Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har kjøpt meg klokke som ble litt for stor for meg.

Betalte kun 32 kr for den så gidder ikke å gå til gullsmed for å betale 100 kr for å få den avkortet.

Noen som har erfaring med å gjøre dette hjemme selv? Hva trenger jeg?

Det er sånn typisk gulllenke.

Trolig bare en bagatell, men uten link til klokka eller bilder av den er det umulig å si, da prinsippet varierer for ulike urlenketyper.

Endret av Kamikatze
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er jeg som har krympet ekstremt i det siste, men har de seneste dagene mottatt disse to varene. De er altfor store til meg! Har gjort såpass mange bomkjøp på klær over ebay, så størrelsesguiden er noe jeg sjekker nøye.

Kjolen bare faller av, og er skikkelig posete. Babydollen er litt småstor over brystet. Kvaliteten sådan er veldig bra på begge to, men tror ikke jeg orker å begynne å prøve å sy de inn.

Babydoll

Kjole

Gjest Inggolf
Skrevet

Vet ikke om det er jeg som har krympet ekstremt i det siste, men har de seneste dagene mottatt disse to varene. De er altfor store til meg! Har gjort såpass mange bomkjøp på klær over ebay, så størrelsesguiden er noe jeg sjekker nøye.

Kjolen bare faller av, og er skikkelig posete. Babydollen er litt småstor over brystet. Kvaliteten sådan er veldig bra på begge to, men tror ikke jeg orker å begynne å prøve å sy de inn.

Babydoll

Kjole

Sånn har det alltid vært hos meg og! At det er så mye skriverier om at små, små, små størrelsene disse asiatiske størrelsene er i, har jeg ikke helt skjønt meg på. Bestiller alltid de minste størrelsene i klær fra e-bay og de få som ikke passer er for store (ofte bare noe for store).

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig, etsy har så utrolig mye fint :rodmer: Jeg har forresten noen søkeord: Dainty, thin, delicate, fine...

Å nå kommer jeg til å bestille masse, haha! De har jo dødsmye fint! Takk igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen bra concealere på ebay da? ( de kan gjerne være billige) :laugh:



Anonymous poster hash: 4748b...e74
Skrevet

Tror den lenka der har en lukkemekanisme som består av tre hengslete plater som foldes inn mot hverandre, til den ytterste klipses fast. Den ytterste har kanter som liksom er brettet, og som dekker de andre når mekanismen er lukket.

Ser du langs kanten på den ytterste plata, vil du se noen små hull, og det stikker en stift ut fra to. Den ene stiften kan du flytte for å stramme lenka. Enten ved å dytte den inn i hullet (hvis den er fjærbelastet), eller ved å bende kanten slik at stiften løsner (bruk tang med teip i nebbet, så du ikke skader noe).

Skrevet

Har kjøpt meg klokke som ble litt for stor for meg.

Betalte kun 32 kr for den så gidder ikke å gå til gullsmed for å betale 100 kr for å få den avkortet.

Noen som har erfaring med å gjøre dette hjemme selv? Hva trenger jeg?

Det er sånn typisk gulllenke.

Trodde de klokkene der kunne justeres? Altså at man bare fester reimen så stramt som man vil?

Jeg kjøpte meg en klokke-justerings-dings/verktøy på ebay, (husker ikke selgeren, for det er så lenge side) og justerte en klokke jeg kjøpte til et par hundre kroner.

Det var en slik sak: http://www.ebay.com/itm/New-Adjuster-Strap-Pin-Link-Watch-Band-Tools-Adjuster-Remover-Repair-Adjust-/281215265252?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4179bc69e4 (Du bør kanskje søke etter noe bedre, jeg bare satt inn den første jeg fant for å vise hva jeg mente)

Men reima på klokka jeg fiksa var mer slik: http://us.asos.com/ASOS-Boyfriend-Watch/10upbf/?iid=2956272&cid=4175&Rf1011=4314&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Gold&mporgp=L0FTT1MvQVNPUy1Cb3lmcmllbmQtV2F0Y2gvUHJvZC8.

Er klokken lik de originale casio-klokkene? Isåfall trenger du kanskje ikke å kjøpe et eget verktøy, men kun justere den med et flatt skrujern, noe ala denne linken:

Hvordan er klokka ellers? Den var jo veldig billig, så nå ble jeg fristet til å kjøpe meg en slik jeg også! :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk denne genseren i går, og den passer perfekt både på mine lange armer, og resten av kroppen. Den er utrolig myk og behagelig!

Jeg bruker XL norsk strl. Blir denne i XL for liten?

Anonymous poster hash: fccac...69f

Skrevet

Jeg bruker XL norsk strl. Blir denne i XL for liten?

Anonymous poster hash: fccac...69f

Det vil jeg tro ja. Jeg bruker M/L i norske størrelser, og bestilte XL i denne.

Skrevet

Blæh...ekkelt!

Fikk pakke i posten i dag. Åpnet den og fant dette skjerfet.

Helt greit det, men noe falt ut sammen med skjerfet.....en stor (men HELDIGVIS inntørket) bille!!! Ekstra hyggelig var det at jeg ikke så hva det var før jeg plukket det opp :blink:

Billa for ut døra i snøen, og skjerfet i frysen. Grøss...fikk ikke lyst til å bestille noe mer nå kjenner jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig :D Liker å dele mine erfaringer om produkter, er kjekt at folk får bruk for det ^^

Hei! Vet du om en MAC selger som er trygg? Ser det er utrolig lite MAC på ebay nå, virker som om de har rensket ut en del selger som har solgt falske produkter. Finner ikke igjen forrige selger som jeg kjøpte fra som het MAC lover.

Om noen andre vet må de skrike ut :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Skrevet

Jeg har handlet utrolig mye fra ebay! ELSKER DET! Særlig siden jeg er så liten at sko og noen klær er veldig vanskelig å finne i min størrelse her i Norge. På ebay får jeg de størrelsene jeg trenger til en tiendedel av prisen!

Forrige jeg kjøpte var strømpepinner i 15 størrelser, rundpinner i 2 lengder (15 størrelser i begge lengder), heklenåler i 8 størrelser. Alt for under 200!!!

Jeg kjøper sjeldent for mer enn 200 om gangen, både for å slippe toll og hvis jeg blir lurt er det ikke all verdens penger som forsvinner. Men jeg har ikke blitt lurt ennå ;)

Skrevet

Jeg har handlet utrolig mye fra ebay! ELSKER DET! Særlig siden jeg er så liten at sko og noen klær er veldig vanskelig å finne i min størrelse her i Norge. På ebay får jeg de størrelsene jeg trenger til en tiendedel av prisen!

Forrige jeg kjøpte var strømpepinner i 15 størrelser, rundpinner i 2 lengder (15 størrelser i begge lengder), heklenåler i 8 størrelser. Alt for under 200!!!

Jeg kjøper sjeldent for mer enn 200 om gangen, både for å slippe toll og hvis jeg blir lurt er det ikke all verdens penger som forsvinner. Men jeg har ikke blitt lurt ennå ;)

Linker? :)

AnonymBruker
Skrevet

Tips til lim til falske vipper?



Anonymous poster hash: a2f10...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...