Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg har sant å si ikke støtt på størrelsen "M/L" før (som jeg kan huske), og jeg er ikke helt sikker på hvilken størrelse jeg "er" akkurat nå, 161/66 og på vei ned, men... jeg vil vel si at størrelsen tilsvarer norske, kanskje er dette en størrelse 40?

Hva slags stoff er det? :) Står bare knitted, så jeg lurte på om det kanskje er akryl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått toppen med ballongdamer på enda? :) Vet du hvordan den er i str/materiale?

Nope, men skal oppdatere når ting har kommet :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarteM: Linken til det siste smykket (det du har mottatt) funker ikke. Og de to andre går bare til hovedsiden.

Mye fine ting du har kjøpt :)

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags stoff er det? :) Står bare knitted, så jeg lurte på om det kanskje er akryl?

Jepp, 100% akryl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lææng pause fra bayen nå, måtte pimpe opp og bruke litt spenn igjen!

Klokke - Kjøpte den ifjor også. Sinnssykt fin, men tåler naturligvis ikke vann, derfor et nytt kjøp.

Solbriller - Tror jeg kjøpte disse ifjor også, er ikke helt sikker, får se når de kommer.
Hårfarger - I Pastel Pink og Lavender.
Pumps i Nude - Spent på str... Kjøper de i rosa også hvis de passer.
Søte strømper - Kjøpte tre par.
Hårpynt med blomster - Lyseblå

Hvit bustier - Veldig spent på str. Har prøvd å bestille BH i nøyaktige mål før, men cup var definitivt ikke D...
Lyseblå kjole - Angrer litt, overdelen er ikke veldig smigrende på oss med store fordeler, men får se når den kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarteM: Linken til det siste smykket (det du har mottatt) funker ikke. Og de to andre går bare til hovedsiden.

Mye fine ting du har kjøpt :)

Hm, fikset nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyseblå kjole - Angrer litt, overdelen er ikke veldig smigrende på oss med store fordeler, men får se når den kommer..

Ååh, den kjolen så jo ut som den burde kunne romme en del pupp... hold oss oppdatert da! Og den var kjempefin, glemte jeg å si!

Endret av Pringle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste innkjøp:

Kjede A1216-4 og A1257-2 http://www.ebay.com/itm/Hot-Selling-New-Fashion-Mixed-Style-Bib-Necklace-24-Style-U-pick-/390632528699?pt=US_Women_s_Accessories&var=&hash=item5af3835b3b

Hårbånd http://www.ebay.com/itm/111153621874?var=410206996292&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Kjole med sommerfugler på http://www.ebay.com/itm/271226946655?var=570238507997&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Topp med ballongdamer http://www.ebay.com/itm/400670335988?var=670218963757&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Topp med iskremer http://www.ebay.com/itm/400670335988?var=670218963782&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Paisleymønstret kjolehttp://www.ebay.com/itm/390767359980?var=660209124069&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Mottok dette kjedet i blått og det var akkurat like fint som på bildet. Kjempefornøyd!

http://www.ebay.com/itm/N741-Hot-personality-Geometric-Figure-leather-Necklace-Gift-Multiple-colors-/221330496606?pt=AU_FashionJewellery&var=&hash=item3388535c5e

Hvordan i all verden får man tekst til å bli link igjen..? Kunne det før men det har visst gått i glemmeboken.

Edit: fikset linker som ikke funket (tror jeg)

Har du fått kjolen med sommerfulger på? Eller kan du isåfall si hvordan den er når du får den?

Jeg lurer på hvordan utringningen er,om det er noe i det hele tatt, jeg liker ikke at det er noe utringning.

Lurer også litt på hvordan størrelse du bestilte og om den var kort til deg, og hvor høy du er og hvordan den er i forhold til størrelser i norge hvis du vil si det :)

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lææng pause fra bayen nå, måtte pimpe opp og bruke litt spenn igjen!

Klokke - Kjøpte den ifjor også. Sinnssykt fin, men tåler naturligvis ikke vann, derfor et nytt kjøp.

Solbriller - Tror jeg kjøpte disse ifjor også, er ikke helt sikker, får se når de kommer.

Hårfarger - I Pastel Pink og Lavender.

Pumps i Nude - Spent på str... Kjøper de i rosa også hvis de passer.

Søte strømper - Kjøpte tre par.

Hårpynt med blomster - Lyseblå

Hvit bustier - Veldig spent på str. Har prøvd å bestille BH i nøyaktige mål før, men cup var definitivt ikke D...

Lyseblå kjole - Angrer litt, overdelen er ikke veldig smigrende på oss med store fordeler, men får se når den kommer..

Skoene var kjempefine! :) Gi gjerne tilbakemelding på størrelsen når du får de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, den kjolen så jo ut som den burde kunne romme en del pupp... hold oss oppdatert da! Og den var kjempefin, glemte jeg å si!

Det gjør den nok, men av tidligere erfaringer kan slike snitt få en til å se veeeldig mye større ut enn man faktisk er. Noe slimming-effect er det virkelig ikke... :glare:

Skoene var kjempefine! :) Gi gjerne tilbakemelding på størrelsen når du får de :)

Det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått toppen med ballongdamer på enda? :) Vet du hvordan den er i str/materiale?

Jeg har toppen med ballongdamer. De er store syns jeg, romslig og lang, jeg er nesten 180 høy og bruker str 38/40. Passer best oppi skjørt, henger den løst ser det rart ut. Stoffet er veldig syntetisk, men funker fint på vinteren hvor man ikke svetter mye. Får mye skryt for den:)

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har toppen med ballongdamer. De er store syns jeg, romslig og lang, jeg er nesten 180 høy og bruker str 38/40. Passer best oppi skjørt, henger den løst ser det rart ut. Stoffet er veldig syntetisk, men funker fint på vinteren hvor man ikke svetter mye. Får mye skryt for den:)

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Hvilken str kjøpte du?

Anonymous poster hash: e700d...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har toppen med ballongdamer. De er store syns jeg, romslig og lang, jeg er nesten 180 høy og bruker str 38/40. Passer best oppi skjørt, henger den løst ser det rart ut. Stoffet er veldig syntetisk, men funker fint på vinteren hvor man ikke svetter mye. Får mye skryt for den:)

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Yes, det var det som var planen min! Regnet med at det var sånn 100% polyester eller acryl, men er jo fort det man får for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er noe av det jeg fikk etter 8 dager (bestile på kvelden på "dag 1"):

BB-krem Holika Holika Petit Moisture

Veldig fornøyd, lukter godt og er mer dekkende enn forventet. Må hente den frem om noen måneder, er veldig blek i huden sammenlignet normalt, så tviler på at denne ikke blir brukt.

Gikk med denne ute og ingen virket å tenke over det, så fargeskillet er minimalt. Typen la ikke merke til at jeg hadde denne på- og han legger merke til det om fargen krasjer veldig.

Ansiktmaske og peeling (Baviphat)

Lukter skikkelig godt, og innpakningen var uvant på en spennende måte. Alt å si, ikke prøvd :) (Burde kanskje prøve slikt over tid for å kunne si hva man selv erfarer)

Concealer (salmon skin food)

Godt kjøp. Rett og slett et virkelig godt kjøp :)

Øyevipper

En helt ukjent verden for meg, ikke prøvd ennå. Har ikke vippelim heller, den venter jeg ennå på. Kan ikke skrive noe her uten å ha fått teknikken inn- utenom at det var kjapp levering. Dette er tross alt noe jeg har plukket opp i denne tråden også :)

Skin Food Peach Sake Pore Pact

Ikke prøvd ennå

Etude House Drawing Eye Brow

Denne testet jeg kjapt, fornøyd med fargen.

Testprøver på BBkrem fra Skinfood:P

Venter på sminkefjerner, øyekrem(stick), maske, duo vippelim (som er anbefalt her), hårkur.. etc Det ble en sånn shopperunde sist jeg surret på Ebay :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det jeg fikk etter 8 dager (bestile på kvelden på "dag 1"):

BB-krem Holika Holika Petit Moisture

Veldig fornøyd, lukter godt og er mer dekkende enn forventet. Må hente den frem om noen måneder, er veldig blek i huden sammenlignet normalt, så tviler på at denne ikke blir brukt.

Gikk med denne ute og ingen virket å tenke over det, så fargeskillet er minimalt. Typen la ikke merke til at jeg hadde denne på- og han legger merke til det om fargen krasjer veldig.

Ansiktmaske og peeling (Baviphat)

Lukter skikkelig godt, og innpakningen var uvant på en spennende måte. Alt å si, ikke prøvd :) (Burde kanskje prøve slikt over tid for å kunne si hva man selv erfarer)

Concealer (salmon skin food)

Godt kjøp. Rett og slett et virkelig godt kjøp :)

Øyevipper

En helt ukjent verden for meg, ikke prøvd ennå. Har ikke vippelim heller, den venter jeg ennå på. Kan ikke skrive noe her uten å ha fått teknikken inn- utenom at det var kjapp levering. Dette er tross alt noe jeg har plukket opp i denne tråden også :)

Skin Food Peach Sake Pore Pact

Ikke prøvd ennå

Etude House Drawing Eye Brow

Denne testet jeg kjapt, fornøyd med fargen.

Testprøver på BBkrem fra Skinfood:P

Venter på sminkefjerner, øyekrem(stick), maske, duo vippelim (som er anbefalt her), hårkur.. etc Det ble en sånn shopperunde sist jeg surret på Ebay :)

Kan du si hvordan Skin Food Peach Sake Pore Pact er når du har prøvd den?

Hjelper den mot skinnende og fet hud? Skal du ha noe under den?

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken str kjøpte du?

Anonymous poster hash: e700d...40a

Jeg har L.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...