Gå til innhold

hvorfor ikke greit og ønske en kjæreste med få sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det morsomste, eller tristeste, er jo at du orker å henge rundt her i årevis. Her hvor vi bare mobber og sjikanerer stakkars deg som bare ønsker deg en sjelden tøsefri kvinne til jul.

Anonymous poster hash: a8966...f19

Kvinneguiden er underholdene. Den kurerer kjedsomhet og hypekondri, man glemmer nesten at det sitter virkelige mennesker bak der som faktisk tar det personlig at waco ønsker seg kvinner som ikke ønsker å fremstille seg som noen tøyter. Greit å være omgjengelig av natur, men ikke benekt det etterpå!

Det er mange ting jeg synes er gøyalt. For eksempel når jeg ser på charterfeber og ser hvordan de har fått han lille mannen kristoffer eller hva han heter til å gå bort til damer på dansegulvet, først skjærer kvinnene en grimase og skyver han unna, men med en gang jenten ser kamerane forander de oppførsel straks. De blir som forvandlet av kameraet. Da danser de sexy tett inntil den lille dvergen de hadde den aller største forakt for rett før.

Den samme forakten forsøker jeg å hente frem hos kvinner på kvinnguiden. Helt uten anstrengelser kommer sjikaneringen frem. Men med en gang det viser seg at jeg bare er en usikker vanlig hyggelig mann som har blitt sårt av min egen navitet og godtroenhet. Ja da kommer sympatien frem, den samme heslige forakt dekt under dekke av å være omsorgsfull og bekymrende.

Sannheten er at kvinner driter i om jeg ønsker jeg kvinner som puler mange eller som puler få. Virkeligheten er at jeg digger kvinner som har pult flere enn meg selv, men det er jo kvinners aller største likegyldighet, - det er jo sjikaneringen og mobbingen som er motivet deres!

Hvis ikke dette her er gøy så vet ikke jeg! =)

Endret av waco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinneguiden er underholdene. Den kurerer kjedsomhet og hypekondri, man glemmer nesten at det sitter virkelige mennesker bak der som faktisk tar det personlig at waco ønsker seg kvinner som ikke ønsker å fremstille seg som noen tøyter. Greit å være omgjengelig av natur, men ikke benekt det etterpå!

Jeg er enig i at det er underholdende. Det eneste jeg kunne ønske er litt bedre argumenter fra deg. Nå blir det stort sett bare hakk i platen og Ralph fra Gambia. Skuffende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er underholdende. Det eneste jeg kunne ønske er litt bedre argumenter fra deg. Nå blir det stort sett bare hakk i platen og Ralph fra Gambia. Skuffende!

Jammen hvorfor må du sjikanere og hvorfor har du forventninger slik at du bli skuffet? Som jeg sier, ikke bry deg eller bekymre deg over mitt velvære og mitt liv! Jeg er jo ikke waco en gang, i virkeligheten går jeg på skole og lever et helt alminnelig liv. Man kan ikke være en tekstutgave av en virkelig person. Men man kan tro det, og det er det som gjør det så gøy. Synes du ikke? Tenk om folk var som det du trodde og ikke det som de virkelig var, - da hadde verden vært ganske så sjuk - hadde den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hvorfor må du sjikanere og hvorfor har du forventninger slik at du bli skuffet? Som jeg sier, ikke bry deg eller bekymre deg over mitt velvære og mitt liv! Jeg er jo ikke waco en gang, i virkeligheten går jeg på skole og lever et helt alminnelig liv. Man kan ikke være en tekstutgave av en virkelig person. Men man kan tro det, og det er det som gjør det så gøy. Synes du ikke? Tenk om folk var som det du trodde og ikke det som de virkelig var, - da hadde verden vært ganske så sjuk - hadde den ikke?

Du må forveksle meg med en annen. Jeg sjikanerer ikke. Det jeg ønsker er en interessant diskusjon med gode argumenter, spesielt fra de som helt tydelig gjør litt sport i å provosere, slik som deg. Da er det lov til å bli skuffet over at diskusjonen ikke svarer til forventningene!

Ellers er jeg ikke enig i at du ikke er «waco». Du skaper deg en identitet som nicket, og i motsetning til det man kanskje tror, så kan man ikke fraskrive seg alt ansvar for det som blir gjort bare fordi det er anonymt. Selv om en selv føler det er gøy å kunne gjemme seg bak et nick for å fremme kontroversielle synspunkter, så vil ikke det si at man ikke kan ende opp med å plage virkelige mennesker. Noen tar ikke like lett på slike forum som det du gjør, og kommer hit genuint for å få råd fra andre. Personlig skriver jeg ikke noe her som jeg ikke kunne sagt til noen ansikt til ansikt.

For øvrig vil jeg si at verden faktisk er «ganske så sjuk».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min lærte meg at det er kjipt å være snill pike.

Han var ute på byen når han ville (sjeldent), uten sjalusi. Kameratene hans fra andre byer var på besøk en gang i halv året og omvendt, jeg var alltid glad på hans vegne. Jeg støttet han på jobb og studiemessig. Kommunikasjonsproblemene dukket opp og jeg sa: Jeg elsker deg så utrolig høyt og har virkelig lyst til å få dette til å fungere. Jeg vil ordne det. (8 år sammen).

Svaret? Jeg sto ansikt til ansikt med den jeg elsket, som var utro rett foran øynene på meg. Hvem var hun? "Ingen spesielle. Hun var ikke noe å ta seriøst. Hun var ikke pen. Han tenkte på meg hele veien. Hun var ingen"..Jaha?

Han hadde klådd på henne utenfor en bar. De hadde råklint ute på byen både fredag og lørdag. Han hadde prøvd å bli med hjem og ha sex med henne.

...Å være snill pike, god, omsorgsfull, "gjøre det rette" osv førte meg dit.



Anonymous poster hash: 88634...bf9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at en mann som har hatt mange partnere er pen er atskillig større enn at en kvinne med mange partnere er det. De aller deiligste jentene har hatt 1 - 5 partnere, de fanges tidlig og slippes ikke uten kamp. Menn som er skikkelig attraktive vet det veldig godt selv og ønsker å nyte fordelene så lenge som mulig.

Anonymous poster hash: 16425...4b5

Jeg har mange gode venninner som er skitlekre og de har alle hatt rundt 15-25 sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min lærte meg at det er kjipt å være snill pike.

Han var ute på byen når han ville (sjeldent), uten sjalusi. Kameratene hans fra andre byer var på besøk en gang i halv året og omvendt, jeg var alltid glad på hans vegne. Jeg støttet han på jobb og studiemessig. Kommunikasjonsproblemene dukket opp og jeg sa: Jeg elsker deg så utrolig høyt og har virkelig lyst til å få dette til å fungere. Jeg vil ordne det. (8 år sammen).

Svaret? Jeg sto ansikt til ansikt med den jeg elsket, som var utro rett foran øynene på meg. Hvem var hun? "Ingen spesielle. Hun var ikke noe å ta seriøst. Hun var ikke pen. Han tenkte på meg hele veien. Hun var ingen"..Jaha?

Han hadde klådd på henne utenfor en bar. De hadde råklint ute på byen både fredag og lørdag. Han hadde prøvd å bli med hjem og ha sex med henne.

...Å være snill pike, god, omsorgsfull, "gjøre det rette" osv førte meg dit.

Anonymous poster hash: 88634...bf9

Hvorfor er man sammen med noen i 8 år av ungdomstiden uten å gifte seg eller å få barn?

Da er man sammen bare for å være sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir dere kvinner på forum alltid i harnisk når en mann ikke ønsker kjæreste som har hatt sex med mange? Hvorfor bestemmer jeg ikke preferansene mine selv? Hvorfor blir dere støtt?

Anonymous poster hash: 020b3...40c

Nå har jeg bare lest de to øverste innleggene, og svarer ikke på hvorfor folk blir støtt.

Men jeg vil si hvorfor jeg mener at det er ett uhensiktsmessig kriterium.

Jeg mener at det er så mye som skal stemme med en partner at det er for dumt å filtrere bort ett fantastisk menneske av sexhistorikkårsaker. Heller ei perfekt dame med historie, enn å bli sittende alene og drømme.

Er dama perfekt , så er hun det, og den skumle historikken er det den er, og den har bidratt til å forme henne.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min lærte meg at det er kjipt å være snill pike.

Han var ute på byen når han ville (sjeldent), uten sjalusi. Kameratene hans fra andre byer var på besøk en gang i halv året og omvendt, jeg var alltid glad på hans vegne. Jeg støttet han på jobb og studiemessig. Kommunikasjonsproblemene dukket opp og jeg sa: Jeg elsker deg så utrolig høyt og har virkelig lyst til å få dette til å fungere. Jeg vil ordne det. (8 år sammen).

Svaret? Jeg sto ansikt til ansikt med den jeg elsket, som var utro rett foran øynene på meg. Hvem var hun? "Ingen spesielle. Hun var ikke noe å ta seriøst. Hun var ikke pen. Han tenkte på meg hele veien. Hun var ingen"..Jaha?

Han hadde klådd på henne utenfor en bar. De hadde råklint ute på byen både fredag og lørdag. Han hadde prøvd å bli med hjem og ha sex med henne.

...Å være snill pike, god, omsorgsfull, "gjøre det rette" osv førte meg dit.

Anonymous poster hash: 88634...bf9

Det å bli sammen med et rasshøl førte deg dit.

Anonymous poster hash: 7336d...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bli sammen med et rasshøl førte deg dit.

Anonymous poster hash: 7336d...a7b

Enig.

Anonymous poster hash: c94b8...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm oookaay? Så jeg får ikke lov til å foretrekke kvinner som ikke er ludder og tøyter fordi det er dårlig gjort overfor ludderne og tøytene?

Du trenger å holde kjeft eller lære litt om respekt. Hva er "luddere og tøytene" egentlig? Kvinner som liker å ha sex med menn de er tiltrukket av? Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man sammen med noen i 8 år av ungdomstiden uten å gifte seg eller å få barn?

Da er man sammen bare for å være sammen.

Funny. Du spør om noe også gir du deg selv svaret. Og regner med at det er mitt svar.

Dude, å gifte seg og få barn var den siste prioriteringen. Utdanning var mer reelt for oss sådan. Og det er mitt svar.

Anonymous poster hash: 6f045...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...