for ikke å gire for mye opp...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #566 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er fremdeles ganske spent! Takk for den forsiktige hoppingen, Moonchild. Jeg tror nok det er lurt og ikke ta helt av. Jeg synes jeg kjenner bittelitt murring i dag, men det er sikkert fordi jeg kjenner ekstra godt etter. Var på scrapbookingkurs i går. Og det var så gøy. Lagde to LO'er som jeg faktisk ble ganske fornøyd med. Og jeg er ikke av den mest kreative typen. Kjøpte meg litt utstyr, så nå er jeg i gang. Gleder meg til å får enda mer utstyr og kan komme virkelig i gang hjemme. Kommer nok til å delta på noen av de møtene som er i butikken på Alnabru, for da kan jeg bruke det utstyret som står der og kjøpe det papiret jeg trenger etterhvert. Oj, så moro! I morgen har jeg fri, og det gleder jeg meg noe helt sinnsykt til. Jeg skal trene og dra på neglsalongen midt på dagen før vi drar. Kjempeluksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. oktober 2004 #567 Del Skrevet 14. oktober 2004 Åhhh, herregud..Nå er jeg spent nå!! Håper så inderlig at det har klaffet for dere nå :-) Jeg skal kryss absolutt alt jeg har, dette er så veldfortjent Du er jo kjempe flink som greier å vente med å teste til den 24...Håper, håper på +! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. oktober 2004 #568 Del Skrevet 15. oktober 2004 Saa var det fredag igjen, gitt! Ha en fin helg, Siam! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. oktober 2004 #569 Del Skrevet 17. oktober 2004 Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #570 Del Skrevet 17. oktober 2004 Da var den helgen allerede over! Synd fridagene går så fort. Hadde en kjempedeilig dag på fredag, var på corepuls klokka 10, og så ned til byen for å ordne neglene mine før jeg spiste lunch med mannen og broren hans. Etter maten kjørte vi avgårde over fjellet til farfaren deres. Vi skulle klippe buskene og rake plenen, en fast tradisjon. Jeg har nesten ikke klart å tenke på annet enn at det kanskje er noe på gang i magen min. Hvis det blir negativt resultat denne gangen blir jeg veldig skuffet, men jeg må nesten være innstilt på at det kan skje. Jeg må prøve å vente til helgen med å teste, det er ikke noe vits å teste noe særlig før (tror jeg...) Jeg har ikke fått noen andre symptomer, så jeg kan ikke være så veldig sikker. Men jeg blir rimelig irritert på kroppen min hvis den lurer meg til å tro at jeg hadde et lite frø som gravde seg ned for noen dager siden. Dagene frem til testing i slutten av uken kommer sikkert til å gå tregt... :evil: Jeg har bestemt meg for å teste på fredag. Men jeg har mange planer til uken, så jeg kommer nok gjennom. Jeg skal i hvert fall få trent litt, jeg er veldig fornøyd med denne ukens innsats. Det ble 4 ganger på sats og et par time med raking i går, så det blir 5 treningsøkter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. oktober 2004 #571 Del Skrevet 18. oktober 2004 Krysser fingrene for gode helge-nyheter, Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. oktober 2004 #572 Del Skrevet 18. oktober 2004 det gjør jeg også! Scrapbooking-kurs hørtes gøy ut..jeg lurer på å melde meg på et jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #573 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fikk trent i går, og det var kjempedeilig. Den intruktøren er super-flink og får meg til å gi alt, så jeg kjenner det i beina i dag. Vi hadde besøk i går, og mannen ordnet alt mens jeg var på trening. Men jeg klarte ikke helt å konsentrere meg, for jeg var trøtt. Det ble litt sent dagen før... Så det ble ganske tidlig senga i går. Jeg har en "rar" følelse i magen, men jeg er usikker på hva det er. Jeg vil ikke ha altfor høye forhåpninger til fredag, men jeg klarer ikke å la være å tenke på det. Takk til dere som krysser fingrene for meg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. oktober 2004 #574 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei og hopp Siam vennen!! En god til deg og!! Så UTROLIG spennende med IKM denne gangen.... virker som det er noe på gang?!?! Nå MÅ jeg jo følge med hver dag.... *krysse fingre , krysse fingre* Hadde vært så kuult hvis det klaffet for dere nå.... for det gir jo selvsagt meg mer håp også!! Du får ha en suuper dag Siam!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. oktober 2004 #575 Del Skrevet 19. oktober 2004 Åhh, jeg er så spent!! Siden jeg er sykemeldt må du sende meg oppdatering på sms.. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #576 Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk for hilsen shy og Juni!! Jeg er også veldig spent, det spørs om jeg klarer å vente helt til fredag med å teste... Hvis det er negativt vil jeg helst vite det med en gang så jeg kan begynne å psyke meg opp igjen. Jeg har en fornemmelse nederst i magen, akkurat som svak, svak mensen-murring. Men om det er innbildning eller ikke... Da vi hadde gjester i går, var jeg veldig flink og ikke drakk rødvin. Om ikke annet så sparte jeg noen kalorier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #577 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg skal ikke teste før fredag!! Jeg skal ikke teste før fredag!! Jeg skal ikke teste før fredag!! Jeg skal ikke teste før fredag!!!!! Jeg SKAL ikke teste før fredag!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. oktober 2004 #578 Del Skrevet 19. oktober 2004 He he Siam.. forfredelig vanskelig det der!! Det som er kiipt er hvis du tester nå.. og den er negativ.. så vil du de neste dagene helt sikkert bare lure på om det var for tidlig å teste... ikke sant? Men samtidig.. husk på Juni.. hun testet jo positivt en god stund før IKM så vidt jeg husker!!! Lykke til i allefall... jeg sitter konstant å krysser ALT jeg har for deg!! kos shy :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, det er nettop det, shy! Jeg drar meg selv i to retninger. Men det er jo like greit å vente, da? Jeg klarer vel 3 dager til? Takk for at du krysser! Håper det hjelper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #580 Del Skrevet 19. oktober 2004 :oops: :oops: Hvem var det som ikke skulle teste før fredag?? :oops: Tja. Klarte ikke å vente, så da jeg kom hjem måtte jeg bare ta en test. Den var negativ! Men for det første: det var altfor tidlig å teste. Og for det andre: det var ikke morgenurin. Hvis ikke tanta her kommet innen fredag, tester jeg igjen fredag morgen! Gir ikke opp håpet enda! Har aldri hatt sånne symptomer... Ble litt trist nå da. Har vært på mørkekjøring i kveld, så nå har jeg lappen for resten av livet. Må bare innom Biltilsynet og levere lappen fra førerskolen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå