Gå til innhold

hvorfor ikke greit og ønske en kjæreste med få sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har aldri sett en mann her komme og si "jeg har ligget med 20 stykk,men vil mener at det er naturlig at kvinner har ligget med kun 2"

Det er veeldig sjeldent dobbelmoral med i bilde,men de kvinnen som har ligget med 20 selv finner på det fordi det høres bedre ut.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Ts spør hva som er galt med å ha den tankegangen og dere svarer at den er dobbelmoralsk uten å vite det, fordi det er det dere helst vil anta.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har aldri sett en mann her komme og si "jeg har ligget med 20 stykk,men vil mener at det er naturlig at kvinner har ligget med kun 2"

Da kan du virkelig ikke ha lest mange tråder på KG.

Det er veeldig sjeldent dobbelmoral med i bilde,men de kvinnen som har ligget med 20 selv finner på det fordi det høres bedre ut.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Jeg har hatt få, men en mann som hevder at kvinner som har hatt mange sexpartnere er løse og må ha emosjonelle problemer (som er nettopp det mennene vi snakker om legger ut om i tråd etter tråd), ville vært helt uaktuell som partner eller venn. Jeg liker ganske enkelt ikke selvhøytidelige drittsekker.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med linker til statistikk? Jeg har sett at mange kvinner her på forum er motstander av diskusjon om grupper hver gang dem ikke liker budskapet.

Dere må skjønne at en generalisering ikke er personlig ment ;)

Anonymous poster hash: 020b3...40c

For å være ærlig ser jeg flere beskyldninger om at kvinner/meningsmotstandere ikke forstår statistikk (hva nå det skal bety?) bare fordi de stiller spørsmål til gyldigheten av f.eks. undersøkelser av ymse kvalitet og hvordan dette skal være relevant til en tråd, enn jeg ser det du prater om. Du tar nok feil hvis du tror det i hovedsak dreier seg om å ikke skjønne helt elementære ting om forskning, eller å miste gangsynet på grunn av motvilje mot å ta til seg kunnskap man ikke liker.

Ingenting er galt med å vise til statistikk, men da bør man også være klar over at statistikk eller artikler om forskning godt kan, og bør, diskuteres med tanke på validitet og alt sånt. Det er ikke alltid tilfelle med de som legger frem en tilfeldig tabell eller hoster opp en blogglink og sidestiller det med Sannheten. Derfor er det også litt ironisk når samme mennesker begynner å klage på andres manglende vilje/evne til å diskutere det de kommer med, når det ofte er nettopp det folk gjør.

Dessuten er det vanskelig å ta deg på alvor når du ser ut til å mistenke at alle som er uenige med deg enten er mindre oppegående og lite reflekterte, eller tar alt personlig. Forhold deg til det folk skriver istedenfor å anta at noen mener det de gjør på grunn av at de har pupper, så kan det hende du blir klokere.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du virkelig ikke ha lest mange tråder på KG.

Jeg har hatt få, men en mann som hevder at kvinner som har hatt mange sexpartnere er løse og må ha emosjonelle problemer (som er nettopp det mennene vi snakker om legger ut om i tråd etter tråd), ville vært helt uaktuell som partner eller venn. Jeg liker ganske enkelt ikke selvhøytidelige drittsekker.

Det er det ingen som gjør,men det er det ikke TS spør om. Hun spør ikke om hva er galt med en mann som er dobbelmorslk, selvhøytidlig drittsekk, TS lurer på hvorfor det ikke er OK at hun selv ønsker en mann med få partnere, og det er dere som oppfører dere som offer i denne saken syns jeg og begynner å ramse opp urelevante ting.

Det er litt som om jeg skulle spurt "Er det ok å røyke?" og dere svarer "Nei,en som røyker er sikkert en person som tar dop"

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ingen som gjør,men det er det ikke TS spør om. Hun spør ikke om hva er galt med en mann som er dobbelmorslk, selvhøytidlig drittsekk, TS lurer på hvorfor det ikke er OK at hun selv ønsker en mann med få partnere, og det er dere som oppfører dere som offer i denne saken syns jeg og begynner å ramse opp urelevante ting.

Det er litt som om jeg skulle spurt "Er det ok å røyke?" og dere svarer "Nei,en som røyker er sikkert en person som tar dop"

Anonymous poster hash: c6991...7a5

TS viser til trådene hvor kvinner visstnok har vært 'i harnisk' over menn som ønsker få sexpartnere, og vi svarer på hva som kan være grunnen.

Du har visst ikke lest det, så her er hovedinnlegget:

Hvorfor blir dere kvinner på forum alltid i harnisk når en mann ikke ønsker kjæreste som har hatt sex med mange? Hvorfor bestemmer jeg ikke preferansene mine selv? Hvorfor blir dere støtt?
Anonymous poster hash: 020b3...40c

Endret av Cathrine88
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS viser til trådene hvor kvinner visstnok har vært 'i harnisk' over menn som ønsker få sexpartnere, og vi svarer på hva som kan være grunnen.

Du har visst ikke lest det, så her er hovedinnlegget:

Hvorfor blir dere kvinner på forum alltid i harnisk når en mann ikke ønsker kjæreste som har hatt sex med mange? Hvorfor bestemmer jeg ikke preferansene mine selv? Hvorfor blir dere støtt?

Anonymous poster hash: 020b3...40c

sorry,har et liv og leser ikke gjennom hundre KG tråder.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry,har et liv og leser ikke gjennom hundre KG tråder.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Det var hovedinnlegget i denne tråden...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry,har et liv og leser ikke gjennom hundre KG tråder.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Hvis du er for opptatt til å se på hva du svarer på, kan du spare enda mer tid ved å unngå tråden totalt. Du blir nok ikke altfor dypt savnet.

Så vidt jeg vet gjelder det heller ikke "hundre tråder".

Anonymous poster hash: b81a5...96a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er for opptatt til å se på hva du svarer på, kan du spare enda mer tid ved å unngå tråden totalt. Du blir nok ikke altfor dypt savnet.

Så vidt jeg vet gjelder det heller ikke "hundre tråder".

Anonymous poster hash: b81a5...96a

jeg holder meg til svaret mitt jeg,er dere som mener at jeg burde automatisk skjønne at disse mennene er dobbelmoralske. Kommer og går slik jeg vil jeg

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente selvfølgelig at jeg ikke driver på sånn. Jeg er sånn,og jeg vil ha en som er lik meg.

Syns det er noe uromantisk med mennesker som bruker hverandre for sex helt ærlig..

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også forundret meg over dette fenomenet, - hvorfor liker ikke kvinner menn som ikke liker kvinner som har pult dritmange?

Dobbeltmoral? Eeeh, javel? Jeg skjønte ikke den jeg? Dersom dere ønsker dere en mann som har pult dritmange javel, da gjør vel dere det da? Jeg driter vel i hva slags menn dere ønsker dere, jeg forteller at jeg akkurat som trådstarter og 99% av alle menn her på jorda så vil vi ha en dame som har pult færre enn ham selv.

Hva er det som er så dobbeltmoralsk med det? Velger dere ikke dere også deres ønsker? Hvis dere ønsker dere en mann som har pult mange flere enn dere selv, javel, da gjør dere det. Dersom dere ønsker dere en mann som har pult færre enn dere selv javel, da gjør dere det.

Finito!

Dere jenter må begynne å respektere menn som har preferanser og krav til partneren sin. Jeg vil ikke være sammen med ei billig ludder, jeg har vært det før, og aldri mer. Hvis dere vil være sammen med manneluddere, javel da gjør dere det.

Endret av waco
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du virkelig ikke ha lest mange tråder på KG.

Jeg har hatt få, men en mann som hevder at kvinner som har hatt mange sexpartnere er løse og må ha emosjonelle problemer (som er nettopp det mennene vi snakker om legger ut om i tråd etter tråd), ville vært helt uaktuell som partner eller venn. Jeg liker ganske enkelt ikke selvhøytidelige drittsekker.

Hvis du liker menn som liker kvinner som har hatt mange sexpartnere og som mener at de ikke er løse og som mener at kvinner ikke har emosjonelle problemer javel, da gjør du det.

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du absolutt vil ha en mann som liker løse damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Hva er du er enig i? Preferansene hans? Så det er greit å ønske seg jenter som har pult få?

Du da, hva ønsker du deg mest, - en mann som har pult dritmange eller en som helst ikke har pult like mange som deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts spør hva som er galt med å ha den tankegangen og dere svarer at den er dobbelmoralsk uten å vite det, fordi det er det dere helst vil anta.

Anonymous poster hash: c6991...7a5

Bare det at damer sier at menn er dobbeltmoralske forteller jo bare at kvinnfolk er helt tullete i hodet sitt.

Det skal liksom være greit for kvinner å avvise en dobbeltmoralistisk en mann, men en mann kan ikke få avvise billige kvinner?

Da lurer jeg på kjære kvinner, - hvorfor vil dere absolutt ha menn som liker billige damer? Burde ikke kvinner heller vært litt takknemlige for at det finnes menn som ikke liker å hore rundt hele tiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du er enig i? Preferansene hans? Så det er greit å ønske seg jenter som har pult få?

Du da, hva ønsker du deg mest, - en mann som har pult dritmange eller en som helst ikke har pult like mange som deg selv?

Det jeg siktet til der var at det er noe uromantisk over det. For meg. Er klar over at mange andre ikke ser det sånn, og dømmer dem ikke for det. Vet jeg har et noe avvikende syn på dette i forhold til dagens standard.

Som jeg skriver lenger opp synes jeg det er helt ok å ønske seg en som har hatt få, men hvis mannen selv har hatt mange blir det litt for dobbeltmoralsk.

Jeg foretrekker helt klart en som har samme syn på dette som jeg har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg siktet til der var at det er noe uromantisk over det. For meg. Er klar over at mange andre ikke ser det sånn, og dømmer dem ikke for det. Vet jeg har et noe avvikende syn på dette i forhold til dagens standard.

Som jeg skriver lenger opp synes jeg det er helt ok å ønske seg en som har hatt få, men hvis mannen selv har hatt mange blir det litt for dobbeltmoralsk.

Jeg foretrekker helt klart en som har samme syn på dette som jeg har.

Så du foretrekker en mann som synes menn som har pult mange og ønsker seg damer som har pult få er dobbeltmoralske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du foretrekker en mann som synes menn som har pult mange og ønsker seg damer som har pult få er dobbeltmoralske?

Jeg tror du skjønner hva jeg mener, så jeg gidder ikke bruke tid på å utbrodere ytterligere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skjønner hva jeg mener, så jeg gidder ikke bruke tid på å utbrodere ytterligere.

Ja jeg skjønner jo det at du vil ha en mann som ikke ser ned på billige damer, - greit nok det egentlig. Men hvorfor vil du ikke heller foretrekke en mann som aldri kunne vært sammen med ei billig dame?

Eller du velger jo fritt. Ja bevares, hver sin lyst. Har du lyst på en mann som liker tilgjengelige kvinner så er det jo greit for meg. Men du er ikke redd for utroskap da når du plukker fremmede menn fra dansegulvet,- disse kjekkasene som forteller deg akkurat hva du vil høre slik at du blir lysten? Menn som ærlig og redelig forteller at "deee vil bestandig elske deg samme hvem du puler på". ok. Man velger jo fritt, det er det som er så fint! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner jo det at du vil ha en mann som ikke ser ned på billige damer, - greit nok det egentlig. Men hvorfor vil du ikke heller foretrekke en mann som aldri kunne vært sammen med ei billig dame?

Eller du velger jo fritt. Ja bevares, hver sin lyst. Har du lyst på en mann som liker tilgjengelige kvinner så er det jo greit for meg. Men du er ikke redd for utroskap da når du plukker fremmede menn fra dansegulvet,- disse kjekkasene som forteller deg akkurat hva du vil høre slik at du blir lysten? Menn som ærlig og redelig forteller at "deee vil bestandig elske deg samme hvem du puler på". ok. Man velger jo fritt, det er det som er så fint! =)

Du må lese det jeg skriver på nytt og forstå det riktig. Jeg kan ikke diskutere med deg når du går ut fra det stikk motsatte av hva jeg skriver og mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jenter må begynne å respektere menn som har preferanser og krav til partneren sin. Jeg vil ikke være sammen med ei billig ludder, jeg har vært det før, og aldri mer. Hvis dere vil være sammen med manneluddere, javel da gjør dere det.

Kommer aldri til å respektere menn som kaller kvinner (eller menn) billige luddere pga. antall sexpartnere.

Anonymous poster hash: a8966...f19

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...