Gå til innhold

hvorfor ikke greit og ønske en kjæreste med få sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen grunn til å føle meg angrepet i denne diskusjonen, men om en mann noen gang hadde brukt uttrykk som "tøyte", "løs" eller "hore" eller andre lignende uttrykk om meg eller en annen kvinne så hadde det blitt kroken på døra fra min side. Slike uttrykk hører ingen steder hjemme. Hore er en som tar betaling. Ut over dette så er alt annet kun uttrykk for å kneble kvinnelig seksualitet, og altså en gedigen turnoff for min del.

At menn har preferanser er helt greit, men når det blir et krav da forventer jeg at de lever opp til samme moralske standard selv også.

Rent bortsett fra dette så er min seksualpartners tidligere liv totalt uinteressant for min del. Fortid er fortid.

Tenk om jeg hadde tenkt som dere? Om en kvinne kaller en mann for drittsekk eller dobbelmoralsk så skal det på noen som helst måte gå utover meg personlig?

Jeg synes det er bra jeg at kvinner ikke faller for drittsekker og dobbelmoralske mennesker, det jeg lurer på er hvorfor dere kvinner synes det er så stas med tøyter og luddere hvis eneste hensikt er å gå rundt å plage samfunnet med bekreftelser utroskap og dårlig oppførsel!

Kvinner er helt fantastiske, jeg elsker hvordan kvinner årsaksforklarer ting. En helt alminnelig forelsket mann som vet hva han er forelsket i kan bli kalt for drittsekk, dobbelmoralsk og være et dårlig menneske. Altså en mann som på grunn av sin egen dårlige atferd ønsker seg en jente som har bedre moral enn han selv blir oppfattet som et dårlig menneske.

Dere kvinner behøver ikke begrense dere når dere forteller forakten dere har mot drittsekker, - utro menn, - menn som puler rundt, - og menn som ikke liker billige damer!

Selvforakt er også en forakt. =)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor blir dere kvinner på forum alltid i harnisk når en mann ikke ønsker kjæreste som har hatt sex med mange? Hvorfor bestemmer jeg ikke preferansene mine selv? Hvorfor blir dere støtt?

Anonymous poster hash: 020b3...40c

du bestemmer da sjøl, men ikke klag på de som har hatt sex med mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jeg hadde tenkt som dere? Om en kvinne kaller en mann for drittsekk eller dobbelmoralsk så skal det på noen som helst måte gå utover meg personlig?

Det er faktisk forskjell på å kalle en mann dobbeltmoralsk (når han er det), og det å kalle alle kvinner som har hatt mange sexpartnere for tøyter.

Jeg synes det er bra jeg at kvinner ikke faller for drittsekker og dobbelmoralske mennesker, det jeg lurer på er hvorfor dere kvinner synes det er så stas med tøyter og luddere hvis eneste hensikt er å gå rundt å plage samfunnet med bekreftelser utroskap og dårlig oppførsel!

Det du legger i ordet tøyte, er en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Det er faktisk ikke slik at en vinne som har hatt mange sexpartnere er utro eller har dårlig oppførsel. Personer som er utro og/eller har dårlig oppførsel finner man både blant dem som har mange sexpartnere, og blant dem som har får sexpartnere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du legger i ordet tøyte, er en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Det er faktisk ikke slik at en vinne som har hatt mange sexpartnere er utro eller har dårlig oppførsel. Personer som er utro og/eller har dårlig oppførsel finner man både blant dem som har mange sexpartnere, og blant dem som har får sexpartnere.

Hmmm oookaay? Så jeg får ikke lov til å foretrekke kvinner som ikke er ludder og tøyter fordi det er dårlig gjort overfor ludderne og tøytene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm oookaay? Så jeg får ikke lov til å foretrekke kvinner som ikke er ludder og tøyter fordi det er dårlig gjort overfor ludderne og tøytene?

Et av problemene dine er at du omtaler kvinner som har hatt mange sexpartnere som ludder og tøyter, noe de ikke er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er dum? Men du, hvorfor skal du mislike mennesker fordi de har annen moral enn deg selv?

Hvorfor mislike meg fordi jeg er dum? Fordi jeg ikke ønsker meg billige damer? Jeg klarer ikke å bli kåt på jenter som har pult rundt, - tror du ikke jeg også skulle ønske jeg kunne bli forelsket i sånne damer?

Jeg klarer det bare ikke =( Ikke bli sint på meg for det! Kall meg dobbeltmoralsk når jeg vet hva jeg ser etter? Ser jeg en deilig og digg jente og jeg har kjempesvær ereksjon, - så blir jeg impotent hvis jeg finner ut at hun er et fordekt ludder, - så alvorlig er problemet mitt?

Aner ikke hva jeg skal gjøre? Jeg får mye kjeft fordi at jeg ikke takler kvinnfolk som ikke har selvrespekt?

Selvsagt skulle jeg ønske at jeg tente på en tilgjengelige tøyta som ikke begrenser seg når det kommer til mannfolk, men det er ett eller annet i meg som sier nei, - det går ikke. Ikke fornedre deg selv med å forelske deg i en som er forelsket i bekreftelser.

Men du, - bare et spørsmål er på sidelinjen, hva gjør det deg at jeg ikke liker damer uten dømmekraft? Er det ikke fint for deg at jeg misliker damer som ikke vil innrømme sin egen atferd?

Hvordan er du som person da? Er du en som kan stå for egne handlinger og det du har gjort? Eller er du en liten manipulator som later som hun er kostbar men innerst inne så hater hun lettsindighet like mye som hun hater menn som er av dobbelmoral?

Du er alt for opptatt av alle andre, fokuset burde heller være på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm oookaay? Så jeg får ikke lov til å foretrekke kvinner som ikke er ludder og tøyter fordi det er dårlig gjort overfor ludderne og tøytene?

Du har ytret flere ganger på KG angående din egen løssluppenhet i yngre alder.

Hva er problemet ditt egentlig??

Du er jo ikke akkurat kremen av kremen selv, om en skal gå etter din moralske standard!

Hvordan vil du bortforklare dette???

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål i denne tråden.

Hvis en mann/kvinne har som preferanse og ønske en partner med få sex partnere før seg.

Når er det aktuelt og spørre om det?

Spør du i starten kan du banne på at det går til h*lvete før det har starta. (Selv om dere kanskje passer sammen til tross for en liten uenighet/bagatell)

Det er egentlig et spørsmål som aldri passer seg og spørre.

Men får man vite svaret etter en stund er det nok til og knekke en del mennesker. (Får aldri det samme synet på h*n)

(Ikke tro man kan unngå det, ryktet sprer seg som ild i tørt gress. Lyver man svir det enda værre for den parten som føler seg "lurt"?)

Bedre og være ærlig om det og møte en partner som aksepterer deg for den du er.

Endret av Viventium
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål i denne tråden.

Hvis en mann/kvinne har som preferanse og ønske en partner med få sex partnere før seg.

Når er det aktuelt og spørre om det?

Spør du i starten kan du banne på at det går til h*lvete før det har starta. (Selv om dere kanskje passer sammen til tross for en liten uenighet/bagatell)

Det er egentlig et spørsmål som aldri passer seg og spørre.

Men får man vite svaret etter en stund er det nok til og knekke en del mennesker. (Får aldri det samme synet på h*n)

(Ikke tro man kan unngå det, ryktet sprer seg som ild i tørt gress. Lyver man svir det enda værre for den parten som føler seg "lurt"?)

Bedre og være ærlig om det og møte en partner som aksepterer deg for den du er.

Du kan fortelle om dine egne preferanser uten å spørre hvor mange sexpartnere hun har hatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har et lite spørsmål i denne tråden.

Hvis en mann/kvinne har som preferanse og ønske en partner med få sex partnere før seg.

Når er det aktuelt og spørre om det?

Spør du i starten kan du banne på at det går til h*lvete før det har starta. (Selv om dere kanskje passer sammen til tross for en liten uenighet/bagatell)

Det er egentlig et spørsmål som aldri passer seg og spørre.

Men får man vite svaret etter en stund er det nok til og knekke en del mennesker. (Får aldri det samme synet på h*n)

(Ikke tro man kan unngå det, ryktet sprer seg som ild i tørt gress. Lyver man svir det enda værre for den parten som føler seg "lurt"?)

Bedre og være ærlig om det og møte en partner som aksepterer deg for den du er.

Selv finner jeg det ganske surrealistisk (kanskje fordi jeg er såpass 'gammel') å faktisk spørre et annet menneske "Hvor mange har du ligget med?"

Og hva skal man så benytte svaret til? - uavhengig av om man er mann eller kvinne.

Hvor finner man et rigid og absolutt nummer som svaret skal veies opp mot?

Hvorfor er man så redd for andre menneskers fortid?

Redd for at andre skal ha levd et liv før de møtte deg.. opplevd gleder og sorger.

- skyldes det en redsel man gror og dyrker inne i seg selv?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv finner jeg det ganske surrealistisk (kanskje fordi jeg er såpass 'gammel') å faktisk spørre et annet menneske "Hvor mange har du ligget med?"

Og hva skal man så benytte svaret til? - uavhengig av om man er mann eller kvinne.

Hvor finner man et rigid og absolutt nummer som svaret skal veies opp mot?

Hvorfor er man så redd for andre menneskers fortid?

Redd for at andre skal ha levd et liv før de møtte deg.. opplevd gleder og sorger.

- skyldes det en redsel man gror og dyrker inne i seg selv?

Nå er ikke jeg gammel men finner det også surrealistisk og spørre noen om hvor mange dem har vært med. Kunne ikke brydd meg mindre. Er dem med meg så er dem vel det av en grunn?

Men opplever stadig og bli dømt pga min fortid

Og har både venner og venniner som har blitt det.

Men er bare nysgjerrig av natur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er ganske spesielt å spørre et annet menneske hvor mange sexpartnere vedkommende har hatt.

Men hvis det er såpass viktig for ham, er det vel best for dama at hun får vite det, og har muligheten til å avslutte, før hun får følelser for ham.

Jeg ville blitt enormt skuffa dersom det viste seg at en mann jeg allerede hadde utviklet følelser for, omtalte andre kvinner som tøyter og luddere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke vant til å få dette spørsmålet, men etter å ha lest denne tråden er jeg ganske sikker på at jeg vil doble antallet, for å være sikker på jeg skremmer bort trollene. Kanskje tredoble også.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som lurer på hvor mange partneren har pult vel? Hvem skulle det isåfall være interessant for?

Jeg skjønner jo dere som drar til gambia og finner dere en strandmann som heter Ralph ikke gidder å spørre den monogame Ralph om hvor mange han har pult.

Jeg forstår de jentene som drar på fylla og ligger med fremmede ikke gidder å spørre hvor mange man har pult. Man skal jo føle seg spesiell ikkesant, og hvorfor ødelegge med unødvendigheter?

Men hun jeg skal ikke forelske meg med skal ikke være et tøytete ludder som puler Ralph i gambia, en fremmed i fylla og meg i husleien! Hvorfor forstår dere ikke noe så enkelt egentlig?

Jeg forstår dere (hvorfor dere ikke liker å vite noe om fortiden til dem dere skal ligge med) og jeg er gladelig en dobbelmoralsk drittsekk jeg da, - som ønsker seg en jente som ønsker seg en med litt erfaring?

Det dere ikke forstår er at dere har ingen grunn til å mobbe meg og forsøke å sjikanere meg på det groveste. Jeg bare ler jeg fordi jeg synes det er morsomt at noen fremmede kvinner skal reagere på hvordan en random fremmed mann synes om hva han har lyst til å forelske seg i! =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål i denne tråden.

Hvis en mann/kvinne har som preferanse og ønske en partner med få sex partnere før seg.

Når er det aktuelt og spørre om det?

Spør du i starten kan du banne på at det går til h*lvete før det har starta. (Selv om dere kanskje passer sammen til tross for en liten uenighet/bagatell)

Det er egentlig et spørsmål som aldri passer seg og spørre.

Men får man vite svaret etter en stund er det nok til og knekke en del mennesker. (Får aldri det samme synet på h*n)

(Ikke tro man kan unngå det, ryktet sprer seg som ild i tørt gress. Lyver man svir det enda værre for den parten som føler seg "lurt"?)

Bedre og være ærlig om det og møte en partner som aksepterer deg for den du er.

Du skjønner disse jentene her er mer opptatt av å manipulere den mannen din skal møte med å fortelle hvem de er, ikke at han skal vite hvem hun er.

Hvorfor dette stadige behovet etter å bedra mennesker forstår jeg ikke? hvor kommer denne nødvendigheten fra? Er det slik at behovet for å lyve øker med antall partnere, - eller er det sånn at kvinner blir mer ærlig desto flere de har pult? Er det gøy å være en som ikke kan dele sine erfaringer og være seg selv hundre prosent?

Blir dere kvinner slitne av å drive skuespill? I stadig frykt for å bli oppdaget? Å se ekser og tidligere ligg overalt hvorhen man går? Late som man ikke husker menn man har pult på fest for at kjæresten ikke skal oppdage noe?

Er det noe gøy det der da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som lurer på hvor mange partneren har pult vel? Hvem skulle det isåfall være interessant for?

Hvis du ikke lurer på dette, så er det jo bare å la være å spørre og late som om alle du møter er jomfruer. Problem solved!

Men hun jeg skal ikke forelske meg med skal ikke være et tøytete ludder som puler Ralph i gambia, en fremmed i fylla og meg i husleien! Hvorfor forstår dere ikke noe så enkelt egentlig?

Tror nok grunnen til at man ikke forstår deg, er at andre ikke har det samme syn på deg når det gjelder definisjonen på et «tøytete ludder». Stort sett virker det som om du mener at mer eller mindre alle er det, til tross for at de egentlig bare har et velfungerende og sunt sexliv.

For øvrig er det jo mulig at de som ser på alle andre som luddere selv er horebukker som ikke klarer å forstå at andre kan være forskjellige fra dem selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du blander flere begreper. Det er ikke noen motsetning mellom å være trofast og å ha hatt mange sexpartnere. Likeså er det heller ikke noe likhetstegn mellom å være trofast og ikke ønske å ha sex med noen man møter på et nachspiel.

Trofast betyr at man er pålitelig og lojal. De aller fleste ønsker seg en partner som er trofast. Om noen har sex når de ikke er i fast forhold, gjør ikke dette dem mindre trofast.

Det du er ute etter, er noe helt annet. Du vil ha en som ikke har hatt mange sexpartnere. Det har ingenting med å være trofast å gjøre.

Det er en klar sammenheng mellom mange sexpartnere og utroskap. Det betyr ikke at alle som er utro har hatt mange partnere eller at alle med mange partnere er utro. Det betyr derimot at det er en sterk korrelasjon, sterk nok til at det påvirker menneskers valg av partner.

Mange kan signere under på dette av personlig erfaring - ellers er det også støttet statistisk.

Anonymous poster hash: b81a5...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På godt og vondt, mennesker oppførsel utenfor forhold er indikatorer på hvem de er i forhold også. De som sier at "fortid spiller ingen rolle" er naive i denne sammenhengen. Jeg sier ikke at det i en ideell verden ikke skulle vært uten betydning, men slik er det altså ikke.

Ens oppførsel ift. dating, forhold og det motsatte kjønn reflekterer holdninger. Holdningene man viser mens man er singel eller i casual forhold er også indikerende for hvorvidt vedkommende kommer til å klare å være gift eller bryter så snart ting blir kjedelig. De fleste vil reagere på røde flagg ift. en persons fortid - og de gjør det med rette.



Anonymous poster hash: b81a5...96a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere ikke forstår er at dere har ingen grunn til å mobbe meg og forsøke å sjikanere meg på det groveste. Jeg bare ler jeg fordi jeg synes det er morsomt at noen fremmede kvinner skal reagere på hvordan en random fremmed mann synes om hva han har lyst til å forelske seg i! =)

Det morsomste, eller tristeste, er jo at du orker å henge rundt her i årevis. Her hvor vi bare mobber og sjikanerer stakkars deg som bare ønsker deg en sjelden tøsefri kvinne til jul.

Anonymous poster hash: a8966...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ser på snille mennesker som dobbeltmoralske drittsekker bare fordi at ha av egen erfaring ikke gidder å velge seg den billigste av dere? Hvorfor ikke heller foretrekke en kvinne som liker trofsthet mer enn det å ligge med flest mulige tenker jeg da?

Ikke det at det angår meg hvorfor det er så viktig for dere å reise til gambia, ligge med fremmede og etterpå ikke en gang innrømme atferd? Nei da tenker jeg mitt.

For eksempel, - du ligger med en kvinne og tar henne med på båttur, - der puler hun en annen. Ifølge dere er dette her hel normal kvinneatferd, - det er ihverfall ikke horete oppførsel eller noe tøyter og luddere gjør. Har jeg rett?

Greia er at det finnes massevis av eksempler på at det finnes dårlige damer der ute. Jeg ønsker bare å ta noen sikkerhetsforanstaltninger så jeg skal slippe å gå gjennom livet som en omsorgsarbeider for dårlige mennesker!

Innerst inne forstår dere hva jeg mener! Ikke dere heller vil henge med manneluddere, -menn som låner penger overalt og puler venninna di en gang du har sovnet. Dere vet hvem jeg snakker om når jeg snakker om jenter og menn som oppfører seg som noen utro mennesker en aldri kan stole på, tøyter og luddere i alle slags forkledninger. Nei jeg sier heller, gjør hva dere vil, men mennesker som vet med seg selv at de ikke deler mitt synspunt kan holde seg til sine egne. Der de ligger rundt og etterpå later som de er trofaste av natur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...