Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har noen fine tips til en kjole jeg kan bruke i en konfirmasjon i juni?
Jeg vil være sånn 18-19 uker på vei, men har jo ingen anelse om jeg vil ha noe mage da enda.

Jeg er en liten medium.

Tenkte kanskje og ha en som en passe løs over magen så ingenting synes på den tid.
Noen som har noe erfaring med denne kjolen/toppen, er den lang, kort?
Synes den lyseblå som ble lagt ut her nå var veldig fin, kan noen som har bestilt den gi beskjed om hvordan den sitter i forhold til passform på magen, og lengde?
Eventuelt denne veldig casualle, med litt mer piffe sko?

Tenkte å ha noe ala Jeffrey spike sko, kanskje i hvitt, eller med blonder? Jeg har sett flere linker, men ikke kjøpt. Noen som har en link som de er fornøyd med? :) tenker på disse skoene, men disse var jo råkule, passer best til mørke kjoler og ikke den blå.

Noen tips til kjoler dere er fornøyde med som er pene, men løse og ledige og passer seg på en konfirmasjon? :blomst:

edit: fant er par sko til jeg synes kunne vært kule. Her Og her. Finner ikke igjen de med blonder..... Jeg har alt for brede ben til å bruke pumps, så må ha noen som dekker hele foten og er litt stødige;)

Endret av studentprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Studentprøver, kjolene synes jeg var helt OK. Verken mer eller mindre, men skoene synes jeg virkelig ikke har noe i en konfirmasjon å gjøre! Egentlig ingen sted å gjøre, men spesielt ikke i en konfirmasjon/dåp/bryllup og slike feiringer.

I og med at konfirmasjonen er i juni, så passer det kanskje bedre med en sånn her type sko?

http://www.ebay.com/itm/2014-new-style-Korean-fashion-Marys-shoes-Floral-Canvas-womens-shoe-/201066241897?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item2ed07b5f69 :vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Annonse

Har du fått denne? Er den gjennomsiktig?

Har du fått denne? Er den gjennomsiktig?

har ikke fått den enda, kan gi en tilbakemelding :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte tips dere har!

Lurer litt på et par ting dere har nevnt her.

Dere som har kjøpt denne kjolen: http://www.ebay.com/itm/350991361836?var=620240278840&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 - hvordan er den? Ser ut som bunnen av kjolen kan se litt rar ut, er det tilfellet når den er på eller er den fin?

Dere som har kjøpt denne Vogue-genseren: http://www.ebay.com/itm/181311264634?var=480326782952&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - hvilken størrelse bør jeg gå for når jeg pleier å bruke str 10? Redd for at 8-10 kan bli for trang mens 12-14 kan bli for stor.

Dere som har kjøpt denne bustieren: http://www.ebay.com/itm/251383306893?var=550311749846&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - hvordan er størrelsen? Til vanlig bruker jeg 80C i BH, hvilken størrelse bør jeg da gå for her?

Setter pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentprøver, kjolene synes jeg var helt OK. Verken mer eller mindre, men skoene synes jeg virkelig ikke har noe i en konfirmasjon å gjøre! Egentlig ingen sted å gjøre, men spesielt ikke i en konfirmasjon/dåp/bryllup og slike feiringer.

I og med at konfirmasjonen er i juni, så passer det kanskje bedre med en sånn her type sko?

http://www.ebay.com/itm/2014-new-style-Korean-fashion-Marys-shoes-Floral-Canvas-womens-shoe-/201066241897?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item2ed07b5f69 :vetikke:

Takk for svar, skal sjekke ut kjolene nå :)

Ja, jeg synes de skoene der er kjempefine, og har sett på de selv. Men som jeg nevnte har jeg så breie ben, at jeg ikke får på meg sko med åpen rist, så slike sko kan jeg ikke gå i :( Derfor MÅ jeg ha dekkende sko, noen som gjør valgene litt innsnervet kan man si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg :blomst: kanskje den er lang nok til at skoene ikke synes så godt, og jeg kan prøve å finne noen lave enkle som jeg får beina oppi! Æ, hater å ha så breie ben. Har aldri fått gått i sommersko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Så mange nydeleg kjolar, Noz!

:jepp:

Jeg er ca 162 cm høy- hvor lang bør en kjole som er ment for å være lang være da sånn omtrent?

Den ene jeg linka til her er 122 cm, og hvis den rekker meg til midt på leggen så blir jeg litt sånn her tror jeg ---> :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takk for svar, skal sjekke ut kjolene nå :)

Ja, jeg synes de skoene der er kjempefine, og har sett på de selv. Men som jeg nevnte har jeg så breie ben, at jeg ikke får på meg sko med åpen rist, så slike sko kan jeg ikke gå i :( Derfor MÅ jeg ha dekkende sko, noen som gjør valgene litt innsnervet kan man si!

Denne likte jeg :blomst: kanskje den er lang nok til at skoene ikke synes så godt, og jeg kan prøve å finne noen lave enkle som jeg får beina oppi! Æ, hater å ha så breie ben. Har aldri fått gått i sommersko!

:5:

Synes disse føttene dine høres skikkelig merkelige ut :ler:

Ganske irriterende merkelige egentlig! (..for din egen del altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:5:

Synes disse føttene dine høres skikkelig merkelige ut :ler:

Ganske irriterende merkelige egentlig! (..for din egen del altså)

Hahhaha... JA. de er det assa. sprenger alt av sko i bredden, også er de for lange i lengde. kjempelett og finne sko :lur: De er liksom breie men korte... (nå ser du for deg en murstein - det er ganske riktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte tips dere har!

Lurer litt på et par ting dere har nevnt her.

Dere som har kjøpt denne Vogue-genseren: http://www.ebay.com/itm/181311264634?var=480326782952&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - hvilken størrelse bør jeg gå for når jeg pleier å bruke str 10? Redd for at 8-10 kan bli for trang mens 12-14 kan bli for stor.

Setter pris på svar!

Vogue-genseren vil nok ikke være for stor til deg. Jeg kjøpte den i 12/14, og den er som en liten 38 i norske størrelser.

Litt kjipt med slike asiatiske størrelser, kjøpte en trench coat forleden, og størrelsen jeg måtte gå for er 2XL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en sånn kjole, av en annen selger, men samme kjole.

Ble veldig skuffet da jeg fikk et telt som ikke på noen måte lot seg dandere så den så fin ut. Målte så det skulle være riktig størrelse, men nei, denne går nok til fretex dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Jeg kjøpte en sånn kjole, av en annen selger, men samme kjole.

Ble veldig skuffet da jeg fikk et telt som ikke på noen måte lot seg dandere så den så fin ut. Målte så det skulle være riktig størrelse, men nei, denne går nok til fretex dessverre.

Ja, det er kjipt! Er så kjedelig når plaggene er en katastrofe, men min erfaring er at det lureste er å ikke kjøpe kjolen klær av dem som selger den billigst. Plaggene kan være en del forskjellig fra selger til selger :Nikke: Men jeg kjøper stort sett ikke klær fra ebay lenger jeg da, nettopp fordi klærne så ofte er av elendig kvalitet. Ikke nødvendigvis med en gang, men etter noen få vask.

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen fine tips til en kjole jeg kan bruke i en konfirmasjon i juni?

Jeg vil være sånn 18-19 uker på vei, men har jo ingen anelse om jeg vil ha noe mage da enda.

Jeg er en liten medium.

Tenkte kanskje og ha en som en passe løs over magen så ingenting synes på den tid.

Noen som har noe erfaring med denne kjolen/toppen, er den lang, kort?

Synes den lyseblå som ble lagt ut her nå var veldig fin, kan noen som har bestilt den gi beskjed om hvordan den sitter i forhold til passform på magen, og lengde?

Eventuelt denne veldig casualle, med litt mer piffe sko?

Tenkte å ha noe ala Jeffrey spike sko, kanskje i hvitt, eller med blonder? Jeg har sett flere linker, men ikke kjøpt. Noen som har en link som de er fornøyd med? :) tenker på disse skoene, men disse var jo råkule, passer best til mørke kjoler og ikke den blå.

Noen tips til kjoler dere er fornøyde med som er pene, men løse og ledige og passer seg på en konfirmasjon? :blomst:

edit: fant er par sko til jeg synes kunne vært kule. Her Og her. Finner ikke igjen de med blonder..... Jeg har alt for brede ben til å bruke pumps, så må ha noen som dekker hele foten og er litt stødige;)

Alle de skoene var helt jævlige. Du MÅ holde deg unna alt som ligner på Jeffrey Campbell, og ihvertfall i en konfirmasjon. Den øverste kjolen er jeg også sikker på at blir alt for kort fremme ift. hva som er ok i en konfirmasjon.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg :blomst: kanskje den er lang nok til at skoene ikke synes så godt, og jeg kan prøve å finne noen lave enkle som jeg får beina oppi! Æ, hater å ha så breie ben. Har aldri fått gått i sommersko!

Har du forsøkt å søke på wide fit shoes? Det blir laget en del sko for brede føtter.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de skoene var helt jævlige. Du MÅ holde deg unna alt som ligner på Jeffrey Campbell, og ihvertfall i en konfirmasjon. Den øverste kjolen er jeg også sikker på at blir alt for kort fremme ift. hva som er ok i en konfirmasjon.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

He he he, ja det er jo enhver smak. Jeg har kjøpt meg en kjole nå, ingen av de nevnte, men en lang maxi som går ned til gulvet. Godkjent til voksenselskap altså. Skal også finne meg lave, litt mer sommerlige sko.

Men takk for kritikken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...