Gå til innhold

Er egentlig Miley Cyrus så veldig attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heller trist liv enn guttekropp ;)

Anonymous poster hash: 2d941...100

haha herregud din gamle dundre. det er bare menn uten markedsverdi som liker feite kvinnekropper. miley er idealet for utrente kvinnekropper. hun kan begynne å ta mer utfall å mer knebøy, men ellers så er hun så fin man kan forvente at en lat og utrent jente skal være. jeg ville ikke pult henne, men gud så mye mer attraktiv hun er enn overvektige og tunge damer.

Anonymous poster hash: 53688...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heller trist liv enn guttekropp ;)

Anonymous poster hash: 2d941...100

Heller at en kvinne kaller det guttekropp, enn å være ei feit og lat kjerring ;)

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha herregud din gamle dundre. det er bare menn uten markedsverdi som liker feite kvinnekropper. miley er idealet for utrente kvinnekropper. hun kan begynne å ta mer utfall å mer knebøy, men ellers så er hun så fin man kan forvente at en lat og utrent jente skal være. jeg ville ikke pult henne, men gud så mye mer attraktiv hun er enn overvektige og tunge damer.

Anonymous poster hash: 53688...529

Du har jo lagd en tråd om den dundra du fikk ståpikk av.

Anonymous poster hash: 4f592...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er mye finere med kort hår, med langt hår hadde hun bar et pent dusinfjes, med kort hår uttrykker hun mye mer personlighet. Hun sier også selv at det er meningen med det, og at hun ikke er så opptatt av å være "pen".

At hun har en guttete kropp er også helt normalt i begynnelsen av tjueåra. Jeg hadde også det da jeg var på den alderen, men det har jeg ikke nå mer. Hofter og pupper kommer gjerne i midten av tjueåra for mange.



Anonymous poster hash: 849ab...53f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ærlig talt over sjokkert av at så mange synes hun er pen. For det er hun virkelig ikke. Ikke stygg heller, men langt ifra "pen" som jeg ser på som "vakker"



Anonymous poster hash: 7df54...731
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det går litt på grensen til pedofili å sikle på henne. Det var jo ikke lenge siden hun var nærmest bare en barnestjerne.

Det å utvide pedofili-begrepet til det helt absurde er et normalt selvforsvarsknep hos kvinner som føler seg truet av yngre (og penere) jenter, så du er neppe alene om å mene dette...om det er til noen trøst.

P.S. Miley Cyrus er grisedeilig (selvsagt), selv om musikken hennes suger balle. Trekker så klart også opp graden av "deilighet" at hun fremstår som temmelig gøyal i tillegg.

Jeg er ærlig talt over sjokkert av at så mange synes hun er pen. For det er hun virkelig ikke. Ikke stygg heller, men langt ifra "pen" som jeg ser på som "vakker"

Kroppen hennes vil det nok være delte meninger om. De som bare liker store former vil neppe like kroppen til Cyrus. Men et usedvanlig pent ansikt har hun da ihvertfall. Er ikke mange damer som fortsatt ser ok ut med kort hår, for å si det sånn.

Endret av Trapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt inntrykk av at folk refererte til henne som "veldig attraktiv", jeg synes tvert imot hun har fått i overkant mye kritikk for utseendet, som da Cher uttalte etter VMAs at kroppen "looked like hell".

Opptredenen var tacky ja, men hun har en fin og slank kropp - er jo ikke alle kvinner som har store pupper og brede hofter.

Liker ikke looken hun har nå i det hele tatt, men synes hennes utseende generelt er veldig pent.

http://latimesblogs.latimes.com/.a/6a00d8341c630a53ef0162ffea8383970d-800wi

Og nei, det er ikke pedofilt å sikle på henne. Hun er voksen, alle har vært barn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg sånn over seksualiseringen generelt i media. Det handler ikke lenger om musikken - det er om å sjokkere mest. Være mest spesiell. PR. Det er ikke lenger kvalitet i musikken(med noen få unntak, såklart).

Men for å svare på spørsmålet: Ja, jeg syns hun ser helt grei ut nå. Flott, trent kropp og et vakkert ansikt. Men ikke noe jeg sikler etter.



Anonymous poster hash: deacc...1a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke vakker for meg, men hun er unektelig ganske søt. Jeg vil ikke si at hun har noen guttekropp altså, hun har en helt normal, fin og slank kvinnekropp. Hun var mye søtere når hun var yngre og de tennene er nok hakket for store, but then again, that's what makes her Miley. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en pen kropp, og er en pen jente. Men jeg synes ikke at hun er pen i ansiktet så i ansiktet er hun helt gjennomsnittlig. Men jeg synes nå egentlig at TS høres misunnelig ut fordi hun er tynn, når hun sier at hun har en "gutteaktig" kropp. For Miley Cyrus ser virkelig ikke ut som en gutt! Hun har en flott kvinnelig slank kropp!

Men litt for vulgær, men det er noe annet.



Anonymous poster hash: 88174...e80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miley Cyrus er et mediaskapt sirkus på lik linje med Justin Bieber, de forpult, talentløse Ylvis brødrene osv.

At vi blir tredd disse medieapene ned over øra provoserer meg voldsomt!

Det er ingen ting spesielt med denne jenta, hun ser gjennomsnittlig ut, hun høres gjennomsnittlig ut og hadde det ikke vert for at media er helt gale etter lettkledde gutter og jenter, så hadde vi aldri løftet et øyelokk for disse menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo lagd en tråd om den dundra du fikk ståpikk av.

Anonymous poster hash: 4f592...4ad

Det er så jævla creepy med sånne AB-er som deg. Stopper dere/du aldri å tenke hvor tullete og stalkeraktig dere virker, før dere uttaler dere? Greit nok at du kjenner igjen en AB. Jeg kjenner også igjen folk som skriver som AB, men jeg gidder ikke nødvendigvis å gi uttrykk for det, da man bruker AB for å slippe å bli gjenkjent av flest mulig, selv om man ikke kan skjule seg for alle. Og selv om jeg har en sterk anelse om hvem du er, så gidder jeg ikke å nevne det, fordi det er uinteressant. Og selv om hjerne feilkobler i blant når feil kvinne er i nærheten, så betyr det ikke at tynne, slanke kvinner er overlegne småfeite pluss pluss i 99/100 tilfeller.

Anonymous poster hash: 53688...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jenta som person (utrolig nok), men utseende hennes synes jeg ikke er attraktivt i det hele tatt! Er selv en jente på 27 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk aldri funnet henne veldig attraktiv eller pen på noen måte. Alltid vært noe med ansiktet hennes jeg ikke har likt, uten at jeg har kunnet sagt akkurat hva det er... Og jeg foretrekker vanligvis litt mer "fyldige" kropper, og ikke nødvendigvis den slanke og veltrente kroppen som de fleste ser ut til å foretrekke. Så neitakk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke.

Spesielt ikke iført hvit, slakk undertrøye og Doc.Martins.

Ikke med hudfarget plastbikini, heller.

Tunga hun driver og har hengende ute av kjeften gjør ingenting for å hjelpe på inntrykket.

Syns også hun mangler former.

Og hva det bamseantrekket hennes på MTV's VMAs i år gjør for hvordan hun framstår i mine øyne, skal jeg ikke en gang begynne å kommentere.

Så nei. Ikke attraktiv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så jævla creepy med sånne AB-er som deg. Stopper dere/du aldri å tenke hvor tullete og stalkeraktig dere virker, før dere uttaler dere? Greit nok at du kjenner igjen en AB. Jeg kjenner også igjen folk som skriver som AB, men jeg gidder ikke nødvendigvis å gi uttrykk for det, da man bruker AB for å slippe å bli gjenkjent av flest mulig, selv om man ikke kan skjule seg for alle. Og selv om jeg har en sterk anelse om hvem du er, så gidder jeg ikke å nevne det, fordi det er uinteressant. Og selv om hjerne feilkobler i blant når feil kvinne er i nærheten, så betyr det ikke at tynne, slanke kvinner er overlegne småfeite pluss pluss i 99/100 tilfeller.

Anonymous poster hash: 53688...529

betyr det ikke at tynne, slanke kvinner IKKE er overlegne småfeite pluss pluss i 99/100 tilfeller. *

Anonymous poster hash: 53688...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så jævla creepy med sånne AB-er som deg. Stopper dere/du aldri å tenke hvor tullete og stalkeraktig dere virker, før dere uttaler dere? Greit nok at du kjenner igjen en AB. Jeg kjenner også igjen folk som skriver som AB, men jeg gidder ikke nødvendigvis å gi uttrykk for det, da man bruker AB for å slippe å bli gjenkjent av flest mulig, selv om man ikke kan skjule seg for alle. Og selv om jeg har en sterk anelse om hvem du er, så gidder jeg ikke å nevne det, fordi det er uinteressant. Og selv om hjerne feilkobler i blant når feil kvinne er i nærheten, så betyr det ikke at tynne, slanke kvinner er overlegne småfeite pluss pluss i 99/100 tilfeller.

Anonymous poster hash: 53688...529

Du vet jo ikke om den andre er ei dundre, akkurat som jeg ikke vet om du lagde den tråden. Jeg tok bare en sjanse akkurat som deg. Antageligvis synes jeg det er like morsomt å påpeke det med tråden din, som du synes det er å kalle andre dundrer.

Anonymous poster hash: 4f592...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Syns hun har perfekt kropp(etter min smak) digger puppene hennes, hun har også et pent ansikt,

Derimot har hun nå en dårlig sveis og rar kles stil, men ja hun er fremdles veldig pen og sexy, bare hun lærer og kle seg og fikser sveisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo ikke om den andre er ei dundre, akkurat som jeg ikke vet om du lagde den tråden. Jeg tok bare en sjanse akkurat som deg. Antageligvis synes jeg det er like morsomt å påpeke det med tråden din, som du synes det er å kalle andre dundrer.

Anonymous poster hash: 4f592...4ad

Greit, så var jeg unødvendig ufin i språket, men hvilken tråd er det du sikter til?

Anonymous poster hash: 53688...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...