Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker 38 til vanlig, og kjøpte den i str. 12-14, og den sitter fint.

Se link til genseren i mitt tidligere innlegg, tror selgeren fremdeles har den :)

Hva anbefaler du til en i strl 36 da? :)

Føler jeg liksom blir litt midt i mellom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk skal du ha. Det blir nok bilder på dere når den tiden kommer ;D

Gleder meg til å se :hug:

• Liker 1
Skrevet

Hva anbefaler du til en i strl 36 da? :)

Føler jeg liksom blir litt midt i mellom

Hvis du er i tvil, er det bedre å bestille for stor :)

Den jeg har er akkurat passelig, ikke enorm liksom. Og kan nok fint passe deg.

Skrevet

Hvis du er i tvil, er det bedre å bestille for stor :)

Den jeg har er akkurat passelig, ikke enorm liksom. Og kan nok fint passe deg.

Takk for at du tar deg tid til å svare :) Ble litt mye mas fra meg nå, men nå bestiller jeg!

Skrevet

Takk for at du tar deg tid til å svare :) Ble litt mye mas fra meg nå, men nå bestiller jeg!

Ingen problem, bare glad for å hjelpe! :)

Håper du blir like fornøyd som meg!

Skrevet

Noen som har gode punktvipper å anbefale?

Jeg er lei av å kjøpe øyevipper som ikke blir brukt..

Søk på "Ardell individual lashes". Og ligg unna de punktvippene som er tydelig fra Kina. De er virkelig ikke bra.

• Liker 1
Skrevet

Treningssokker Blåe! Tips fra ei her inne :) De er helt fantastiske. En drøm å ta på foten.

Holdningsretter Fant ikke på noe bedre navn. Men denne ser ut til å fungere faktisk :) Planer om å bruke den når jeg sitter lenge i ro på jobb (innafor genseren vel å merke..)

Så bra at du også er fornøyd med 2XU-sokkene, de er jo helt fantastiske! Blir nok kjøp av et par til + en tights.

Kunne du gitt en tilbakemelding når du har prøvd den for holdningen? Om det fungerer osv?

Skrevet

Så bra at du også er fornøyd med 2XU-sokkene, de er jo helt fantastiske! Blir nok kjøp av et par til + en tights.

Kunne du gitt en tilbakemelding når du har prøvd den for holdningen? Om det fungerer osv?

Den fungerer ikke mer enn at den rett å slett minner meg på å rette meg opp. Kan lett og uten problem sitte med krokrygg med denne. Tror det krever en modell som går litt lengere ned egentlig :)

F.eks en slik en: http://www.ebay.com/itm/Magnetic-Posture-Support-Corrector-Back-Pain-Shoulder-Belt-fit-man-women-young-/131145327500?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e88dee38c

• Liker 1
Skrevet

ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649"]

Collegegenser, fantastisk! Kom lynraskt, deilig stoff og normal størrelse. Bestilte mørk grå, kjempefin.

Har du en link? :) denne virker ikke:/

Skrevet

Collegegenser, fantastisk! Kom lynraskt, deilig stoff og normal størrelse. Bestilte mørk grå, kjempefin.

Den virker hos meg? :klo:

Samme linken

Skrevet

Fungerer fint her også :)

Skrevet

Tenker på de som jobber i butikk, og som plutselig finner en tarantella i bananeskene. Fy F.... jeg føler med deg :trist:

Åååh holy father! Hadde pissa på meg. Klarer ikke insekter.. Skjelver bare ved tanken

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har da handlet meg en ny OPI neglelakk, og den er seriøst noe av det kuleste jeg eier innen lakk per nå. Har flytende sølv på neglene mine, det er så rått! Problemet med sølvneglelakker er at de ofte er kornete, noe som ødelegger effekten, men denne er speilblank. LØP OG KJØP!

Skrevet

Har da handlet meg en ny OPI neglelakk, og den er seriøst noe av det kuleste jeg eier innen lakk per nå. Har flytende sølv på neglene mine, det er så rått! Problemet med sølvneglelakker er at de ofte er kornete, noe som ødelegger effekten, men denne er speilblank. LØP OG KJØP!

Hva betyr den "push and shove"-greia? :)

Skrevet

Åååh holy father! Hadde pissa på meg. Klarer ikke insekter.. Skjelver bare ved tanken

Da går det nok bra. Tarantell er en edderkopp, og edderkopper er ikke insekter :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bilde? :)

Anonymous poster hash: d02ab...657

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hva betyr den "push and shove"-greia? :)

Push and shove er navnet på lakken :) tror den er fra gwen stefani kolleksjonen? Så den på bloggen til neglelakkmani og måtte ha den :P

Gjest BabyBlue
Skrevet

Her er et bilde forresten:

HER

Med lakken følger det med en liten base som er god for chrome lakker, da de har en tendens til å stripe seg litt da konsistensen er litt tynn. Den ripet seg litt etter byturen i går, men brukte ikke overlakk heller, så kan ikke akkurat syte over det. Overlakk kan dulle effekten litt på chrome/holografiske lakker da fargen ofte blir litt dratt utover, men skal den sitte over lengre tid tror jeg nok at jeg må eksperimentere litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...