Gå til innhold

Er egentlig Miley Cyrus så veldig attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sier vel heller om smaken din. Om det bare hadde vært for folk som liker kvinneguttekropp tror jeg ikke Miley Cyrus sin Wrecking Ball hadde fått 300 000 millioner seere på Youtube. Det er vel heller at hun har en så ideal kropp at det trekker MYE oppmerksomhet. Du er kanskje ikke så interessert i det kvinnelig kjønn uansett.

Tror du virkelig at folk har sett på videoen fordi de liker kroppen hennes? Noen kanskje, men tviler på at det er årsaken til at folk ser på en musikkvideo. Jeg har også sett videoen og jeg kan informere deg om at det ikke er på grunn av at jeg liker kroppen hennes. Har også sett musikkvideo av Justin Bieber, det betyr heller ikke at jeg liker gutter som ham.

Anonymous poster hash: 8b2a6...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel heller om smaken din. Om det bare hadde vært for folk som liker kvinneguttekropp tror jeg ikke Miley Cyrus sin Wrecking Ball hadde fått 300 000 millioner seere på Youtube. Det er vel heller at hun har en så ideal kropp at det trekker MYE oppmerksomhet. Du er kanskje ikke så interessert i det kvinnelig kjønn uansett.

Er forøvrig enig med deg at hun ikke har en guttekropp, men en ganske vanlig kroppstype. Pen kropp, absolutt, men jenta selv er ganske ufordragelig.

Anonymous poster hash: 8b2a6...213

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at folk har sett på videoen fordi de liker kroppen hennes? Noen kanskje, men tviler på at det er årsaken til at folk ser på en musikkvideo. Jeg har også sett videoen og jeg kan informere deg om at det ikke er på grunn av at jeg liker kroppen hennes. Har også sett musikkvideo av Justin Bieber, det betyr heller ikke at jeg liker gutter som ham.

Anonymous poster hash: 8b2a6...213

Jeg tror ikke, jeg er derimot helt sikker på at folk ser på videoen hennes fordi hun er attraktiv, men ikke minst naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Miley var veldig pen før. Jeg liker ikke den nye stilen hennes, men hun får nå drive på. Skjønner at hun vil kvitte seg med Hannah Montana-stempelet, selv om jeg ikke har assosiert henne med den karakteren på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miley har et veldig pent annsikt i mine øyne, sett bort fra stilen, synes jeg fremdeles hun er pen. Uansett hvordan hun kler seg, og hva hun måtte finne på å gjøre med håret, så har hun fremdeles de pene trekkene i annsiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gutteaktig med kroppen hennes? Jeg har sånn kropp. Relativt små pupper og smale hofter og ikke kjempeslank midje, men får utrolig mange komplimenter for at jeg har så fin kropp. Synes man skal tenke seg litt om før man sier at en kvinnekropp ligner på et barn eller en gutt, for det sitter kanskje noen der ute med en lignende kropp.

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

Selv om det er flere som har samme kroppen der ute i verden så gjør det da virkelig ikke kroppen mere kvinnelig. Jeg synes hun har en tenåringsgutte kropp eller en kropp som en jente som såvidt har kommet i puberteten. Ikke pent i det hele tatt. Men hun har pent ansikt da.

Anonymous poster hash: 2cfc4...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 50 år gammel mann har ingen rett til å tenke sånn om jenter i tyveårene!



Anonymous poster hash: e9a87...360
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 50 år gammel mann har ingen rett til å tenke sånn om jenter i tyveårene!

Anonymous poster hash: e9a87...360

Alle menn over 40 burde rett og slett skjære ut øynene sine, syns du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, så var jeg unødvendig ufin i språket, men hvilken tråd er det du sikter til?

Anonymous poster hash: 53688...529

Shhhhh, kjekken! Det er vår hemmelighet.

Anonymous poster hash: 4f592...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun kunne vært pen med riktig styling, men klærne og væremåten er så trashy at jeg ikke tenner på henne. Mann ca 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde hun vært over 30 ville hun vært skikkelig creepy, ergo slipper hun unna kun pga lav alder. Utrent kropp som er sultet til det den er blitt. Pen ja,men ser daglig jenter som er penere, og atskillig mer sexy.Hun er Hollywood på sitt verste og en morsom snakkis.



Anonymous poster hash: e1bce...6de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange setter et motsetningsforhold mot å like Miley Cyrus og damer med former.

(TS her)

Nå skal jeg bare presisere at jeg ikke er interessert i denne kameraten som mest er kamerat av mannen min - men jeg er som de fleste opptatt av hvor attraktiv særlig menn synes jeg er. Selv om jeg er gift så liker jeg at menn synes jeg er bra.

Nå har det seg sånn at denne "kameraten" nesten hver gang jeg er i nærheten når han er full så kommer han med kjærlighetserklæringer til meg, uønskede sådanne.

Han har også kommet med komplimenter om at jeg er "fin" i tillegg til søt og god og alt det der.

Og jeg har former, jeg er ingen dundre men sånn ca. midt på BMI skalaen for normal vekt (litt under 22 i BMI)men i forhold til Miley så er jeg nok temmelig feit.

He - he.

Men når jeg hører slike kommentarer om å sikle på Miley Cyrus så vil nok menn falle bort fra lista for godt over potensielle om jeg skulle trenge en ny mann noen sinne senere i livet.



Anonymous poster hash: 35770...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er flere som har samme kroppen der ute i verden så gjør det da virkelig ikke kroppen mere kvinnelig. Jeg synes hun har en tenåringsgutte kropp eller en kropp som en jente som såvidt har kommet i puberteten. Ikke pent i det hele tatt. Men hun har pent ansikt da.

Anonymous poster hash: 2cfc4...073

hmm.. trodde ikke prepubertale jenter og gutter hadde pupper jeg da, men. Hva vet vel jeg. Jeg får i alle fall høre ofte at kroppen min er kjempeflott :) Tror ikke det er flertallet av kvinner som blir stoppet på gata for å bli fortalt at man bør bli modell, så da er jeg fornøyd med hvordan jeg ser ut ihvertfall ;)

Anonymous poster hash: 78d9c...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange setter et motsetningsforhold mot å like Miley Cyrus og damer med former.

(TS her)

Nå skal jeg bare presisere at jeg ikke er interessert i denne kameraten som mest er kamerat av mannen min - men jeg er som de fleste opptatt av hvor attraktiv særlig menn synes jeg er. Selv om jeg er gift så liker jeg at menn synes jeg er bra.

Nå har det seg sånn at denne "kameraten" nesten hver gang jeg er i nærheten når han er full så kommer han med kjærlighetserklæringer til meg, uønskede sådanne.

Han har også kommet med komplimenter om at jeg er "fin" i tillegg til søt og god og alt det der.

Og jeg har former, jeg er ingen dundre men sånn ca. midt på BMI skalaen for normal vekt (litt under 22 i BMI)men i forhold til Miley så er jeg nok temmelig feit.

He - he.

Men når jeg hører slike kommentarer om å sikle på Miley Cyrus så vil nok menn falle bort fra lista for godt over potensielle om jeg skulle trenge en ny mann noen sinne senere i livet.

Anonymous poster hash: 35770...8b7

Hadde jeg vært deg hadde jeg konsentrert meg mye mer om det forholdet jeg faktisk var i enn om en kjendis kvinne er finere/heitere/flottere enn deg og at du ikke er den eneste øyensteinen til alle mannlige bekjente i mils omkrets.

Noen menn liker slike kvinner andre ikke, vanskeligere er det vel stort sett ikke egentlig.

En kan vel ikke forvente uansett hvilken kroppstype en har at en hver mann i hele verden skal slenge ut den røde løperen og dyrke kroppen din og spre roser og komplimenter om den.

Jeg har en kropp som kan minne om Cyrus sin kropp, har også en mann som synes den er smashing og mener jeg er attraktiv og absolutt turn on og som elsker slike nette tynne kvinner som Miley Cyrus og jeg er, og mener også at det motsatt ikke er så fint. Men så finnes det sikkert flust av menn som mener kroppen min eller hennes ikke er noe til tess men all den tid og stund både jeg og du har en mann som mener kroppen vår er sexy ser jeg ikke det store poenget med å krige og forsvare seg om kroppen vår. Kvinner kommer tross alt i så uendelig mange forskjellige former enn 90-60-90 formelen, vi er ikke klonet takk gud og lov.

So what du har en mannlig kompis som mener Cyrus er digg, jeg forstår ikke hvorfor du føler deg noe truet av det? Noen har en klar preferanse mot store former andre mot det motsatte og noen liker faktisk litt av begge deler..

Miley Cyrus er en voksen kvinne, men jeg forstår at siden hun er halvparten av alderen din kan hun virke ung, (og når du nærmer deg 60 antar jeg du tenker at 30 åringer nesten er barn også?) men når man er 21 år er man faktisk voksen og jeg finner ingenting pedofilt med at en voksen mann mener hun er en vakker kvinne.

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...