AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #14181 Del Skrevet 21. juni 2015 Dere som bruker mye klær fra ebay, synes dere det er "flaut" at andre ser at dere bruker mye klær derfra? Anonymous poster hash: 73047...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. juni 2015 #14182 Del Skrevet 22. juni 2015 Dere som bruker mye klær fra ebay, synes dere det er "flaut" at andre ser at dere bruker mye klær derfra? Anonymous poster hash: 73047...ea5 Hvordan kan folk se at man bruker klær fra ebay? Man får designerklær fra Ebay også. Hva er poenget ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. juni 2015 #14183 Del Skrevet 22. juni 2015 Dere som bruker mye klær fra ebay, synes dere det er "flaut" at andre ser at dere bruker mye klær derfra? Anonymous poster hash: 73047...ea5 Nei, blir ikke flau av det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. juni 2015 #14184 Del Skrevet 22. juni 2015 Dere som bruker mye klær fra ebay, synes dere det er "flaut" at andre ser at dere bruker mye klær derfra? Anonymous poster hash: 73047...ea5 Jeg skjønner ikke at det skal være noe å være flau over? I dag går jeg for eksempel med kun klær fra eBay, med unntak av buksen min. Inkludert bukse og undertøy har jeg vel brukt i underkant av 500kr på hele antrekket, det synes jeg ikke er litt flaut engang. Og sannsynligvis hadde du ikke klart å se at klærne er derfra, mye av det har ikke så dårlig kvalitet, særlig om man er litt selektiv når man handler. Jeg hadde lett betalt 399kr for genseren min i en butikk, men jeg velger å heller spare 350kr ved å kjøpe den på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #14185 Del Skrevet 22. juni 2015 Er jeg som spurte. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle være flaut, man får jo mye klær til en billig penge der, og det er mye fint. Men så kommenterte en venninne at jeg bare bruker klær fra ebay og det ser så billig ut, og det ser så grådig ut å bare kjøpe billigklær. Er jo enkelte plagg på ebay som går igjen veldig mye slik at de som ser en del på ebay vil kjenne igjen klærne på folk. Jeg synes ikke selv det er flaut, bare lurte på hva andre tenkte om det. Anonymous poster hash: 73047...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 22. juni 2015 #14186 Del Skrevet 22. juni 2015 Er jeg som spurte. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle være flaut, man får jo mye klær til en billig penge der, og det er mye fint. Men så kommenterte en venninne at jeg bare bruker klær fra ebay og det ser så billig ut, og det ser så grådig ut å bare kjøpe billigklær. Er jo enkelte plagg på ebay som går igjen veldig mye slik at de som ser en del på ebay vil kjenne igjen klærne på folk. Jeg synes ikke selv det er flaut, bare lurte på hva andre tenkte om det. Anonymous poster hash: 73047...ea5 Jeg tror man skal være rimelig godt bevandret i kleskategorien på Ebay for å kunne kjenne igjen klærne når man ser dem. De er jo ofte kopier av det som er in og ligner på klær man får kjøpt andre steder. Hvis man kjenner igjen klærne så lett vil jeg tro man bruker mye klær fra Ebay selv og da går man vel neppe rundt og ser stygt på andre for at de bruker klær derfra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #14187 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg skjønner ikke at det skal være noe å være flau over? I dag går jeg for eksempel med kun klær fra eBay, med unntak av buksen min. Inkludert bukse og undertøy har jeg vel brukt i underkant av 500kr på hele antrekket, det synes jeg ikke er litt flaut engang. Og sannsynligvis hadde du ikke klart å se at klærne er derfra, mye av det har ikke så dårlig kvalitet, særlig om man er litt selektiv når man handler. Jeg hadde lett betalt 399kr for genseren min i en butikk, men jeg velger å heller spare 350kr ved å kjøpe den på eBay Når jeg pleier å handle klær på ebay blir det alltid sånne billige klær typ genser for 60-80kr og sånn. Men skulle gjerne hatt noen ideer til litt dyrere klær derifra også kan du legge ut link? Anonymous poster hash: 43272...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. juni 2015 #14188 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Er jeg som spurte. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle være flaut, man får jo mye klær til en billig penge der, og det er mye fint. Men så kommenterte en venninne at jeg bare bruker klær fra ebay og det ser så billig ut, og det ser så grådig ut å bare kjøpe billigklær. Er jo enkelte plagg på ebay som går igjen veldig mye slik at de som ser en del på ebay vil kjenne igjen klærne på folk. Jeg synes ikke selv det er flaut, bare lurte på hva andre tenkte om det. Anonymous poster hash: 73047...ea5 Høres ut som et konstruert problem, Jeg tror man skal være rimelig godt bevandret i kleskategorien på Ebay for å kunne kjenne igjen klærne når man ser dem. De er jo ofte kopier av det som er in og ligner på klær man får kjøpt andre steder. Hvis man kjenner igjen klærne så lett vil jeg tro man bruker mye klær fra Ebay selv og da går man vel neppe rundt og ser stygt på andre for at de bruker klær derfra. som Blubberella hadde et flott svar på! Og litt rar kommentar fra en venn? Endret 22. juni 2015 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 23. juni 2015 #14189 Del Skrevet 23. juni 2015 Når jeg pleier å handle klær på ebay blir det alltid sånne billige klær typ genser for 60-80kr og sånn. Men skulle gjerne hatt noen ideer til litt dyrere klær derifra også kan du legge ut link? Anonymous poster hash: 43272...c1d Det er som regel den prisklassen jeg pleier å ligge på også Her er noe jeg har kjøpt som jeg har vært fornøyd med: http://www.ebay.com/itm/271583869728?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=570409401691&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Genser, har denne i tre farger. Passer fra XS til M, men litt kort i ermene. Veldig godt stoff. Kunne lett vært kjøpt på H&M, eller Cubus. http://www.ebay.com/itm/371218304238?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D371218304238%26_rdc%3D1 Herregenser. Kjøpte denne egentlig til kjæresten, men den har blitt min Helt normal i størrelsen og passelig tykkelse. http://www.ebay.com/itm/141441278669?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D141441278669%26_rdc%3D1 Genser/blazer, helt lik som på bildet. http://www.ebay.com/itm/231276878187?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D231276878187%26_rdc%3D1 Shorts. Veldig godt og tykt stoff. Litt mørkere, ellers helt lik som på bildet. http://www.ebay.com/itm/311031594452?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D311031594452%26_rdc%3D1 Genser, helt lik som på bildet. Ca størrelse S, litt kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #14190 Del Skrevet 23. juni 2015 Er jeg som spurte. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle være flaut, man får jo mye klær til en billig penge der, og det er mye fint. Men så kommenterte en venninne at jeg bare bruker klær fra ebay og det ser så billig ut, og det ser så grådig ut å bare kjøpe billigklær. Er jo enkelte plagg på ebay som går igjen veldig mye slik at de som ser en del på ebay vil kjenne igjen klærne på folk. Jeg synes ikke selv det er flaut, bare lurte på hva andre tenkte om det. Anonymous poster hash: 73047...ea5 For en dårlig venninne. Anonymous poster hash: bf93b...494 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 23. juni 2015 #14191 Del Skrevet 23. juni 2015 Dagens handel på Ebay.Oppdrettboks for fisk.Oppdrettsboks nummer 2.Nytt sett med aquascaping verktøy (Jeg holdt på å svime av når jeg så prisen for et sånt rett i Norge 700 kroner!)Verktøyholder for akvarie (også svindyrt i Norge.) Dragedekrasjon til akvarium Japansk hage greie til akvarium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 24. juni 2015 #14192 Del Skrevet 24. juni 2015 Nettopp fått en slik bikini, de sa den var liten i størrelsen, men den var alt for stor i trusen og i midjen rundt på bikinien. Synd , for den var råfin på http://www.ebay.com/itm/New-Sexy-Womens-Bandage-Bikini-Swimsuit-Set-Padded-Push-up-Bra-Bathing-Swimwear-/141362487384?pt=LH_DefaultDomain_15&var=&hash=item20e9dc6058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #14193 Del Skrevet 24. juni 2015 det ser så grådig ut å bare kjøpe billigklær. Haha.. Synes det er helt ok å bruke lite penger på klær, og mer på andre ting man setter pris på. Spesielt om man ikke har så mye penger. Jeg kjøper sjelden klær fra Ebay. Men jeg kjøper litt klær på salg i fysiske butikker.. Kjøper også når jeg ferierer utenlands, fine bukser til maks 160 kr. Hjemme i Norge kjøper jeg nesten aldri verken bukser eller bluser/gensre til over 200 kr pr.stk. Ei jeg kjenner er opptatt av dyre merker, og kjøper singletter til 500 kr, basic gensre til 1000 kr osv. Jeg ser ikke vitsen... Anonymous poster hash: a62c2...8a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #14194 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg søkte etter rimelige converse på Ebay og kom over disse. Prisen var jo helt sykt billig og skoene ser jo greie ut. Hva er sjansen for at de er falske? De ser ekte ut (i motsetning til et annet par jeg fant som het Mall-stars...), men prisen var så innmari billig at jeg ble litt nervøs. Ikke at det gjør noe for min del om det er en kopi, da det er tantebarnet mitt som skal ha dem og hun er fornøyd så lenge de ikke lyser kopi lang vei. Stusset også litt på at selgeren har 100% positive tilbakemeldinger som kjøper men ingen tilbakemeldinger som selger. Jeg krysser fingrene for at skoene er fine og at det ikke er noe humbug med selgeren, men i verste fall taper jeg 150 kr. Anonymous poster hash: a5c80...5f0 Det er tydeligvis noe muffens her ja... Jeg fikk mail fra Ebay om at de hadde fjernet annonsen fra siden, men at siden jeg allerede hadde bestilt varen var det ikke noe som gikk ut over meg. De regner med at jeg snart har skoene i posten og hvis ikke måtte jeg bare åpne en sak på Ebay. Ja dette blir spennende... Om det "bare" er designerkopi eller om jeg blir lurt trillrundt og at skoene ser helt forjævlige ut. Anonymous poster hash: a5c80...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 28. juni 2015 #14195 Del Skrevet 28. juni 2015 Akkurat bestilt denne til lillesøster, hehe.. gleder meg til å få den! http://www.ebay.com/itm/Hot-New-Funny-Silicone-Infant-Baby-Kid-Pacifier-Nipples-Mustache-Beard-/301531551833?&_trksid=p2056016.m2518.l4276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #14196 Del Skrevet 28. juni 2015 Akkurat bestilt denne til lillesøster, hehe.. gleder meg til å få den! http://www.ebay.com/itm/Hot-New-Funny-Silicone-Infant-Baby-Kid-Pacifier-Nipples-Mustache-Beard-/301531551833?&_trksid=p2056016.m2518.l4276 Jeg våger å tippe at den ikke tilfredsstiller noen av våre krav. Verken med tanke på giftstoffer i produksjonen, og med tanke på kvelningsfare. Ville ikke gitt noe til en baby som du ikke vet hva inneholder, eller om den kan gå i stykker så babyen blir kvelt. Anonymous poster hash: 44498...b2a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 28. juni 2015 #14197 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg våger å tippe at den ikke tilfredsstiller noen av våre krav. Verken med tanke på giftstoffer i produksjonen, og med tanke på kvelningsfare. Ville ikke gitt noe til en baby som du ikke vet hva inneholder, eller om den kan gå i stykker så babyen blir kvelt. Den skal selvfølgelig kokes før bruk, som med alt annet baby utstyr, er ikke sånn at man kjøper noe på butikken og stapper det rett i kjeften på babyen heller da, da er man passe kort tenkt. Og siden det bare er for humoren sin skyld, for å få tatt litt bilder av morsomhetene for å ha minner til da hun blir eldre, så ser jeg faktisk ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #14198 Del Skrevet 28. juni 2015 Den skal selvfølgelig kokes før bruk, som med alt annet baby utstyr, er ikke sånn at man kjøper noe på butikken og stapper det rett i kjeften på babyen heller da, da er man passe kort tenkt. Og siden det bare er for humoren sin skyld, for å få tatt litt bilder av morsomhetene for å ha minner til da hun blir eldre, så ser jeg faktisk ikke problemet Problemet er at det kan være farlig for din lillesøster. Er det verdt noen bilder? Anonymous poster hash: 7ff40...4e4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 28. juni 2015 #14199 Del Skrevet 28. juni 2015 Problemet er at det kan være farlig for din lillesøster. Er det verdt noen bilder? Når den kokes og desinfiseres, og vi er flere voksne som skal passe på henne da er faren...? Jeg er ikke interessert i å ødelegge denne tråden for andre som ønsker å diskutere ebay og ting man kjøper, denne diskusjonen har utviklet seg sånn at vi kan ta den på pm i stedet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #14200 Del Skrevet 29. juni 2015 Når den kokes og desinfiseres, og vi er flere voksne som skal passe på henne da er faren...? Jeg er ikke interessert i å ødelegge denne tråden for andre som ønsker å diskutere ebay og ting man kjøper, denne diskusjonen har utviklet seg sånn at vi kan ta den på pm i stedet Gift forsvinner ikke av å koke og desinfisere. Gift er i selve materialet, ikke på overflaten som bakterier. Anonymous poster hash: 44498...b2a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå