Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også stiller meg i rekken sammen med de som var fornøyde med denne.

Ny favorittgenser <3 :)

Det var du som hadde kjøpt en sånn grønn krem for å motvirke rødhet i huden sant? Er det sånn at man må ha foundation oppå, eller kan man bruke den alene? :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også stiller meg i rekken sammen med de som var fornøyde med denne.

Ny favorittgenser <3 :)

Uff, jeg greide ikke så imot. Måtte bare kjøpe den jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som hadde kjøpt en sånn grønn krem for å motvirke rødhet i huden sant? Er det sånn at man må ha foundation oppå, eller kan man bruke den alene? :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Jeg bruker å ha foundation oppå. Bruker den kun på kinn og bittelitt på haken, alt ettersom hvor jeg har rødhet i huden. Den kamuflerer fint :)

Det kan sikkert godt brukes alene også, men en kan fort bli litt blek kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har kjøpt masasjeoljer eller noe annet gøy til sexlivet på ebay? Erfaringer?



Anonymous poster hash: 317ea...4ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... jeg lurer på om jeg har lyst til å forsøke å bruke tights i latesomskinn. Ser på denne Sexy Faux Leather Leggings Skinny Pant Plus Size Hvordan er sånt å ha på? Er det ikke klamt? Skal den være veldig ettersittende? Jeg er 161 høy og veier 66 kilo; massive lår og litt mage. Kommer nok til å ha overdelen utenpå buksa inntil jeg kommer ned i ønsket vekt (57-60 kilo). Vil denne se teit ut på meg? Jeg er 43 år gammel og vel egentlig nokså konservativ i klesstilen (mao, har ingen klesstil).

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Eh... jeg lurer på om jeg har lyst til å forsøke å bruke tights i latesomskinn. Ser på denne Sexy Faux Leather Leggings Skinny Pant Plus Size Hvordan er sånt å ha på? Er det ikke klamt? Skal den være veldig ettersittende? Jeg er 161 høy og veier 66 kilo; massive lår og litt mage. Kommer nok til å ha overdelen utenpå buksa inntil jeg kommer ned i ønsket vekt (57-60 kilo). Vil denne se teit ut på meg? Jeg er 43 år gammel og vel egentlig nokså konservativ i klesstilen (mao, har ingen klesstil).

Jeg har en lignende (bare med "slangemønster" og den er sinnsykt behagelig. Kjenner nesten ikke at den er på. :P Men har ikke prøvd den i sola eller når det er varmt ute så er ikke så sikker på hvordan den er da..

Og min personlige mening er at sånne tightser skal være ettersittende men ikke sånn at alt buler fram. En litt for stor tights ser bare dumt ut uansett.

Endret av Mortem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innsikt, Mortem!

Edit: Da tror jeg at jeg skal sikte meg inn på normalstørrelser, og ikke plus. Nå har jeg bestilt - fra en annen selger, for denne var utsolgt for svart i "normal" large - en svart i large og en gullfarget i medium. Så får vi se...

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du oppdatere når du har testet den, både lukt og effekt ?

Den lukter akkurat som grønn eple :) Den er veldig fint kornete så er vel det som er peelingeffekten. Ellers så synes jeg ikke den er sånn kjempewow, men kommer nok til å bruke opp produktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte akkurat disse øyenskyggene. Jeg vet den er fake og jeg kler heller ikke øyenskygge, skjønner ikke hva som går av meg. Fine farger da, var vel derfor...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun "watch list" man kan bruke nå? Var veldig flink til å legge til "wish list" før, men nå får jeg ikke opp det alternativet lengre. Har det skjedd noen endringer der jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter så veeeldig... Men denne kom i dag! http://www.ebay.com/itm/400598383184?var=670163778959&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Stone.jpg?rt=nc

Den er kjempefin! Str 12/14 er merket M/L og passet meg helt perfekt. Helt min stil også! Kjempesøt og annerledes og likevel ikke noe utstikkende hehe, mente "avstikkende". Man kan ikke se det på bildet, men den er strikket "vrang" (jeg kan ikke noe med strikking), og reven er litt mykere enn resten. Ganske utringet.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil du si at M/L i revegenseren er det samme som M/L i Norge? :)



Anonymous poster hash: 35076...147
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du si at M/L i revegenseren er det samme som M/L i Norge? :)

Anonymous poster hash: 35076...147

Jeg har sant å si ikke støtt på størrelsen "M/L" før (som jeg kan huske), og jeg er ikke helt sikker på hvilken størrelse jeg "er" akkurat nå, 161/66 og på vei ned, men... jeg vil vel si at størrelsen tilsvarer norske, kanskje er dette en størrelse 40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...