Gå til innhold

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO - bloggeparoditråd


Gjest SweetSunshine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er også veldig, veldig opptatt av dyrevern og dyrenes rettigheter. Derfor faller det seg helt naturlig å holde en kjempestor krabbe, for så å freake helt ut, sånn at jeg mister den i gulvet så den knuser og dør. I tillegg elsker jeg å være på sjømat-restaurant der de har levende sjømat i kjempedigre akvarium for da kan jeg velge og vrake hvilke av dyrene jeg vil skal dø sånn at jeg får meg et festmåltid, hihi. Smilefjæs, YOLO, haha! Livet smiler :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig, veldig opptatt av dyrevern og dyrenes rettigheter. Derfor faller det seg helt naturlig å holde en kjempestor krabbe, for så å freake helt ut, sånn at jeg mister den i gulvet så den knuser og dør. I tillegg elsker jeg å være på sjømat-restaurant der de har levende sjømat i kjempedigre akvarium for da kan jeg velge og vrake hvilke av dyrene jeg vil skal dø sånn at jeg får meg et festmåltid, hihi. Smilefjæs, YOLO, haha! Livet smiler :)

Er krabber dyr?? Jeg trodde det va planter uten følelser som kan klype jeg :klo:

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stand up komdedie egentlig er mobbing da? Og alle de Kristian Valen imiterer? Er det også mobbing, mener dere? Er vel det samme. Fruen blir parodiert på lik linje med Mette Marit, Annicken Huitfeldt, Erna Solberg, Northug og mange andre han etterligner.



Anonymous poster hash: dd159...0ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Læreren min på ungdomsskolen sa at en parodi er bare morsom så lenge den ikke er ondskapsfull. Synes ikke denne tråden er så ille. Ridder LK på Twitter, derimot, den var fæl.



Anonymous poster hash: 746e4...62c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp spist svinekoteletter med poteter og surkål! Nam nam, for et hærliiiig måltid på en fredag! :danse: Svinekotelett = sunt, poteter = sunt, surkål = sunt. Så da skal jeg unne meg en svær og sunn kakao til kvelden! Den er laget av kakao, mye sukker, en stor plate kokesjokolade og fløte. mmmmm :) Sunt dette her.



Anonymous poster hash: 6e279...d0f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Superstars!

Idag har jeg en stor KRISE på gang! Vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne. Men det er vel som de sier; tiden leger alle sår.

Dere skjønner.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette, men det er vel bare å hoppe i det. *hopper som vanlig litt opp og ned mens jeg skriver dette*... Nesa mi er tett! Det er helt seriøst! Denne gangen lyver jeg ikke for dere. Jeg kan til og med kjenne det litt i halsen. Wææ! Hvordan skal dette gå? Kjenner jeg får litt panikk for at ikke livet går min vei. Krise!

Dere ser jo det, småjenter? At jeg er syk? Ellers hadde jeg ikke lagt henslengt på sofaen med alle pynteputer på plass og den fiiiiine lexington-koppen min til utstilling? Men det har dere kanskje ikke fått med dere? Det er ikke alle som er like gode med detaljer som jeg er. Hihi! <3

Carpe-the fucking-diem selv om livet kan være vanskelig iblant! Det er mitt motto!YOLO! <3

Neeeei at du klarer å fortsette på tross av denne superfæle forkjølelsen! HELT <3

Men omg, kan du ikke få et kjent apotek til å sponse deg win-win! :D :danse:

Anonymous poster hash: b9f41...78b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Hva i alle dager. Har jeg kommentert her på denne tråden i og med at jeg fikk ''notification'' fra denne tråden? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager. Har jeg kommentert her på denne tråden i og med at jeg fikk ''notification'' fra denne tråden? :vetikke:

Merklig. Men velkommen til gards :roser:

Kan sikkert bare huke det av, aner ikke hvordan man gjør sånt :)

Anonymous poster hash: e4f9c...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager. Har jeg kommentert her på denne tråden i og med at jeg fikk ''notification'' fra denne tråden? :vetikke:

Det er et innlegg fra deg tidligere i tråden her, og dette er to tråder flettet sammen, kan hende at du har skrevet i den tråden som ble flettet med denne her :)

Anonymous poster hash: 0818b...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Det er et innlegg fra deg tidligere i tråden her, og dette er to tråder flettet sammen, kan hende at du har skrevet i den tråden som ble flettet med denne her :)

Anonymous poster hash: 0818b...c8c

Jeg så det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har jeg satt sammen en bildekollasje av dagens hendelser. Alle bildene er skarpe og fine bortsett fra de der jeg er sminkeløs, de er helt uklare og nesten umulig å se. Det er bare pga akkurat de bildene måtte jeg ta med iphonen min. Jeg vet det ser ut som bildekvaliteten på en telefon fra 90-tallet, men slike bilder blir det altså med min iPhone. Legger også ut noen magebilder der jeg helt avslappet poserer lett vridd og med armene i været.

Anonymous poster hash: ec51f...598

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det var på tide for meg å starte blogg, nå har jeg nemlig lest en hel hau av de og har kopiert masse innlegg til dere.

I dag spratt jeg opp av senga kl 05.00, egentlig var i dag dagen jeg skulle sove lenge, men jeg bare spratt opp. Tok bilder til dere som bevis, trøtt i fjæset!!! Lover at jeg ikke har sminket meg, jeg ser sånn ut naturlig. Så gikk jeg med tur med katten i en time, kardo ftw! Han går ikke så langt da, men jeg gikk tross alt ut døra. Ellers har det vært en travel dag, måtte spise lunsj ute for å ha noe å blogge om. I tillegg har jeg svart på sikkert 20 Mail. Bloggere jobber på søndager også de vet dere! Selvom jeg nå er sliten og har tenkt å bli i sofaen med the kardashians på tv, Pepsi Max i glasset og mumse proteinbarer og sunne muffins (yummy in my tummy), så er jeg superlykkelig for at jeg har klart å oppnå dette ingen andre på min alder har fått til.

YOLO! Snakkes skjønninger, selvom dere ikke er like skjønne som meg *blunkesmilefjæs*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for et hetsende innlegg. Generell parodi er greit, men ikke kopier ting fra bloggen o.l.

Ann Christin

- MOD -

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...