Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Takk, Soul! Skulle så gjerne ha kastet forkjølelsen ut av vinduet, men de dumme vinduene på jobben lar seg ikke åpne!!! :evil:

Kanskje jeg skal prøve å skylle den ned i do??

Stakkar Siam. :trøste: Prøv doen du ja! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremdeles like forkjøla! :evil:

Men har sovet litt bedre i natt, så jeg er ikke så trøtt i dag.

I morgen har vi fri og i dag ska vi stikke litt tidligere fra jobb, vi skal kjøre til Voss etterpå. Så jeg blir nok borte fra KG noen dager, hvordan skal det gå?

Hadde egentlig tenkt å ta teoriprøven for bil hos Biltilsynet i dag, men siden vi stakk på Spiderman 2 istedet for å lese, tror jeg det er like greit å vente til etter helgen.

Da rekker jeg å lese gjennom boka en gang til. Nå har jeg bare lest halve i tillegg til at jeg leste den gjennom en gang for to måneder siden. Ikke noe vits å gjøre det halvveis heller.

Var flink og ikke spiste noe godteri til kinoen i går! Faktisk var jeg flink i matveien i hele går! De dagene er altfor sjeldne, det er alltid et eller annet jeg får i meg som jeg ikke har godt av. På tirsdag var det is og på mandag var det to smågodt-biter. I tillegg får jeg nok i meg litt for mye mat i forhold til aktivitetsnivået.

Kjøpte meg to bukser i går, men det er ikke lett å finne klær som sitter fint. Føler meg som Michelin-mannen for tiden, så det er på tide å iverksette tiltak!

Orker ikke å veie så mye hvis jeg blir gravid, vil så gjerne være en normalt slank, gravid jente.

Akkurat nå ser jeg vel ut som om jeg er langt på vei uansett! :evil:

Føler meg fremdeles ikke gravid, selv om jeg har kjent godt etter! Så da ble det nok ikke noe av det denne gangen.

Er nå på dag 24.

5 dager til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildene jeg har fått av deg ser du da så flott og slank ut!! Michelinmannen det er meg det, bare vent til du ser meg!!! Tyter både her og der og jeg har den siste tiden fått bekymringer for hvordan det skal gå hvis jeg blir gravid nå..

Ønsker deg en riktig fin helg hos "bestefar" og jeg håper ikke KG abstinensene blir for store!!

God bedring til deg også og ja, jeg synes du skal prøve å kaste deni do. Jeg tror det hjelper altså :Nikke:

En stor klem til deg, vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Juni... Vi blir vel aldri fornøyd...

Men nå går jeg hjem!! Og skal ha fri i morgen og på mandag så nå blir det langhelg på meg!! :hoppe:

Ha det bra så lenge, jenter. Jeg kommer helt sikkert til å savne dere!! (Herregud, skulle tro jeg skulle være borte en evighet, jo... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei du!

Håper du har det fint på tur. Er det morsomt å drive med babyproduksjon? Eller er det mest stress?

Vi produserer ikke foreløpig, men det blir vel med tiden...

Enn så lenge nyter jeg sommeren når den endelig er her.

Ble litt forvirra en stund etter at du hadde skiftet nick... Men nå har jeg vent meg til det, altså. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk Juni, Veronal, Soul og Pepita!

Koselig at noen er innom mens jeg er borte.

Pepita: Prøvingen er foreløpig ikke noe stress, klart vi blir litt "opphengte" akkurat rundt eggløsningstider, men det er ikke noe problem enda. Vi er jo bare i første prøveperiode...

I dag var jeg hos Biltilsynet for å ta teoriprøven. Og jeg sto!!!

Hadde 13 feil, noe som visstnok var bra. Snittet er på rundt 20. Så i dag er jeg glad. Et skritt nærmere lappen.

Om en uke er kjørelæreren tilbake fra ferie og da kan jeg ta noen kjøretimer igjen.

Ukas trim: Gikk to turer på søndag, en rask på tre kvarter og en litt roligere på rundt en time, så jeg gir meg selv 3 trimpoeng. Hadde jeg ikke 4 1/2 fra mandag? I så fall har jeg nådd målet for denne uken...

I dag skal jeg på spin 2 etter jobb.

I dag er det IKM, har ikke fått mensen enda, men synes jeg kjenner noen murringer... Tenker jeg får gå til innkjøp av noen tester i dag og teste i morgen. Hvis ikke tanta har kommet i mellomtiden, da.

Regner ikke med positivt resultat....

Går med en tampong i lomma i tilfelle det skulle skje noe i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER... :blomst: Så flott at du stod! Da er det ikke lenge før lappen er i boks tenker jeg :Nikke::hoppe:

Jeg har vært så spent på din IKM, så at det var i dag!! Håper du ikke får den jeg :-) Jeg kjøpte El tester og digital graviditetstest når vi var i Sverige :roll: Fant ut at det var så billig der, men det var nok ikke sååå mye billigere! Håper bare jeg ikke trenger EL testene!!

Ønsker deg en stålende dag :hoppe:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag og ingen tante i syne...

Det er uutholdelig spennende.

Rekker ikke å dra til apoteket i dag, så jeg får vel kanskje prøve å rekke det i morgen.

Hvis ikke tanta har vært innom i mellomtiden, dah....! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg er litt flink selv, Veronal!

Selv om jeg er en dag over IKM, vet jeg jo ikke helt om det er IKM i dag allikevel. Det er jo første syklus etter 15 års p-pille bruk. Og ikke om jeg husker hvordan sykluser jeg hadde da jeg var 15... Men jeg mener å huske at de ikke var altfor lange.

Men mensen har enda ikke meldt sin ankomst.

I dag har jeg vært og trent.

Gikk til treninga fra jobben og svettet meg gjennom en spin 2. Så i dag ble det 5 trimpoeng!

Møtte en venninne og spiste sushi etterpå. Spis så mye sushi du vil for 128,-!! Er mett enda.

Og så har jeg vært og hatt visning på leiligheten min som vi leier ut. Hun som bor der nå skal flytte.

Er skikkelig usikker på dem som kom på visning, de virket som veldig hyggelige folk, men de virket ikke "super-straighte" for å si det sånn.

Det viktigste er jo at de betaler i tide og ikke har altfor mange fester...

Får tenke meg om ut uken. Det er kanskje noen andre interessenter som melder seg i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Spent jeg..

Hvordan har det gått? All ære til deg som greier å vente med å teste!! Jeg hadde lyst til å teste i dag jeg..11 dager før IKM :klaske: Men jeg gjorde det ikke da..

Ønsker deg en strålende dag i sola!!

Klem til deg vennen min :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ingen mensen enda....

Skal prøve å få kjøpt en test i dag og teste i morgen Hvis det ikke har skjedd noe i mellomtiden - eller forresten, jeg trenger sikkert en test før eller senere allikevel. Så jeg skal nok få presset inn et besøk til apoteket i min travle hverdag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' ingen mensen enda....[/quote']

:danse::hoppe:

Jeg har gått rundt med en følelse nå i mange dager at du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj!! Må nesten forte meg hjem og teste da!!

Slutter tidlig på jobben i dag, så kanskje jeg skal prioritere en apotektur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da Siam! *følger spent med* :)

Takk for hilsen forresten, veldig koselig! Håper du har det bra!

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...