Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Her er et bilde forresten:

HER

Med lakken følger det med en liten base som er god for chrome lakker, da de har en tendens til å stripe seg litt da konsistensen er litt tynn. Den ripet seg litt etter byturen i går, men brukte ikke overlakk heller, så kan ikke akkurat syte over det. Overlakk kan dulle effekten litt på chrome/holografiske lakker da fargen ofte blir litt dratt utover, men skal den sitte over lengre tid tror jeg nok at jeg må eksperimentere litt.

Har du tips til base og overlakk jeg kan kjøpe på ebay? Tror du disse er ekte? Må ikke være OPI :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Har du tips til base og overlakk jeg kan kjøpe på ebay? Tror du disse er ekte? Må ikke være OPI :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

OPI sin Chip skip er god. Den fungerer slik at den absorberer olje og annet som kan hindre lakken fra å feste seg til neglen. Det er faktisk anbefalt å bruke en annen base over chip skip siden chip skip egentlig bare skal forberede neglen på en base - Nail Envy er da god, da den pleier neglen og beskytter den mot misfarging av selve neglelakken. Som overlakk liker jeg ganske godt Seche Vite sin, den er kjent for å tørke fort og gi masse glans. Men den må byttes ut en gang i blant da den blir dårlig når den står for lenge. Blir liksom sånn seig og ekkel.

Jeg mener jeg har prøvd den overlakken som er med i den linken du sendte, men liker Seche Vite best da den er best på glans. Og ja, det burde være en autentisk selger når den er solgt fra statene. OPI er ganske billig der, og siden det allerede er solgt 11 stk kombinert med en 99,6% fornøyd feedback burde det ikke være noe problem. Var ganske billig i tillegg, så er et godt kjøp når du får både base og top coat.

Så skal du handle inn noe for neglene hadde jeg kjøpt Chip Skip, Nail Envy og Seche Vite top coat. Men det er bare min mening, vet at mange er fornøyd med merker som Sally Hansen og Orly også :)

Hvis du byr på DENNE og vinner får du en kombo av 3 produkter :D Selgeren er ny med bare 8 salg, men tilbakemeldingen er 100% positiv.

HER har du chip skip ca. 70,-.

HER er nail envy til ca. 90,-

HER er seche vite top coat til ca. 90,-

Frakt da plusset sammen med produktet sin pris.

Har ikke handlet fra de, men de har god tilbakemelding med mange salg.

Jeg skriver nå i en veldig bakfull tilstand, så må bare beklage om det blir kluss med linker og produktnavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noen som har prøvd denne som vet om den virker?

http://www.ebay.com/itm/290968046570?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg kjøpte meg denne, men synes den er vond å ta på huden, så er redd for at jeg skal ødelegge huden min.

Anonymous poster hash: c931b...534

Jeg tenker at denne personen som fant opp denne saken til 30 kroner hadde fått en eller annen form for en pris om den faktisk fungerte.

(Det jeg prøver å si er at jeg tror nok det er svææært usannsynlig at den gir noe som helst positivt resultat...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPI sin Chip skip er god. Den fungerer slik at den absorberer olje og annet som kan hindre lakken fra å feste seg til neglen. Det er faktisk anbefalt å bruke en annen base over chip skip siden chip skip egentlig bare skal forberede neglen på en base - Nail Envy er da god, da den pleier neglen og beskytter den mot misfarging av selve neglelakken. Som overlakk liker jeg ganske godt Seche Vite sin, den er kjent for å tørke fort og gi masse glans. Men den må byttes ut en gang i blant da den blir dårlig når den står for lenge. Blir liksom sånn seig og ekkel.

Jeg mener jeg har prøvd den overlakken som er med i den linken du sendte, men liker Seche Vite best da den er best på glans. Og ja, det burde være en autentisk selger når den er solgt fra statene. OPI er ganske billig der, og siden det allerede er solgt 11 stk kombinert med en 99,6% fornøyd feedback burde det ikke være noe problem. Var ganske billig i tillegg, så er et godt kjøp når du får både base og top coat.

Så skal du handle inn noe for neglene hadde jeg kjøpt Chip Skip, Nail Envy og Seche Vite top coat. Men det er bare min mening, vet at mange er fornøyd med merker som Sally Hansen og Orly også :)

Hvis du byr på DENNE og vinner får du en kombo av 3 produkter :D Selgeren er ny med bare 8 salg, men tilbakemeldingen er 100% positiv.

HER har du chip skip ca. 70,-.

HER er nail envy til ca. 90,-

HER er seche vite top coat til ca. 90,-

Frakt da plusset sammen med produktet sin pris.

Har ikke handlet fra de, men de har god tilbakemelding med mange salg.

Jeg skriver nå i en veldig bakfull tilstand, så må bare beklage om det blir kluss med linker og produktnavn...

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPI sin Chip skip er god. Den fungerer slik at den absorberer olje og annet som kan hindre lakken fra å feste seg til neglen. Det er faktisk anbefalt å bruke en annen base over chip skip siden chip skip egentlig bare skal forberede neglen på en base - Nail Envy er da god, da den pleier neglen og beskytter den mot misfarging av selve neglelakken. Som overlakk liker jeg ganske godt Seche Vite sin, den er kjent for å tørke fort og gi masse glans. Men den må byttes ut en gang i blant da den blir dårlig når den står for lenge. Blir liksom sånn seig og ekkel.

Jeg mener jeg har prøvd den overlakken som er med i den linken du sendte, men liker Seche Vite best da den er best på glans. Og ja, det burde være en autentisk selger når den er solgt fra statene. OPI er ganske billig der, og siden det allerede er solgt 11 stk kombinert med en 99,6% fornøyd feedback burde det ikke være noe problem. Var ganske billig i tillegg, så er et godt kjøp når du får både base og top coat.

Så skal du handle inn noe for neglene hadde jeg kjøpt Chip Skip, Nail Envy og Seche Vite top coat. Men det er bare min mening, vet at mange er fornøyd med merker som Sally Hansen og Orly også :)

Hvis du byr på DENNE og vinner får du en kombo av 3 produkter :D Selgeren er ny med bare 8 salg, men tilbakemeldingen er 100% positiv.

HER har du chip skip ca. 70,-.

HER er nail envy til ca. 90,-

HER er seche vite top coat til ca. 90,-

Frakt da plusset sammen med produktet sin pris.

Har ikke handlet fra de, men de har god tilbakemelding med mange salg.

Jeg skriver nå i en veldig bakfull tilstand, så må bare beklage om det blir kluss med linker og produktnavn...

For negler lønner det seg også å sjekke ut beautybay.com. Masse utvalg og gratis frakt.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde bestilt poserefill til bleiebøtta fra Tyskland for et par dager siden. I går fikk jeg plutselig beskjed om at pengene var refundert og salget kansellert uten noen forklaring. Jeg tipper det er portoen som er årsaken (den var gratis), men det er fryktelig irriterende å ikke få en forklaring. Nå har jeg opplevd at å handle fra mobilappen ikke alltid gir riktig info om frakt tidligere så det er egentlig litt håpløst.

Smart å handle de fra ebay da! Det var et godt tips;) Selv om det ikke gikk så bra akkurat denne gangen..

Jeg bruker Ardell Babies vippene.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Takk, da skal jeg se på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd denne som vet om den virker?

http://www.ebay.com/itm/290968046570?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg kjøpte meg denne, men synes den er vond å ta på huden, så er redd for at jeg skal ødelegge huden min.

Anonymous poster hash: c931b...534

Aooo...

Såg ganske vondt ut, men det ser nesten ut som om det er ein del av vitsen. Som at huden skal hela seg etter at du har "punktert" den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyserosa lue (Håper den ikke ser ut som den gjør på modellen..... heh heh heh)

Sminkekoster Eco tools Hørt mye bra om disse (Også de fake, noe disse trolig er)

Peelingkrem Gleder meg til å prøve denne! Designet er helt fantastisk <3 Blir fin på badet!

Solbriller Kjøpte disse litt spontant. Var ikke helt disse jeg hadde tenkt, men blir spennende å se uansett. Skal prøve å prelle av DG merket når jeg får de...

Punktvipper Ardell

Mørkegrå genser More issues than vouge

Ønsker meg denne vesken i mint. Men desverre utsolgt, så skal følge med på denne tror jeg :)

Jeg er også på utkikk etter noe jeg kan legge i påskeegget til min kjære :) Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt en god del klær allerede, men sikler på denne buksa (versjonen med spenne): Ladies Black Stretch Womens Hipster Trousers Sizes 6-16 og denne genseren, tror jeg vil ha den i fargen "stone": New Womens Fox Glasses Knitted Jumper Ladies Long Sleeve Stretch Print Top 8-14 Men så lurer jeg på hvilken størrelse jeg bør velge, jeg er vel en UK 12 nå, men regner med at på målvekt som er drøye 6 kilo mindre, vil 10 være tilstrekkelig. Burde jeg ta den største eller den minste, tro???

Hehe, klarte ikke å holde meg, og har bestilt buksa i 12 og genseren i 12/14. Nå ble det visst en annen selger også, fant buksa litt billigere et annet sted.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å handle de fra ebay da! Det var et godt tips;) Selv om det ikke gikk så bra akkurat denne gangen..

Takk, da skal jeg se på de!

Nå har jeg funnet en selger i UK så da er det bare å krysse fingrene for at det går denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt en god del klær allerede, men sikler på denne buksa (versjonen med spenne): Ladies Black Stretch Womens Hipster Trousers Sizes 6-16 og denne genseren, tror jeg vil ha den i fargen "stone": New Womens Fox Glasses Knitted Jumper Ladies Long Sleeve Stretch Print Top 8-14 Men så lurer jeg på hvilken størrelse jeg bør velge, jeg er vel en UK 12 nå, men regner med at på målvekt som er drøye 6 kilo mindre, vil 10 være tilstrekkelig. Burde jeg ta den største eller den minste, tro???

Hehe, klarte ikke å holde meg, og har bestilt buksa i 12 og genseren i 12/14. Nå ble det visst en annen selger også, fant buksa litt billigere et annet sted.

Omg, tilbake til nittitallet :D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, tilbake til nittitallet :D

Også kunne man ha funnet de samme buksene på Fretex til halve prisen :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peelingkrem Gleder meg til å prøve denne! Designet er helt fantastisk <3 Blir fin på badet!

Kan du oppdatere når du har testet den, både lukt og effekt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du oppdatere når du har testet den, både lukt og effekt ?

Ja, det kan jeg godt :)

Leste testen her før jeg valgte å kjøpe den selv.

Bloggeren der har testet mange asiaprodukter og skriver grundig omtale etter at de er testet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omg, tilbake til nittitallet :D

Hadde slike i flere farger fra vero moda husker jeg. High fashion når vi gikk på videregående!

Anonymous poster hash: ae20b...08d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg godt :)

Leste testen her før jeg valgte å kjøpe den selv.

Bloggeren der har testet mange asiaprodukter og skriver grundig omtale etter at de er testet ut :)

spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...