Kamikatze Skrevet 12. mars 2014 #11061 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Har kjøpt meg klokke som ble litt for stor for meg. Betalte kun 32 kr for den så gidder ikke å gå til gullsmed for å betale 100 kr for å få den avkortet. Noen som har erfaring med å gjøre dette hjemme selv? Hva trenger jeg? Det er sånn typisk gulllenke. Trolig bare en bagatell, men uten link til klokka eller bilder av den er det umulig å si, da prinsippet varierer for ulike urlenketyper. Endret 12. mars 2014 av Kamikatze
AloeVera Skrevet 12. mars 2014 #11062 Skrevet 12. mars 2014 Trolig bare en bagatell, men uten link til klokka eller bilder av den er det umulig å si, da prinsippet varierer for ulike urlenketyper. Okei, her er link:http://www.ebay.com/itm/321266458715?var=510192087721&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11063 Skrevet 12. mars 2014 Okei, her er link:http://www.ebay.com/itm/321266458715?var=510192087721&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 På eBay kan du kjøpe klokkeverktøy (koster vel en 30-40 kroner) som kan brukes til å ta ut ledd fra lenka. Det er kronglete når du ikke har teknikken inne, men kan jo være et artig prosjekt Anonymous poster hash: ae20b...08d
Adele Skrevet 12. mars 2014 #11064 Skrevet 12. mars 2014 Vet ikke om det er jeg som har krympet ekstremt i det siste, men har de seneste dagene mottatt disse to varene. De er altfor store til meg! Har gjort såpass mange bomkjøp på klær over ebay, så størrelsesguiden er noe jeg sjekker nøye. Kjolen bare faller av, og er skikkelig posete. Babydollen er litt småstor over brystet. Kvaliteten sådan er veldig bra på begge to, men tror ikke jeg orker å begynne å prøve å sy de inn. Babydoll Kjole
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2014 #11065 Skrevet 12. mars 2014 Vet ikke om det er jeg som har krympet ekstremt i det siste, men har de seneste dagene mottatt disse to varene. De er altfor store til meg! Har gjort såpass mange bomkjøp på klær over ebay, så størrelsesguiden er noe jeg sjekker nøye. Kjolen bare faller av, og er skikkelig posete. Babydollen er litt småstor over brystet. Kvaliteten sådan er veldig bra på begge to, men tror ikke jeg orker å begynne å prøve å sy de inn. Babydoll Kjole Sånn har det alltid vært hos meg og! At det er så mye skriverier om at små, små, små størrelsene disse asiatiske størrelsene er i, har jeg ikke helt skjønt meg på. Bestiller alltid de minste størrelsene i klær fra e-bay og de få som ikke passer er for store (ofte bare noe for store).
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11066 Skrevet 12. mars 2014 http://www.ebay.com/itm/261281426907?var=560224427910&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - Svarte skolisserhttp://www.ebay.com/itm/261281426907?var=560224427910&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - Clear eyes Redness Relief (Mottatt, og liker den godt.)http://www.ebay.com/itm/5PCS-Set-Women-Red-Sexy-Lingerie-Lace-Dress-G-string-Handcuff-Garter-Stocking-/331138950788?pt=LH_DefaultDomain_2&var=&hash=item4d196b6684 (Mottatt.) Den er veldig liten i strl, og 2 stropper røk med en gang jeg tok den på. Har sydd alle stroppene godt sammen for hånd, så nå liker den jeg.http://www.ebay.com/itm/5PCS-Set-Women-Red-Sexy-Lingerie-Lace-Dress-G-string-Handcuff-Garter-Stocking-/331138950788?pt=LH_DefaultDomain_2&var=&hash=item4d196b6684 - Mottatt! Bra kvalitet for å være så billig. Anonymous poster hash: 49562...24b 1
pandabear Skrevet 12. mars 2014 #11067 Skrevet 12. mars 2014 Bare hyggelig, etsy har så utrolig mye fint Jeg har forresten noen søkeord: Dainty, thin, delicate, fine... Å nå kommer jeg til å bestille masse, haha! De har jo dødsmye fint! Takk igjen
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11068 Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet om noen bra concealere på ebay da? ( de kan gjerne være billige) Anonymous poster hash: 4748b...e74
Kamikatze Skrevet 12. mars 2014 #11069 Skrevet 12. mars 2014 Okei, her er link:http://www.ebay.com/itm/321266458715?var=510192087721&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Tror den lenka der har en lukkemekanisme som består av tre hengslete plater som foldes inn mot hverandre, til den ytterste klipses fast. Den ytterste har kanter som liksom er brettet, og som dekker de andre når mekanismen er lukket. Ser du langs kanten på den ytterste plata, vil du se noen små hull, og det stikker en stift ut fra to. Den ene stiften kan du flytte for å stramme lenka. Enten ved å dytte den inn i hullet (hvis den er fjærbelastet), eller ved å bende kanten slik at stiften løsner (bruk tang med teip i nebbet, så du ikke skader noe).
Karenina Skrevet 15. mars 2014 #11070 Skrevet 15. mars 2014 Ny ugle-genser siden den forrige var for liten:http://m.ebay.com/itm/400662734999?txnId=332910489027 Fikk denne genseren i går, og den passer perfekt både på mine lange armer, og resten av kroppen. Den er utrolig myk og behagelig!
j23 Skrevet 16. mars 2014 #11071 Skrevet 16. mars 2014 Har kjøpt meg klokke som ble litt for stor for meg. Betalte kun 32 kr for den så gidder ikke å gå til gullsmed for å betale 100 kr for å få den avkortet. Noen som har erfaring med å gjøre dette hjemme selv? Hva trenger jeg? Det er sånn typisk gulllenke. Trodde de klokkene der kunne justeres? Altså at man bare fester reimen så stramt som man vil? Jeg kjøpte meg en klokke-justerings-dings/verktøy på ebay, (husker ikke selgeren, for det er så lenge side) og justerte en klokke jeg kjøpte til et par hundre kroner. Det var en slik sak: http://www.ebay.com/itm/New-Adjuster-Strap-Pin-Link-Watch-Band-Tools-Adjuster-Remover-Repair-Adjust-/281215265252?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4179bc69e4 (Du bør kanskje søke etter noe bedre, jeg bare satt inn den første jeg fant for å vise hva jeg mente) Men reima på klokka jeg fiksa var mer slik: http://us.asos.com/ASOS-Boyfriend-Watch/10upbf/?iid=2956272&cid=4175&Rf1011=4314&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Gold&mporgp=L0FTT1MvQVNPUy1Cb3lmcmllbmQtV2F0Y2gvUHJvZC8. Er klokken lik de originale casio-klokkene? Isåfall trenger du kanskje ikke å kjøpe et eget verktøy, men kun justere den med et flatt skrujern, noe ala denne linken: Hvordan er klokka ellers? Den var jo veldig billig, så nå ble jeg fristet til å kjøpe meg en slik jeg også!
Pringle Skrevet 16. mars 2014 #11072 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har bestilt denne genserkjolen i beige: http://www.ebay.com/itm/Women-Long-Sleeve-Knitted-Pullover-Jumper-Loose-Sweater-Blouse-Knitwear-dress-B2-/310884651089?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item48622b5051 Og så har jeg lyst på denne jakka, i grått: http://www.ebay.com/itm/Stylish-Womens-Ladies-Long-Sleeve-Hoodie-Coat-Warm-Cardigans-Sweater-Jacket-B20E-/310883543042?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item48621a6802
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #11073 Skrevet 16. mars 2014 Fikk denne genseren i går, og den passer perfekt både på mine lange armer, og resten av kroppen. Den er utrolig myk og behagelig! Jeg bruker XL norsk strl. Blir denne i XL for liten? Anonymous poster hash: fccac...69f
Karenina Skrevet 16. mars 2014 #11074 Skrevet 16. mars 2014 Jeg bruker XL norsk strl. Blir denne i XL for liten?Anonymous poster hash: fccac...69f Det vil jeg tro ja. Jeg bruker M/L i norske størrelser, og bestilte XL i denne.
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2014 #11075 Skrevet 16. mars 2014 Skinntights Perfekte Sitter som et skudd.
Skygge Skrevet 17. mars 2014 #11076 Skrevet 17. mars 2014 Blæh...ekkelt! Fikk pakke i posten i dag. Åpnet den og fant dette skjerfet. Helt greit det, men noe falt ut sammen med skjerfet.....en stor (men HELDIGVIS inntørket) bille!!! Ekstra hyggelig var det at jeg ikke så hva det var før jeg plukket det opp Billa for ut døra i snøen, og skjerfet i frysen. Grøss...fikk ikke lyst til å bestille noe mer nå kjenner jeg...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #11077 Skrevet 17. mars 2014 Så koselig :D Liker å dele mine erfaringer om produkter, er kjekt at folk får bruk for det ^^ Hei! Vet du om en MAC selger som er trygg? Ser det er utrolig lite MAC på ebay nå, virker som om de har rensket ut en del selger som har solgt falske produkter. Finner ikke igjen forrige selger som jeg kjøpte fra som het MAC lover. Om noen andre vet må de skrike ut Anonymous poster hash: cd076...6e7
Mizzyy Skrevet 17. mars 2014 #11078 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har handlet utrolig mye fra ebay! ELSKER DET! Særlig siden jeg er så liten at sko og noen klær er veldig vanskelig å finne i min størrelse her i Norge. På ebay får jeg de størrelsene jeg trenger til en tiendedel av prisen! Forrige jeg kjøpte var strømpepinner i 15 størrelser, rundpinner i 2 lengder (15 størrelser i begge lengder), heklenåler i 8 størrelser. Alt for under 200!!! Jeg kjøper sjeldent for mer enn 200 om gangen, både for å slippe toll og hvis jeg blir lurt er det ikke all verdens penger som forsvinner. Men jeg har ikke blitt lurt ennå
Sunshine Skrevet 17. mars 2014 #11079 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har handlet utrolig mye fra ebay! ELSKER DET! Særlig siden jeg er så liten at sko og noen klær er veldig vanskelig å finne i min størrelse her i Norge. På ebay får jeg de størrelsene jeg trenger til en tiendedel av prisen! Forrige jeg kjøpte var strømpepinner i 15 størrelser, rundpinner i 2 lengder (15 størrelser i begge lengder), heklenåler i 8 størrelser. Alt for under 200!!! Jeg kjøper sjeldent for mer enn 200 om gangen, både for å slippe toll og hvis jeg blir lurt er det ikke all verdens penger som forsvinner. Men jeg har ikke blitt lurt ennå Linker?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #11080 Skrevet 17. mars 2014 Tips til lim til falske vipper? Anonymous poster hash: a2f10...24d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå