Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt disse, men jeg må bare vise de frem. Og jeg må bare beklage om noen av dere har kjøpt dem, skjønner jo at smaken er forskjellig.. Men dette er noe av det styggeste fottøyet jeg noen gang har sett.

Er dere enige?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjøpt disse, men jeg må bare vise de frem. Og jeg må bare beklage om noen av dere har kjøpt dem, skjønner jo at smaken er forskjellig.. Men dette er noe av det styggeste fottøyet jeg noen gang har sett.

Er dere enige?

Har Lady Gaga begynt å selge skoene sine :fnise:

De er ikke spesielt fine nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Er dere enige?

Herre Jesus... Om noen hadde kommet gående med noe slikt hadde jeg faktisk krøpet ut av mitt gode skinn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere enige?

Synes de er dødskule. Men etter min mening er det vel mer "fetich" enn skotøy til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg ventet på deg :sjenert:

Jeg kjøpte de buksene, de var veldig søte :rodmer:

:fnise:

Jeg fikk buksene i posten i går, bestilte 4 stk, og de var kjempefine! :jepp: Har en fra før også, med ugle på, og den er vasket og tromlet og like fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden jeg, selvom jeg ikke enda har gjort mitt første kjøp. Har alltid syntes det har virket så vanskelig å komme igang med konto, paypal etc. men når jeg ser hvor mye fint og billig dere klikker hjem blir jeg så inspirert! Tenker jeg kommer til å poste mitt "siste" (..første) kjøp her om ikke så lenge :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...