Gå til innhold

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO - bloggeparoditråd


Gjest SweetSunshine

Anbefalte innlegg

Hihi! Så bra! Det er bare å joine klubben! Her er alle velkomne! Men hvis du prøver å sluntre unna en gang, så får du ikke være med i teamet! Da kaster vi deg på trynet ut- det er bedre enn at du er en juksemaker i teamet vårt! Det er kun jeg som får lov til å ha masse unntak! Hihi!

Flinke vi er, jenter! <3 Stolt av dere! Idag er det tordag og vi skal bli gigaaaaantiske idag! YOLO! Husk det!

Hihi!

Men husk at det bare er litt i overkant av 6 spis hva du vil timer dagen, så det blir beintøft! Selv fløy jeg opp av senga før sola sto opp for å ta outfitbilder i pysj. Det regner og tordner ute, men det ble heldigvis sol på bildene, sikkert fordi jeg stråler som en *høypålivet*. Så hade jeg litt heftig tastaturkardio før jeg squatet ned trappene med søpla! Nå blir det proteinshake og restaurering før jeg skal på lufte hunden kardio. Hardt å være på topp, YOLO <3 hihi

Anonymous poster hash: 45c98...c76

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter! Her har allerede dagen gått i ett, hatt to kardioøkter med bikkja, så stopper bare hjemom for å få i meg litt proteinshake! Hihi! Blir deilig lunch på kafé i dag, sunt og godt! Tror jeg går for burger. Kjøtt er jo sunt? Salat er jo sunt? Og pommes frites er jo potet og det er jo en grønnsak. SUPERSUNN!

Senere skal jeg vaske litt, ass to the grass style. Hihi <3 YOLO folkens! Håper dere smiiiiiiiiler like mye som meg i dag, bobler over av lykke og energi nå som jeg skal ta kattesanda!

Anonymous poster hash: 02eee...d92

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! Her har allerede dagen gått i ett, hatt to kardioøkter med bikkja, så stopper bare hjemom for å få i meg litt proteinshake! Hihi! Blir deilig lunch på kafé i dag, sunt og godt! Tror jeg går for burger. Kjøtt er jo sunt? Salat er jo sunt? Og pommes frites er jo potet og det er jo en grønnsak. SUPERSUNN!

Senere skal jeg vaske litt, ass to the grass style. Hihi <3 YOLO folkens! Håper dere smiiiiiiiiler like mye som meg i dag, bobler over av lykke og energi nå som jeg skal ta kattesanda!

Anonymous poster hash: 02eee...d92

WOW! Du motiverer meg ass! Jeg har også hatt en kardioøkt med hunden, og hun dro litt, så da ble det jo litt styrketrening med vekt og motstand også :D Rulle film med årets bestis og en shake nå ass! Jeg jobber så hardt at det er sjelden jeg har tid til slikt. YOLO! Men alt pulver og alle shaker er sunne, sant? Oboy pulver = pulver = sunt Og milkshake = milk (protein) + shake= veldig ultra sunt sant? hihihi.

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Liker at det ble en egen tråd ut av dette! Det er jo bare helt fantastisk! Er jo som en liten blogg jo! Tror dere jeg kan legge inn adlinks og sånne ting her? Jeg har nettopp fått sendt hjem en lexingtonklut, og jeg har så utrolig lyst til å dele det med dere! Men selvfølgelig bare om jeg får prosenter av deres kjøp <3 Nå kan dere få det like fint som meg! Don`t hate the player, jenter! Hate the game! Hihi! *Hopper av glede og ser frem til cash på konto*

Hihihihi, ja klart, men det blir jo ikke reklame, det blir <3<3 INPIRASJON <3<3<3

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihihi, ja klart, men det blir jo ikke reklame, det blir <3<3 INPIRASJON <3<3<3

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Inspirasjon selvfølgelig. Gangsperr i fingrene etter dagens økt på facebook hihi

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Du motiverer meg ass! Jeg har også hatt en kardioøkt med hunden, og hun dro litt, så da ble det jo litt styrketrening med vekt og motstand også :D Rulle film med årets bestis og en shake nå ass! Jeg jobber så hardt at det er sjelden jeg har tid til slikt. YOLO! Men alt pulver og alle shaker er sunne, sant? Oboy pulver = pulver = sunt Og milkshake = milk (protein) + shake= veldig ultra sunt sant? hihihi.

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Wow, du er jammen sunn! Sellfølgelig er det sunt, variert kosthold er jo det viktigste. Personlig ville jeg nok spedd på med litt krem, men jeg skjønner jo at ikke alle kan være like sunne som meg :) det tar liksom på å leve sååå strengt og ikke minst jobbe så hardt! Nå når jeg har skrevet dette må jeg nesten bruke resten av dagen på å besvare mails, innboksen er full av reklame og spam. Hihi <3

Kanskje spise noen makroner også, det smaker egentlig ikke så godt, men det er IN! YOLO

Anonymous poster hash: 02eee...d92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, å følge den livsstilen der er jo superhardt! Jeg gikk en tur med bikkja og hentet posten, og nå sitter jeg her helt pest og ødelagt. Skulle gjerne skrevet noen blogginnlegg, men jeg vet ikke hvilken blogg jeg skal kopiere i dag? Hmmmmmmmmmmmm, har jo vært innom de fleste i Norge, og jeg har enda ikke kommet på at det går an å søke "inspirasjon" i utlandet, det ville jo faktisk vært det beste siden folk som leser norske blogger gjerne titter innom de fleste på topplisten. Man vil jo ikke bli tatt for å være en copycat! Eller jo, det vil man faktisk, på tide å sitere ned noen meninger fra vg eller dagblad artikler, tada skjønninger!



Anonymous poster hash: c082b...2df
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg glemte å legge til at jeg er så lykkelig at hadde jeg ikke hatt ører hadde kjeften revna og smilet gått helt rundt, smiiiiiiiiiiiiiiiiiiil til verden og den ler av deg! Jeg mener, smiler tilbake! YOOOOLO!!!!!



Anonymous poster hash: c082b...2df
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VET

Wow, du er jammen sunn! Sellfølgelig er det sunt, variert kosthold er jo det viktigste. Personlig ville jeg nok spedd på med litt krem, men jeg skjønner jo at ikke alle kan være like sunne som meg :) det tar liksom på å leve sååå strengt og ikke minst jobbe så hardt! Nå når jeg har skrevet dette må jeg nesten bruke resten av dagen på å besvare mails, innboksen er full av reklame og spam. Hihi <3
Kanskje spise noen makroner også, det smaker egentlig ikke så godt, men det er IN! YOLO

Anonymous poster hash: 02eee...d92

Ble krem på meg også, er man med på dietutfordring så er man med! YOLO lizzzm :D Var jo oppe så tidlig i dag, så nå er det på tide med dagens second lunch. Blir makroner og proteinkaffelatte. Fikk sms av verdens best momager som sa at makroner ikke er sunt på grunn av all melisen, men HALLO! melis er jo sukker, sukker kommer fra sukkerstenger som VOKSER I JORDEN! Så da er det jo en grønnsak eller frukt og ergo veldig sunt. Så ta den mamma! Skal ikke bli beskyldt for å jukse jeg altså, for det gjør jeg ikke, verken med kosthold eller brettspill hihihihoahehohi



Anonymous poster hash: 79f40...f8e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, å følge den livsstilen der er jo superhardt! Jeg gikk en tur med bikkja og hentet posten, og nå sitter jeg her helt pest og ødelagt. Skulle gjerne skrevet noen blogginnlegg, men jeg vet ikke hvilken blogg jeg skal kopiere i dag? Hmmmmmmmmmmmm, har jo vært innom de fleste i Norge, og jeg har enda ikke kommet på at det går an å søke "inspirasjon" i utlandet, det ville jo faktisk vært det beste siden folk som leser norske blogger gjerne titter innom de fleste på topplisten. Man vil jo ikke bli tatt for å være en copycat! Eller jo, det vil man faktisk, på tide å sitere ned noen meninger fra vg eller dagblad artikler, tada skjønninger!

Anonymous poster hash: c082b...2df

Får sikkert snart sponsa cruisetur så flinke som vi er! Og husk: mat som ikke fotograferes og blogges gjelder ikke <3 <3 <3

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg LER!!!:-)

Det er bra, slik man lager i six pack :D

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dagens photoshoot over, og puuuuuuh så sliten jeg ble! Det er jo stress å sette kamera på selvutløser, stille seg foran og gjøre seg til som om du blir overrasket av at noen plutselig tar bilde av deg, sjokkert smil rundt munnen og nakken kastet så langt tilbake at fysioterapeuter landet rundt lider! Fikk også dagens ørtende kardioøkt siden man må løpe frem og stille seg opp før selvutløseren har tikket ned, om jeg da ikke finner fjernkontrollen og gjemmer den litt diskre vekk. Regnskapsføreren min var nemlig opptatt med tall i dag, kan dere tro det? Da jeg fikk regnskapsfører så trodde jeg det ærlig talt var som en personlig asistent, ikke bare for økonomien min!



Anonymous poster hash: c082b...2df
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er klokka snart halv 4, og gjett hvor mye jeg har fått gjort i dag!

Spratt regelrett opp klokka 07:00, klar for en ny og hærlig dag. Fikk slurpa i meg en jordbær proteinshake før dagens kardioøkt! Hard kardioøkt = en gåtur med hunden. Da det var unnagjort så var det tid for en god og sunn frokost ! Den besto av 4-5 egg, stort glass med oboy, gresk yoghurt og 3 rundstykker ! wohhoooo, så mye energi jeg fikk, i tillegg så er jo dette SUNT ! :danse: Livet strålar og alt er bare helt hææærlig ! hihi :)

Når klokka nærmet seg 12:00 så var det tid for å shine leiligheten ! Fotografen skulle komme, og da var det bare å svinge rundt med vaskemoppen ! Regnskapsføreren min ringte rundt den tida, så gjett om jeg fikk dårlig tid ! Både photoshoot + snakke i telefon = TRAVEL hverdag! Menmen, livet til en blogger vet dere ;--) yolo!

Snart tid for middag også ! Tenkte ut på resturant med mine gode bloggveninner, hihiihoo! Blir nok en svær burger med pommes frites som tilbehør. SUNT vet dere! Kjøtt = sunt ! Pommes frites = poteter = sunt. Olje = sunt for hjertet! Salat = Sunt! Så da spiser jeg nok dette med goood samvittighet :) hihi. Blir nok en makron til dessert. bringebær og eggehvite = sunt. ELSKER livet!!! yolo

Etter trening bli det multifit for alle penga !! Ass to the grass;--) Da fikk dere hørt litt om min hverdag i dag ! TRAVEL hverdag ser dere.

;--) ;)



Anonymous poster hash: 02648...531
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle dere som sier at jeg tok det flotte bilder hvor jeg vipper hodet mitt elegant bakover og ler mens jeg åpner kjøleskapet selv med selvutløser: NEIDA! min veldig nære og kjære venninne Hilde tok det bildet helt tilfeldig mens hun sa noe hysterisk morsomt! Jeg har nettopp opprettet facebookprofil til Hilde, så nå kan dere spørre selv. Hihi



Anonymous poster hash: 79f40...f8e
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her ! Irriterer meg sånn over de som sier at bildet ikke er naturlig, for det er det jo! Skal forresten ned på butikken nå å kjøpe meg sjokolade :) yolo!! Har spisedagen min i dag. Eller forresten, så har jeg jo spisedag HVER dag! hihihi...



Anonymous poster hash: 02648...531
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her ! Irriterer meg sånn over de som sier at bildet ikke er naturlig, for det er det jo! Skal forresten ned på butikken nå å kjøpe meg sjokolade :) yolo!! Har spisedagen min i dag. Eller forresten, så har jeg jo spisedag HVER dag! hihihi...

Anonymous poster hash: 02648...531

Spisetimer :D å lenge de ikke overstiger 6.85 timer dagen, noe som tilsvarer to dager i uka, så må man jo unne seg litt! hihi

DAGENS GULLKORN:

MEG: jeg bare bobler av energi og pur lykke, og jeg klarer ikke å sove på en søndag en gang, jeg må bare stå opp og smiiiiiile og ass 2 da grass, høypålivet, hihi YOLO, jeg bare YOLO hihi, neida, yoooda hihihi

X: du bør utredes på DPS

MEG: hva er DPS? hihi yolo

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...