Chord Skrevet 13. september 2011 #181 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg har ikke kjøpt disse, men jeg må bare vise de frem. Og jeg må bare beklage om noen av dere har kjøpt dem, skjønner jo at smaken er forskjellig.. Men dette er noe av det styggeste fottøyet jeg noen gang har sett. Er dere enige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 13. september 2011 #182 Del Skrevet 13. september 2011 Tlf case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 13. september 2011 #183 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg har ikke kjøpt disse, men jeg må bare vise de frem. Og jeg må bare beklage om noen av dere har kjøpt dem, skjønner jo at smaken er forskjellig.. Men dette er noe av det styggeste fottøyet jeg noen gang har sett. Er dere enige? Har Lady Gaga begynt å selge skoene sine De er ikke spesielt fine nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 13. september 2011 #184 Del Skrevet 13. september 2011 Hamsterbur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 13. september 2011 #185 Del Skrevet 13. september 2011 sko til barn Noen som har linker til babyutstyr el. lignene som de har kjøpt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 13. september 2011 #186 Del Skrevet 13. september 2011 Tlf case Den har Heidi Alexandra Olsen kjøpt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 13. september 2011 #187 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg har ikke kjøpt disse, men jeg må bare vise de frem. Og jeg må bare beklage om noen av dere har kjøpt dem, skjønner jo at smaken er forskjellig.. Men dette er noe av det styggeste fottøyet jeg noen gang har sett. Er dere enige? Herre Jesus... Om noen hadde kommet gående med noe slikt hadde jeg faktisk krøpet ut av mitt gode skinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 13. september 2011 #188 Del Skrevet 13. september 2011 Tlf case Er deg? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 14. september 2011 #189 Del Skrevet 14. september 2011 Bestilte noen vinterstøvletter som jeg HÅPER går over leggen! Det er med snøring men tror ikke fakefur'en på toppen er "åpen". Spent! Her er støvlettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 14. september 2011 #190 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har ikke kjøpt disse, men jeg må bare vise de frem. Og jeg må bare beklage om noen av dere har kjøpt dem, skjønner jo at smaken er forskjellig.. Men dette er noe av det styggeste fottøyet jeg noen gang har sett. Er dere enige? Synes de er dødskule. Men etter min mening er det vel mer "fetich" enn skotøy til fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #191 Del Skrevet 14. september 2011 Er deg? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. september 2011 #192 Del Skrevet 14. september 2011 sko til barn Noen som har linker til babyutstyr el. lignene som de har kjøpt ? Snack catcher Bukser Smekker, veldig søte! Har kjøpt myyye mer til baby også, men dette var det siste jeg kjøpte og det jeg har friskest i minnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 14. september 2011 #193 Del Skrevet 14. september 2011 Treningstights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. september 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 14. september 2011 KitchenAid bokseåpner KitchenAid iskremskje KitchenAid måleskjeer KitchenAid saks - Alle sakene fra KitchenAid for $56.50 Ballerinasko - £4.64 Georg Jensen nøkkelring - $7.59 Veske - £4.49 Clutch - £13.09 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 15. september 2011 #195 Del Skrevet 15. september 2011 Er deg? :gjeiper: Oh no...busted men nå må jeg stikke og drikke den 40% noen kjøpte for meg :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 15. september 2011 #196 Del Skrevet 15. september 2011 Snack catcher Bukser Smekker, veldig søte! Har kjøpt myyye mer til baby også, men dette var det siste jeg kjøpte og det jeg har friskest i minnet Jeg ventet på deg Jeg kjøpte de buksene, de var veldig søte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. september 2011 #197 Del Skrevet 15. september 2011 To veldig dyre kjede-kjøp nå nettopp. - Uglesmykke - Fjær-ørepynt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. september 2011 #198 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg ventet på deg Jeg kjøpte de buksene, de var veldig søte Jeg fikk buksene i posten i går, bestilte 4 stk, og de var kjempefine! Har en fra før også, med ugle på, og den er vasket og tromlet og like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2011 #199 Del Skrevet 15. september 2011 To veldig dyre kjede-kjøp nå nettopp. - Uglesmykke - Fjær-ørepynt nå tror jeg du br skru av datan for å spare på strømmen altså! du må jo trossalt ha råd til nettleien! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 15. september 2011 #200 Del Skrevet 15. september 2011 Slenger meg på denne tråden jeg, selvom jeg ikke enda har gjort mitt første kjøp. Har alltid syntes det har virket så vanskelig å komme igang med konto, paypal etc. men når jeg ser hvor mye fint og billig dere klikker hjem blir jeg så inspirert! Tenker jeg kommer til å poste mitt "siste" (..første) kjøp her om ikke så lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå