Gå til innhold

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO - bloggeparoditråd


Gjest SweetSunshine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spisetimer :D å lenge de ikke overstiger 6.85 timer dagen, noe som tilsvarer to dager i uka, så må man jo unne seg litt! hihi

DAGENS GULLKORN:

MEG: jeg bare bobler av energi og pur lykke, og jeg klarer ikke å sove på en søndag en gang, jeg må bare stå opp og smiiiiiile og ass 2 da grass, høypålivet, hihi YOLO, jeg bare YOLO hihi, neida, yoooda hihihi

X: du bør utredes på DPS

MEG: hva er DPS? hihi yolo

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Haahaha fyfaen så bra, jeg ler meg ihjel!!!! hihihi....Har et dagens gullkorn jeg også! Kommer en del i løpet av dagen når jeg er såå høøøy på livet! :D :D

DAGENS GULLKORN:

Mamma: Skal vi lage vårruller i dag kanskje?

Jeg: Nei det er jo snart vinter! Er ikke vårruller noe vi bare spiser om våren da?

Mamma: *Facepalm*

Wops :PP hehe!! Jeg er så smart! yolo ;)

Anonymous poster hash: 02648...531

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haahaha fyfaen så bra, jeg ler meg ihjel!!!! hihihi....Har et dagens gullkorn jeg også! Kommer en del i løpet av dagen når jeg er såå høøøy på livet! :D :D

DAGENS GULLKORN:

Mamma: Skal vi lage vårruller i dag kanskje?

Jeg: Nei det er jo snart vinter! Er ikke vårruller noe vi bare spiser om våren da?

Mamma: *Facepalm*

Wops :PP hehe!! Jeg er så smart! yolo ;)

Anonymous poster hash: 02648...531

Hohoh ja det blir jo en del!

Men det er jo logisk da, rullet mat som man spiser om våren! Hihi

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yolo inspirerende fitnessbabes! Nå sitter jeg med dagens 8 proteinshake, de kommer virkelig godt med så mye som jeg trener! (og dessuten går de utenom de 6,68 daglige spisetimene) *LYKKE*

Hva har dere spist idag jenter? Her har det gått mye i sjokolade og is for å bygge muskler, men merker at jeg må fylle på med litt carbs etter noen tøffe cardioøkter med katten.

Et tips til alle som trener styrke for overkroppen innimellom for litt variasjon: pass på å bytte på hvilken hånd du holder manualen (fjernkontrollen) i- ellers blir du helt skleiv haha!

Oh livet er bare såå fantastisk dere! Har gått ned en del bare idag pga all ristingen av lykke! YOLO!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yolo inspirerende fitnessbabes! Nå sitter jeg med dagens 8 proteinshake, de kommer virkelig godt med så mye som jeg trener! (og dessuten går de utenom de 6,68 daglige spisetimene) *LYKKE*

Hva har dere spist idag jenter? Her har det gått mye i sjokolade og is for å bygge muskler, men merker at jeg må fylle på med litt carbs etter noen tøffe cardioøkter med katten.

Et tips til alle som trener styrke for overkroppen innimellom for litt variasjon: pass på å bytte på hvilken hånd du holder manualen (fjernkontrollen) i- ellers blir du helt skleiv haha!

Oh livet er bare såå fantastisk dere! Har gått ned en del bare idag pga all ristingen av lykke! YOLO!

Du er såååå flink! *Klappe på skuldra* :danse:Takk for tipset om fjernkontrollen, dette skal jeg jammen meg tenke over ! At du har gått ned en del er jo bare helt fantastisk! Sånn går det når vi bare boble over og rister av lykke. Er jo trening all the way dette her! <3

Tenkte jeg skulle gå på vekta i morgen, og se hva resultatet er etter denne uken. Har jo hatt et kjempesunt kosthold!!! (4-5 egg, proteinshakes, yoghurtnøtter og et stort glass med oboy) + trent hard kardio (gåtur med hunden) OG squattet my ass off (bøyd meg ned for å løfte opp hunden). Om jeg ikke går ned i vekt etter dette så skjønner jeg INGENTING.

Har nettopp stappet i meg en halv plate sjokolade, og tror jammen meg at jeg bare skal spise resten. hihii!! lykkeliiiig vet dere! Sjokolade = kakao = sunt! Livet er bare helt hææærliiiig! :D

Anonymous poster hash: 02648...531

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesunn smoothie oppskrift <3 <3 <3 <3



Anonymous poster hash: 88425...3f3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tyne dere!!! Nå skal denne frøkna spise smuldrepai!!!

Smuldrepai???? Er det noe du har oppfunnet selv? YODOYOLO!!! SMIIIIL til krampa tar deg! Alle som er uenige er bitre haters! H8ERS <3<3<33<3<33<333<3<3

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dere!

Anonymous poster hash: 9f4c7...ef5

Elsker deg også! Og jeg er så lykkelig at jeg driter regnbuer mens jeg squater opp fra sofaen for å hente mer supersunne yoghurtnøtter <3

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker deg også! Og jeg er så lykkelig at jeg driter regnbuer mens jeg squater opp fra sofaen for å hente mer supersunne yoghurtnøtter <3

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Elsker dere to også!! Har squattet som aldri før i dag. Bøyde meg ned for å sjekke pizzaen i ovnen, så dette bør det bli ASS av! Fått i meg rikelig med proteiner i dag også. Grandiosa for the win = skinke på pizzaen = proteiner <3 paprika på pizzaen = sunt. wohhooooo! <3 elsker livet :) hihi !

Anonymous poster hash: 02648...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker dere to også!! Har squattet som aldri før i dag. Bøyde meg ned for å sjekke pizzaen i ovnen, så dette bør det bli ASS av! Fått i meg rikelig med proteiner i dag også. Grandiosa for the win = skinke på pizzaen = proteiner <3 paprika på pizzaen = sunt. wohhooooo! <3 elsker livet :) hihi !

Anonymous poster hash: 02648...531

Ost er også proteiner! Og tomat er en grønnsak :D Win win å spise grandis! Herre, du kommer til å våkne opp som tvillingsøstera til Kardashian i morgen du etter all den squatinga! Flink assa, TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO FTW 4-EVAH!

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost er også proteiner! Og tomat er en grønnsak :D Win win å spise grandis! Herre, du kommer til å våkne opp som tvillingsøstera til Kardashian i morgen du etter all den squatinga! Flink assa, TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO FTW 4-EVAH!

Anonymous poster hash: 79f40...f8e

Ja søren, osten glemte jeg jo helt! Grandiosa er jo perfekt ettertreningsmat!

HELT ENIG! Gleder meg sånn til å våkne opp i morgen. Forventer å få større rumpe enn kim kardashian. Kanskje jeg bare skal stappe i meg 2 proteinshakes før jeg legger meg i lexingonsenga mi, så er jeg helt sikker på at den vokser!

Hihihi ! <3

Anonymous poster hash: 02648...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen skjønniser!!

Nei, dere er ikke skjønne, dere sitter der med de trøtte morratrynene deres mens klokka her er 06-fantastisk-tidlig, og jeg har ræva full av superduper energi!! Må være all squattingen fra da jeg mistet en pose godteri utover gulvet i går kveld og måtte bøye meg ned og hente alle sammen hihihihih, det legger jeg inn som en treningsøkt! Er ikke fredagsmorgener bare deilige dere, hihihi!! Det er nesten helg, og nå kommer alle spisedagene jeg har ventet på hele uken, nå kan jeg spise 10 ganger så mye som jeg vanligvis spiser, og likevel gå ned i vekt, haha!! Sov godt med morratrynet deres mens jeg løper meg en tur!!



Anonymous poster hash: c082b...2df
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser såååå mange fremtidige bloggere her altså! Dere kommer jo selvsagt ikke til å bli så populære som meg! Jeg må si at det er litt kjedelig å blogge egentlig, spesielt når alle mine konkurrenter er juksemakere og ikke følger regler. Kopierer andres innlegg og har ikke et snev kreativitet. Har dere hørt på makan, godingene mine? Men jeg klarer meg fint likevel. Go get them, bitches. Knis!

Nå skal jeg drikke mandler og smoothie med sugerør! Super økt å suge frosne bær opp med sugerør. Hihi!

Be happy! <3

Spesielt mandlene må være tøffe å få gjennom sugerøret hahahahahahaha

Anonymous poster hash: c082b...2df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det kjekkeste jeg vet er å ta masse bilder av meg selv på 1. klasse ombord på fly slik at alle leserne mine tror jeg reiser standsmessig. For fansen min leser jo ikke andre blogger og får derfor ikke med seg at jeg satt bakerst, trangt og jævlig rett med dassen! YOLO!

Og så drikker jeg jo ikke alkohol siden jeg er treningsnarkoman, og alle bare hæ, drikker du ikke? Og jeg bare, er medlem av AA, høhø.

Og så er det så kjekt å pimpe opp neglene sine nå når det er høst og greier, fant på fargekombinasjonen helt av meg selv...#smilefjæs #ersålykkeligatansiktetsprekker :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...