Gå til innhold

Er egentlig Miley Cyrus så veldig attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplevde at en mannlig kamerat av meg som er på min alder. Vi nærmer oss begge 50 år faktisk. Ble overrasket i går over at han kommenterte at Miley Cyrus var så fin.

Er hun spesielt fin bortsett fra at hun tilfeldigvis er veldig ung og spiller veldig på sex den siste tiden?

Ok hun har et vakkert ansikt , men utover det; en ganske gutteaktig kropp.

Både kvinner og menn er velkommen til å svare.

Syns det går litt på grensen til pedofili å sikle på henne. Det var jo ikke lenge siden hun var nærmest bare en barnestjerne.



Anonymous poster hash: 35770...8b7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ho er pen, men vse ein milliard ganger finere med brunt, langt hår ;)

Kunne ikke vært mer enig, spesielt i filmen "The Last Song" synes jeg hun er nydelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble mye mindre pen i mine øyne etter at hun ble så vulgær. Ikke kler hun seg spesielt fint. Men jeg synes sveisen er tøff, dog foretrekker jeg lagt hår.



Anonymous poster hash: 4730a...633
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er 21 (jeg måtte sjekke), så nei, det er ikke på grensen til pedofili å sikle på henne.

Og jeg har ikke noe problem med å se at hun er ei jente.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å pådra meg grisestempel (jeg er bare snaut to år eldre enn henne, så det stiller seg jo litt annerledes enn med TS' venn): Hun var vel på sitt peneste midt i tenårene, siden har det gått nedover. Synes ikke hun er eksepsjonelt pen. Over gjennomsnittet er hun helt klart, når hun ikke gjør seg så vulgær som det hun holder på med nå om dagen, men hun er ikke noe helt spesielt.

Det er kjendisstatusen som gjør det, tenker jeg.



Anonymous poster hash: 9f56e...5ce
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kroppen hennes bedre enn ansiktet.... Det eneste jeg synes er spesielt pent i ansiktet hennes er de knallblå øynene :) Og så synes jeg hun er så desperat etter å gjøre opprør og være rebell at det gjør henne lite attraktiv.

Hun er ikke stygg, men jeg synes mange av stjernene rundt hennes alder som Demi Lovato og Jennifer Lawrence, er mye penere. De viser ikke så sterk desperasjon heller...



Anonymous poster hash: f2261...b10
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er en veldig pen jente. Synes det er litt ekkelt at en mann på 50 påpeker det på den måten da - hun er jo veldig ung!



Anonymous poster hash: 96fe1...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt pen eller vakker, imo. Jeg liker dog mer særtrekk. Hun er ikke stygg, men utmerker seg ikke på noen måte. Et symmetrisk ansikt, altså. Utstrålingen hennes liker jeg heller ikke, og oppførselen hennes i det siste hjelper ikke på.



Anonymous poster hash: 08b5d...bdd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Når hun går i de fine stilfylte antrekkene er hun helt nydelig og veldig elegant. Men med håret i de små toppene og trashy stil er hun ikke pen i det hele tatt. Elsker kroppen hennes da, kjempe slank og fin.

Sett bort i fra alt det dumme hun gjør er hun en veldig vakker jente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt pen eller vakker, imo. Jeg liker dog mer særtrekk. Hun er ikke stygg, men utmerker seg ikke på noen måte. Et symmetrisk ansikt, altså. Utstrålingen hennes liker jeg heller ikke, og oppførselen hennes i det siste hjelper ikke på.

Anonymous poster hash: 08b5d...bdd

Nå er ikke du mann heller da...

Anonymous poster hash: 99233...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette bildet på google for noen dager siden, og jeg skjønner ikke helt hva hun tenkte på da hun klippet håret og endret seg fullstendig, hun var jo helt nydelig... Hun er pen i ansikt og kropp (hun veldig tynn nå da, men), er ikke det. Looken hennes er borte. Hun kler seg merkelig, oppfører seg rart. Hun forandret seg, og det gjør henne så mye mindre attraktiv. Hun var så... "ordentlig" før.. hehe. Nå oppfører hun seg annerledes. Alt hva en hårfrisyre kan gjøre.

Bilde:

http://evesaddictionlifestyle.files.wordpress.com/2012/08/miley_cyrus_haircut1.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvordan noen kan synes at hun er pen med det korte håret.

Trolig fordi du er kvinne..

Anonymous poster hash: 99233...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette bildet på google for noen dager siden, og jeg skjønner ikke helt hva hun tenkte på da hun klippet håret og endret seg fullstendig, hun var jo helt nydelig... Hun er pen i ansikt og kropp (hun veldig tynn nå da, men), er ikke det. Looken hennes er borte. Hun kler seg merkelig, oppfører seg rart. Hun forandret seg, og det gjør henne så mye mindre attraktiv. Hun var så... "ordentlig" før.. hehe. Nå oppfører hun seg annerledes. Alt hva en hårfrisyre kan gjøre.

Bilde:

http://evesaddictionlifestyle.files.wordpress.com/2012/08/miley_cyrus_haircut1.jpg

Hvorfor skal man absolutt være så pen hele tida da? Hva om man har lyst til å se annerledes ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...