Gå til innhold

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO - bloggeparoditråd


Gjest SweetSunshine

Anbefalte innlegg

Gjest vilma2000

Hei bloggen! Dere vet den grusomme følelsen av å forsove seg og innse at klokken er 07.30 og man har sløst bort hele morgningen på å være i drømmeland?! Jeg får så angst! Skjerpings fra i morgen av. Nå har jeg løpt en kort time på mølla og skal innta tidenes frokost! Mannen er ammet, skiftet på og sendt av gårde til jobb. Nå må jeg sette meg ned å svare på mail som har hopet seg opp! Snakkes senere;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei skjønniser!

I dag har jeg lært et nytt uttrykk, YOLO vet dere, lær alt dere kan, hver dag!

"More is less", og siden jeg jo er ute etter å være litt mindre og shredde meg, så tenkte jeg at dette passer perfekt for meg. Har nå økt antall spisedager fra 2 til 6! More is less vet dere, desto mer du koser deg, desto mer vekt mister du! YOOOOOOOLO!



Anonymous poster hash: 0818b...c8c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere skrive linken til bloggen under, eventuelt i en spoiler fane? :)



Anonymous poster hash: dc5e5...e04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig for skjønnhetsbloggere å bli med også, eller er det bare fo dere supersunne og tynne treningsnarkomane?



Anonymous poster hash: 4b56b...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig for skjønnhetsbloggere å bli med også, eller er det bare fo dere supersunne og tynne treningsnarkomane?

Anonymous poster hash: 4b56b...a14

Hva veier du? Folk som kommer til å dø av fedme, som Adele for eksempel, kan ikke bli med. Og heller ikke om du drikker pepsi max!!!

Anonymous poster hash: 23a14...d3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

New in: Dagens shopperunde er unnagjort. Shoppet 5 nye truser, 8 nye skinny jeans, 7 herlige Kari Traa ullgensere, 18 neglelakker i høstens supermote, 4 nye vinterluer, de er kliss like da, men i forskjellige farger.

Lille ugla fikk ny kommode, ny seng, pga den gamle fant vi ut var så upraktisk. 9 fine sommerkjoler, dååån og hyyyl de var bare så skjønne med pudderrosa rysjer på *smelt*

Ja det var dagens new in. Har tatt bilder av alt og legger ut så fort jeg får løpt mila mi. Har også 1050 mail som skal svarest på, så her er det bare for lite timer i døgnet *hyl-er-så-travelt*

God dag da videre, dere fininger. SMASK



Anonymous poster hash: 58c17...5ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud dere, klarte ikke sove på grunn av at den urteteen ga meg sååå mye energi. Du kan forresten kjøpe den her: *link*

Så da var jeg så gal å tok meg en to timers joggetur nå på natta, tenkte bare YOLO så deilig ass. Føler meg 10 kilo lettere nå, enda jeg begynner å bli feit. Se bilde i forrige innlegg lissom, gaaaad!

Nå har jeg smurt meg inn med en superduper deilig nattkrem, den føles helt nyydelig mot den bleike huden min. Ser dere hvor bleik jeg har blitt eller? Se bilde øitt lenger ned i bloggen. Kriise! Finnes det brunings-silikon eller? Isåfall give me the number to that doctor- eller link- right away lixz. I take two of those. Hihi <3

Jaja, nattinatt alle søte,herlige bamsemumser <3

- love from meeee

Anonymous poster hash: ef8d4...058

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stand up komdedie egentlig er mobbing da? Og alle de Kristian Valen imiterer? Er det også mobbing, mener dere? Er vel det samme. Fruen blir parodiert på lik linje med Mette Marit, Annicken Huitfeldt, Erna Solberg, Northug og mange andre han etterligner. Anonymous poster hash: dd159...0ce

Det er stor forskjell på parodi og ondskap.

Anonymous poster hash: 36866...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se ondskapen her?

Anonymous poster hash: 58c17...5ab

Det kan jeg.

Det er forskjell på å skrive "Er dette bloggen for dem som er intressert i lavkarbo-goojibær-smoothie?" og å poste et innlegg der det skinner igjennom at "Jeg har behov for å rakke ned på en bestemt blogger og alle andre som vil det samme, er velkommen til å bli med."

Dette er ikke satire eller vennligsinnet parodiering utført med respekt for kvalitetene til den man parodierer. Dette er mobbing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vellykket parodi utføres på en sånn måte at den man parodierer kan kjenne seg igjen og le av seg selv. Den gjøres ikke på en sånn måte at den som parodieres blir direkte såret og begynner å gråte av skam.

Denne tråden er IKKE åpnet for å være muntre rundt fenomenet rosablogging, fordi man synes det har enkelte eksentriske sider man smiler av, og vil kommentere disse på en humoristisk måte. Denne tråden er laget for å le hånlig av dem som skriver bestemte blogger.

Det virker som om folk prøver å overgå hverandre i å være kjipest mulig mot bestemte rosabloggere ved å latterliggjøre dem.

Og det er ikke å parodiere. Det er å henge ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bloggen! Dere vet den grusomme følelsen av å forsove seg og innse at klokken er 07.30 og man har sløst bort hele morgningen på å være i drømmeland?! Jeg får så angst! Skjerpings fra i morgen av. Nå har jeg løpt en kort time på mølla og skal innta tidenes frokost! Mannen er ammet, skiftet på og sendt av gårde til jobb. Nå må jeg sette meg ned å svare på mail som har hopet seg opp! Snakkes senere;)

Haha, jeg dauer...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva er nå dette for noe da...? :klo: Anonymous poster hash: 995f2...d2e

Hvorfor finner du en gammel tråd for å spørre om "Hva dette er?"

Anonymous poster hash: 40a60...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady.In.Heels

Jeg blir bare irritert av å lese bloggen til Fotballfrue. Den er så patetisk at det blir for dumt. Så jeg unngår rett og slett å lese den (samt sponse henne). Hun får tross alt lønn for at vi er nyskjerrige, og det fortjener hun ikke :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare irritert av å lese bloggen til Fotballfrue. Den er så patetisk at det blir for dumt. Så jeg unngår rett og slett å lese den (samt sponse henne). Hun får tross alt lønn for at vi er nyskjerrige, og det fortjener hun ikke :fnise:

Hvorfor fortjener ikke hun å få lønn på lik linje med oss andre som får lønn for jobben vår?

Anonymous poster hash: 4b56b...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...