Gå til innhold

Er egentlig Miley Cyrus så veldig attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er dritpen, det er derfor hun gjør det bra i showbusiness. Tror mange ikke innser hvor pen hun er siden man sammenligner henne med andre tv-kjendiser, som jo som regel er pene. Tror hvis du treffer hun på en fest med vanlige folk ville hun utpekt seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miley er ikke sykt attraktiv og dødsdeilig, men hun er sexy og småfrekk. Funker vel for ganske mange det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at en mannlig kamerat av meg som er på min alder. Vi nærmer oss begge 50 år faktisk. Ble overrasket i går over at han kommenterte at Miley Cyrus var så fin.

Er hun spesielt fin bortsett fra at hun tilfeldigvis er veldig ung og spiller veldig på sex den siste tiden?

Ok hun har et vakkert ansikt , men utover det; en ganske gutteaktig kropp.

Både kvinner og menn er velkommen til å svare.

Syns det går litt på grensen til pedofili å sikle på henne. Det var jo ikke lenge siden hun var nærmest bare en barnestjerne.

Anonymous poster hash: 35770...8b7

Jeg er nærmere 50 og synes hun er bare deilig.

Dog har jeg ikke noe forhold til henne som barnestjerne og da ikke noe pedo bilde av henne.

Anonymous poster hash: d5432...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke, jeg er derimot helt sikker på at folk ser på videoen hennes fordi hun er attraktiv, men ikke minst naken.

Enkelt og greit. Utrolig at noen tør påstå noe annet, og i fullt alvor.

Hun er dessuten bare en hype, kroppen er under middels sexy, spesielt i garderoben til Borat.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...