Gå til innhold

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO - bloggeparoditråd


Gjest SweetSunshine

Anbefalte innlegg

Ja ! Å legge seg rundt i andre sine seter på flyet er jo bare så YOLO !!



Anonymous poster hash: 02648...531
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så lider jeg sånn helt plutselig av flyskrekk også! Men jeg tvinger meg ombord i disse flyene, jeg fortjener jo tross alt å reise på ferie annenhver mnd. siden jeg jobber så sinnsykt i forhold til andre på min alder. Her snakker vi virkelig YOLO, altså, mihihi #blunkefjæs.

Og folkens, ikke glem å stem på meg i blog awards da, hihi! Siden bloggen min er så unik og sånn, og fordi jeg finner på alt som blir publisert der helt av meg selv......hver gang, jeg lover. Hvis ikke er jo det bare å slette innlegg, la være å kommentere og så sim sala bim er det ute av verden, hihi. Jeg er bare så full av meg selv at jeg nesten sprekker av glede, hoho!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld skjønninger!

I dag har det vært litt av en dag altså. Spratt opp klokka 07:00 for å ta morgenøkta mi på 1 mil! Har så sinnsykt mye energi at det ikke er mulig.

Etter økta mi så var det frisør- og manikyrtime! Har en så travel hverdag, men så effektiv som jeg er, så går jo dette unna på et blunk. Etter jeg hadde fått min daglige spa-time, så gikk jeg tur med hundene mine. Ble en 7 km økt til for å si det sånn. Men det er jo bare deilig for kropp og sjel.

Til middag ble det laksemiddag inspirert av selveste fotballfrue. Må si at jeg ikke hadde så mye matlyst når det var middag, fordi jeg var så dum og stappet i meg sjokolade! (Når jeg sier at jeg stappet i meg, så mener jeg egentlig en-to ruter). ;)

Nå sitter jeg under teppet med mannen ! Er blitt så avhengig av nettshopping for tiden, derfor blir nok til at jeg bestiller meg noen plagg for flere tusen kroner. Men dette er jo ingenting, for mannen min og meg tjener så godt! For en dag altså. :)

Natta skjønninger.



Anonymous poster hash: 77ce1...98d
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Btw; Var på resturant i går og spiste pizza ! Uheldigvis så var det bare det som var på menyen der. Derfor skrapte jeg av all toppingen fra pizzaen og bare spiste fyllet. :) Men mannen min spiste så klart hele pizzaen, fordi han har en aktiv jobb, og da er det viktig at han spiser litt karbohydrater skjønner dere. :)

Ville bare fortelle dere dette!



Anonymous poster hash: 77ce1...98d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fininger <3 Nå har jeg nettopp tatt flere hundre bilder av noen blåbær i en skål! Skal sette meg ned den neste timen å lage collage i photoshop, kommer på bloggen senere! Snakkes skjønninger <3

Anonymous poster hash: 9bca5...9b7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 tida?

Syvsover. Ikke imponert.

Anonymous poster hash: 8266c...8a8

Du er bare feit og misunnelig på meg!

Anonymous poster hash: 9bca5...9b7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp gått til innkjøp av en kjole på nettet. Kostet 2000 kroner, men den er verdt det. Bestilte naturligvis XS, men den kunne gjerne vært mindre også. Så om noen av dere lesere skal bestille så anbefaler jeg S, siden jeg er naturlig slank og rommer lite. Rart det der. Selv om jeg spiser som en hest så legger jeg ikke på meg, så jeg er nok bare naturlig slank. (Når jeg spiser som en hest så mener jeg egentlig en halv laksefilet med litt grønnsaker + at jeg trener som en gal).

Natta skjønninger <3 :rolleyes:



Anonymous poster hash: 77ce1...98d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen dere <3

Nå er klokken 01.30 og jeg har allerede vært våken en time. Frokosten er fortært, det ble en pakke meierismør med majones på toppen! Mums, dere må smake. Det er jo så godt!

Ellers står dagens første treningsøkt på planen, rekker dessverre ikke mer enn 20 km idag ettersom jeg kun har 6 timer på meg hvorav 4 av disse går til å samle sammen alt håret i en parabol lignende sak på hodet. Det er jo så effortless!

Etter det skal jeg kjøre inn til Oslo, allerede klokken 12 må jeg være på plass. Har viktige ærend i Oslo må dere skjønne, skal blant annet løpe ei mil på hotelgymmet, spise økologisk peanøttsmør og i et topphemmelig møte. Gleder meg til å fortelle dere mer om dette siden.

Men nå sitter mannen å stryker meg på kinnet her. Han er jo så god! <3

Nå skal han belønnes med verdens beste måltid, brent nøttemusli. Fest i munnen, dere mååå prøve <3

God natt vakringer. Nå skal jeg hoppe inn i nattkjolen min som forresten er i størrelse 0 tilsvarende norsk xxs. Lasse syntes den er for stor for meg,men den passer rundt brystet så det får gå.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen dere <3

Nå er klokken 01.30 og jeg har allerede vært våken en time. Frokosten er fortært, det ble en pakke meierismør med majones på toppen! Mums, dere må smake. Det er jo så godt!

Ellers står dagens første treningsøkt på planen, rekker dessverre ikke mer enn 20 km idag ettersom jeg kun har 6 timer på meg hvorav 4 av disse går til å samle sammen alt håret i en parabol lignende sak på hodet. Det er jo så effortless!

Etter det skal jeg kjøre inn til Oslo, allerede klokken 12 må jeg være på plass. Har viktige ærend i Oslo må dere skjønne, skal blant annet løpe ei mil på hotelgymmet, spise økologisk peanøttsmør og i et topphemmelig møte. Gleder meg til å fortelle dere mer om dette siden.

Men nå sitter mannen å stryker meg på kinnet her. Han er jo så god! <3

Nå skal han belønnes med verdens beste måltid, brent nøttemusli. Fest i munnen, dere mååå prøve <3

God natt vakringer. Nå skal jeg hoppe inn i nattkjolen min som forresten er i størrelse 0 tilsvarende norsk xxs. Lasse syntes den er for stor for meg,men den passer rundt brystet så det får gå.

Hahahaha, ler meg ihjel. :fnise::laugh:

Anonymous poster hash: 77ce1...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Våkner nå*... *Tenker* *Oooooh, jeg glemte visst å forhåndsskrive et innlegg som skal postes klokka 6 om morgen!* Wops, hehe :P *Skriver som en gal* *Nå kommer leserene mine til å tro at jeg spretter opp klokka 6, klar for 2 timer med multifit, og en hard kardiotime! Hiihiii. Mens egentlig så sover jeg i den gode lexington-senga mi til klokka er MINST 10 på morgenen.*

:) :) Hihihii, elsker livet! yolo



Anonymous poster hash: 02648...531
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er kvinner verst. Blir ikke akkurat feminist av denne tråden. Det finnes verre ting der ute å irritere seg over og det finnes andre ting dere liker bedre som dere kan bruke tid på?Menn ville aldri lagd en slik tråd om andre menn. Hvis dere ikke liker bloggen - hvorfor leser dere den da? Jeg ville aldri brukt mye tid på noe jeg ikke liker, kan fordra, synes er teit, dumt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner er kvinner verst. Blir ikke akkurat feminist av denne tråden. Det finnes verre ting der ute å irritere seg over og det finnes andre ting dere liker bedre som dere kan bruke tid på?Menn ville aldri lagd en slik tråd om andre menn. Hvis dere ikke liker bloggen - hvorfor leser dere den da? Jeg ville aldri brukt mye tid på noe jeg ikke liker, kan fordra, synes er teit, dumt osv.

Siden du irriterer deg sånn over denne tråden, hvorfor bruke tid på den? Jeg synes paradier er døds morsome, uansett hvilken blogger det handler om. Så kan ikke vi som vil, bare få gleden av dette her?

Anonymous poster hash: 77ce1...98d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var jo bare gøy :fnise: Har sett verre tråder og innlegg her inne!



Anonymous poster hash: 7b292...e11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Dette kommer til å bli den eneste bloggen jeg følger!

YOLO ON!

Forresten, jeg kan ikke det hippe språket deres så jeg vil bare nevne at jeg mye mer intelligent enn dere siden jeg er den første som har tenkt på å kombinere lavkarbo, grovkarbo, paleo, atkins, PSMF, Grete Roede og Fedon...jeg mener, siden så mange går ned i vekt ved å følge alle disse så er det jo bare logisk at det funker ENDA bedre dersom man går på alle samtidig?

Dere kan godt få lov til å kalle den YOLO-dietten eller noe, så trekker jeg meg stille tilbake siden jeg ikke skjønner hvordan dere skriver så hipt og vil ikke ruinere bloggstilen deres med å lage drama a la Rannveig Heitmann vs Sophie Elise. Det er nemlig ikke min feil at jeg er flinkere enn dere til å skrive rett norsk uten fjorten hjerter og fire smileys, jeg har min egen bedreviterblogg hvor jeg skriver mange private innlegg som dere må maile meg med grunn til at dere vil lese den/ like siden min på facebook for å få passordet til. Jeg er skikkelig interessant altså, jeg lover.

(Trekker meg tilbake nå for å ikke ødelegge, men husk at dere ruler ;))

Endret av Emmanuelle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ser bort i fra tråder på KG, er det mange menn som parodierer menn også! :fnise: Blir jo noe av det samme...



Anonymous poster hash: 7b292...e11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...