Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG SE DEN PRISEN!

Også så fine... Noen som har erfaring med denne?

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Chiffon-Backless-Sling-Strap-Back-Club-Cocktail-Mini-Party-Dress-/301100298512?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item461af9f110

Nesten for godt til å være sant føler jeg...

Det er prisen før øreringene, kjolen kommer på en femtilapp. Har sett en del trikse litt sånn i det siste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prisen før øreringene, kjolen kommer på en femtilapp. Har sett en del trikse litt sånn i det siste.

Har sett det flere ganger jeg. Veldig irriterende. Spesielt om kjolen du synes var veldig fin er utenfor "budsjettet" ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hvordan Skin Food Peach Sake Pore Pact er når du har prøvd den?

Hjelper den mot skinnende og fet hud? Skal du ha noe under den?

Anonymous poster hash: c931b...534

Kan skrive hvordan den er på etter å ha hatt den på en hel dag, ingen problem :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prisen før øreringene, kjolen kommer på en femtilapp. Har sett en del trikse litt sånn i det siste.

:O Godt du sa ifra, rett før jeg bestilte, og når man tror man vet prisen så er det lett å overse. Ikke at en 50 lapp er all verdens men jeg holdt på å bestille flere i alle fargene :P Sneaky...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyseblå kjole - Angrer litt, overdelen er ikke veldig smigrende på oss med store fordeler, men får se når den kommer..

Mottok denne nettopp i hvit, satt nydelig på meg ihvertfall, men har ikke SÅ store fordeler selv.

Den anbefales uansett :) Bestilte i str. L, og jeg er en str 38 i Norge. Var litt skeptisk til om den ville passe, men det gjorde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok denne nettopp i hvit, satt nydelig på meg ihvertfall, men har ikke SÅ store fordeler selv.

Den anbefales uansett :) Bestilte i str. L, og jeg er en str 38 i Norge. Var litt skeptisk til om den ville passe, men det gjorde den :)

Vil du ta bilde med den på? :)

Lurer litt på hvordan den sitter på, spesielt nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ta bilde med den på? :)

Lurer litt på hvordan den sitter på, spesielt nederst.

Det kan jeg få til, kan sende deg et på PM i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg få til, kan sende deg et på PM i ettermiddag :)

Kan jeg også få PM? :) Har den kjolen i watch-listen :P:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG SE DEN PRISEN!

Også så fine... Noen som har erfaring med denne?

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Chiffon-Backless-Sling-Strap-Back-Club-Cocktail-Mini-Party-Dress-/301100298512?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item461af9f110

Nesten for godt til å være sant føler jeg...

Den grønne er mer mørkegrønn:) Er med underkjole, jeg bestilte vel XL ett eller anna sted, og underkjolen er i trangeste laget, men den sitter fint på...ikke brukt den ute ennå, vurdere å klippe vekk underkjolen, så den blir en undertopp istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hvordan Skin Food Peach Sake Pore Pact er når du har prøvd den?

Hjelper den mot skinnende og fet hud? Skal du ha noe under den?

Anonymous poster hash: c931b...534

Den hjelper, ja. Men den er ikke evigvarende, effekten holder perfekt i 1/3 dag ca med normal aktivitet. Etter det bør man friske opp.

I tillegg kan jeg nevne at jeg hadde en litt ekstra tykk fuktighetskrem under på kinnene, der hvor pudderet "forsvant" først.

Denne frøkenen beskriver bedre enn meg hvordan den var, jeg hadde samme erfaring :)

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lææng pause fra bayen nå, måtte pimpe opp og bruke litt spenn igjen!

Klokke - Kjøpte den ifjor også. Sinnssykt fin, men tåler naturligvis ikke vann, derfor et nytt kjøp.

Solbriller - Tror jeg kjøpte disse ifjor også, er ikke helt sikker, får se når de kommer.

Hårfarger - I Pastel Pink og Lavender.

Pumps i Nude - Spent på str... Kjøper de i rosa også hvis de passer.

Søte strømper - Kjøpte tre par.

Hårpynt med blomster - Lyseblå

Hvit bustier - Veldig spent på str. Har prøvd å bestille BH i nøyaktige mål før, men cup var definitivt ikke D...

Lyseblå kjole - Angrer litt, overdelen er ikke veldig smigrende på oss med store fordeler, men får se når den kommer..

Du MÅ gi beskjed på bustieren når den kommer! Er på jakt etter en slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det jeg fikk etter 8 dager (bestile på kvelden på "dag 1"):

BB-krem Holika Holika Petit Moisture

Veldig fornøyd, lukter godt og er mer dekkende enn forventet. Må hente den frem om noen måneder, er veldig blek i huden sammenlignet normalt, så tviler på at denne ikke blir brukt.

Gikk med denne ute og ingen virket å tenke over det, så fargeskillet er minimalt. Typen la ikke merke til at jeg hadde denne på- og han legger merke til det om fargen krasjer veldig.

Ansiktmaske og peeling (Baviphat)

Lukter skikkelig godt, og innpakningen var uvant på en spennende måte. Alt å si, ikke prøvd :) (Burde kanskje prøve slikt over tid for å kunne si hva man selv erfarer)

Concealer (salmon skin food)

Godt kjøp. Rett og slett et virkelig godt kjøp :)

Øyevipper

En helt ukjent verden for meg, ikke prøvd ennå. Har ikke vippelim heller, den venter jeg ennå på. Kan ikke skrive noe her uten å ha fått teknikken inn- utenom at det var kjapp levering. Dette er tross alt noe jeg har plukket opp i denne tråden også :)

Skin Food Peach Sake Pore Pact

Ikke prøvd ennå

Etude House Drawing Eye Brow

Denne testet jeg kjapt, fornøyd med fargen.

Testprøver på BBkrem fra Skinfood:P

Venter på sminkefjerner, øyekrem(stick), maske, duo vippelim (som er anbefalt her), hårkur.. etc Det ble en sånn shopperunde sist jeg surret på Ebay :)

Vær oppmerksom på at DUO-limet kan for mange oppleves som alt for sterkt. Jeg brukte denne i starten av min vippeperiode, og den er helt ok altså, men kjenner at den svir litt i øynene i blant. For min del begynte jeg heller med Ardell sitt lim, da jeg synes resultatet ble mye bedre, og resultatet ble penere (svart er egentlig bedre enn klar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ gi beskjed på bustieren når den kommer! Er på jakt etter en slik selv.

Bustieren kom etter 1 uke (kjøpt 25.03, kom 02.01) og tja... det er ikke butikk-kvalitet, haha. Forventet at koppene skulle være mer... stødige? Slapp og trekantformet er den eneste måten jeg kan beskrive det på. Skal prøve å trikse litt med fashiontape, så kanskje det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Noen som har tips til undertøyselgere, eller billig men pent undertøy? Har sett en stund nå, men finner ingenting :(



Anonymous poster hash: 01a06...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottatt:

Babydoll - veldig stor i størrelsen! Kvaliteten er ok.

Kjole - typisk kinastoff, og den var overdreven stor. L er L. Pris og kvalitet går ikke hånd i hånd.

Kjole - er i en heftig sak med selger siden de har målt feil i livet. Er ikke stretch, så de 4-6 cm har veldig mye å si. Kjolen er i veldig god kvalitet sådan, men det hjelper lite når du nærmest må ha anoreksia og silikonbryst for å få brukt den. Selger mener at jeg skal få full refund om jeg sender kjolen tilbake, men dette er noe jeg kommer til å tape 35 dollar på. Så det er uansett ikke aktuelt. Selgeren skjønner ikke prisforskjellen på sending i Norge og Kina. Får se hva jeg gjør her, er godt mulig at jeg prøver å selge den, og heller finne en i en større størrelse (og fra en annen selger). Konklusjon: trang i livet, og løs over brystet. Får sideboob av utformingen av toppen.

Ikke mottatt:

Veske - denne skal niesen min få i bursdagspresang. Kjøpte den 4.februar, og har fremdeles ikke kommet. Tok kontakt med selger nå, da bursdagen hennes er om en måned eksakt i dag. Begynner å få litt snøtt med tid.

Kjole - kjøpte denne tidligere. Veldig fornøyd. Kjøpt for ei venninne. God kvalitet. L er S/M i norske størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at DUO-limet kan for mange oppleves som alt for sterkt. Jeg brukte denne i starten av min vippeperiode, og den er helt ok altså, men kjenner at den svir litt i øynene i blant. For min del begynte jeg heller med Ardell sitt lim, da jeg synes resultatet ble mye bedre, og resultatet ble penere (svart er egentlig bedre enn klar).

Takk for tips, ikke prøvd den ennå (ikke fått i posten) så skal ha det i bakhodet ;)

Hei! Noen som har tips til undertøyselgere, eller billig men pent undertøy? Har sett en stund nå, men finner ingenting :(

Anonymous poster hash: 01a06...5ff

Veldig fornøyd med denne(yieeqi) selgeren, og denne(savingwiz) må også nevnes :) Kanskje de går under "hverdagspent" undertøy, du får ta en sjekk om det er noe for deg.

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg tilsammen fått tre gensere i posten; først revegenseren og så disse to: http://www.ebay.com/itm/310884651089?var=610242840669&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 og http://www.ebay.com/itm/160906782017?var=460127362294&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Kule begge tre!

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...