Gå til innhold

Er egentlig Miley Cyrus så veldig attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort hår hvor?

Jeg klarer helt sikkert å finne dårlig fotoshoppa bilder selv hvis jeg har lyst til det, men du får ha takk for innsatsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer helt sikkert å finne dårlig fotoshoppa bilder selv hvis jeg har lyst til det, men du får ha takk for innsatsen.

Ingen årsak.

Anonymous poster hash: 99233...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig fordi du er kvinne..

Anonymous poster hash: 99233...c53

Ja, som kjent har alle kvinner lik smak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jente, spesielt når hun har langt hår. Hadde gjerne stappet kukken min inn i henne.



Anonymous poster hash: f500e...e93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes hun var pen med langt hår, dvs før hun klipte seg kort og ble gal..... Nå er hun bare nasty, and not in a god way

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man absolutt være så pen hele tida da? Hva om man har lyst til å se annerledes ut?

Tenker egentlig mest på oppførselen hennes, men så forandrer man seg jo i løpet av livet - ihvertfall mange gjør det. Ikke alle.

Det jeg prøvde å få fram er at etter hun endret på håret, endret alt seg. Ikke bare sveisen. Og det er det som gjør henne (ikke bare utseende, nå tenker jeg selve personen) mindre attraktiv i mine øyne. Men det er min mening da. Er nok sykt mange som synes hun ble enda "bedre" enn før :)

Det er jo godt med forandring, det kan jeg tenke meg. Jeg har også før tenkt å gjøre noe drastisk med håret mitt f.eks. Men jeg er redd for å miste "meg", på en måte. Langt, brunt hår er jo meg, og alle kjenner meg igjen pga. det.

Utseende betyr ikke alt. Men så er det jo veldig mye i fokus i disse dager... Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at en mannlig kamerat av meg som er på min alder. Vi nærmer oss begge 50 år faktisk. Ble overrasket i går over at han kommenterte at Miley Cyrus var så fin.

Er hun spesielt fin bortsett fra at hun tilfeldigvis er veldig ung og spiller veldig på sex den siste tiden?

Ok hun har et vakkert ansikt , men utover det; en ganske gutteaktig kropp.

Både kvinner og menn er velkommen til å svare.

Syns det går litt på grensen til pedofili å sikle på henne. Det var jo ikke lenge siden hun var nærmest bare en barnestjerne.

Anonymous poster hash: 35770...8b7

Hva er gutteaktig med kroppen hennes? Jeg har sånn kropp. Relativt små pupper og smale hofter og ikke kjempeslank midje, men får utrolig mange komplimenter for at jeg har så fin kropp. Synes man skal tenke seg litt om før man sier at en kvinnekropp ligner på et barn eller en gutt, for det sitter kanskje noen der ute med en lignende kropp.

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gutteaktig med kroppen hennes? Jeg har sånn kropp. Relativt små pupper og smale hofter og ikke kjempeslank midje, men får utrolig mange komplimenter for at jeg har så fin kropp. Synes man skal tenke seg litt om før man sier at en kvinnekropp ligner på et barn eller en gutt, for det sitter kanskje noen der ute med en lignende kropp.

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

Slapp av, de aller fleste menn liker en slik kropp.

Sjalu kvinner derimot...

Anonymous poster hash: 99233...c53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gutteaktig med kroppen hennes? Jeg har sånn kropp. Relativt små pupper og smale hofter og ikke kjempeslank midje, men får utrolig mange komplimenter for at jeg har så fin kropp. Synes man skal tenke seg litt om før man sier at en kvinnekropp ligner på et barn eller en gutt, for det sitter kanskje noen der ute med en lignende kropp.

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

Hva så? Da har du jo bare truffet på folk som liker "kvinneguttekropp".

Anonymous poster hash: 2d941...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har veldig bra kropp og et pent ansikt. Men ser fortsatt ikke på henne som attraktiv fordi hun har kort hår og spiller bare på sex, synes heller ikke noe særlig om klesstilen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var så søt og attraktiv da hun var ei lita jente og spilte i Hanna Montana på Disney Channel.

Hvor er det blitt av henne? Jeg vet hun fremdeles er der inne et sted - kanskje langt inne - men den "onde" delen av henne som gjør henne til en rebel, gjør det ekstremt vanskelig å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo ikke stygg, men falsktennene hennes ser ut som et gebiss. Hun kler også det korte håret, men i det siste har hun blitt en parodi på seg selv.



Anonymous poster hash: 248cb...f3f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, de aller fleste menn liker en slik kropp.

Sjalu kvinner derimot...

Anonymous poster hash: 99233...c53

Men det er ikke noe morsomt å høre det likevel :( Om jeg hadde sluttet å trene og blitt feit så hadde de nok blitt fornøyd, for da hadde de ikke hatt like mye konkurranse kanskje..

Hva så? Da har du jo bare truffet på folk som liker "kvinneguttekropp".

Anonymous poster hash: 2d941...100

Du må ha et trist liv

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva så? Da har du jo bare truffet på folk som liker "kvinneguttekropp".

Anonymous poster hash: 2d941...100

Det sier vel heller om smaken din. Om det bare hadde vært for folk som liker kvinneguttekropp tror jeg ikke Miley Cyrus sin Wrecking Ball hadde fått 300 000 millioner seere på Youtube. Det er vel heller at hun har en så ideal kropp at det trekker MYE oppmerksomhet. Du er kanskje ikke så interessert i det kvinnelig kjønn uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke noe morsomt å høre det likevel :( Om jeg hadde sluttet å trene og blitt feit så hadde de nok blitt fornøyd, for da hadde de ikke hatt like mye konkurranse kanskje..

Du må ha et trist liv

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

Heller trist liv enn guttekropp ;)

Anonymous poster hash: 2d941...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller trist liv enn guttekropp ;)

Anonymous poster hash: 2d941...100

Hva får du egentlig ut av å rakke ned på ei jente som helt tydelig blir usikker av slike kommentarer?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...