Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest badeand1

Ca 800.- Vil nevne at det er to kjoler her, og en del elektronikksaker som er veldig dyrt om jeg skulle kjøpt det her hjemme. . . . :sjenert:

Linker til hva du kjøpte? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veske - £3.49

Sekk - £10.98

Mvh Yvonne :heiajente:

Artig tråd. Trodde JEG kjøpte mye på ebay, men du handler jo nesten daglig på ebay Yvonne :-)

Endret av Henkie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2500 perler som skal gies bort til noen småtasser i julegave sammen med perlebrett :)

Perler

perlebrett

Haha.. da blir nok foreldrene fornøyd tenker jeg... :fnise: Så en reportasje etter jul om at dattern til journalisten hadde fått perler til jul.. Morsomt

____

Men hvordan finner dere alt dette a?? Er det sånn at "nå trenger jeg X, så da søker jeg på ebay", eller "nå kjeder jeg meg.. lurer på om jeg skal gå på ebay å se om jeg finner noe kult"?

Jeg kommer ikke på hva jeg skal søke på en gang jeg. Også å søke på f.eks kjole, så får man jo opp sykt mye. Og sykt mye som ikke er aktuelt. Sitter dere å ser gjennom alt som er til dere finner en kjole dere vil ha? Eller er dere så drevne at dere vet hvilke søkeord som gir det dere liker??

Er ikke så erfaren med ebay. Kjøpte for første gang der i sommer når jeg trengte noe jeg ikke fant i noen butikker i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de kjøper trommesett til mitt barn, får de 2500 perler tilbake :lur:

:ler:

Jeg handler veldig mye hobbyting, slik som bakeprodukter og slikt da det er mye billigere på ebay enn i Norge, her heter det Cacas, men på Ebay heter det Wilton for eks. Søker da på Wilton og får en drøss med forskjellige, så snevrer jeg inn søket til for eksempel gelcolor, eller icing :)

Ellers blir det litt andre ting som kjoler, små-elektronikk, vesker osv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig tråd. Trodde JEG kjøpte mye på ebay, men du handler jo nesten daglig på ebay Yvonne :-)

I det siste har det blitt en del, men det er ikke vanlig. Nå har jeg hatt råd, ellers er det ikke vanlig med så mange eBay-kjøp. :)

Men hvordan finner dere alt dette a?? Er det sånn at "nå trenger jeg X, så da søker jeg på ebay", eller "nå kjeder jeg meg.. lurer på om jeg skal gå på ebay å se om jeg finner noe kult"?

Jeg kommer ikke på hva jeg skal søke på en gang jeg. Også å søke på f.eks kjole, så får man jo opp sykt mye. Og sykt mye som ikke er aktuelt. Sitter dere å ser gjennom alt som er til dere finner en kjole dere vil ha? Eller er dere så drevne at dere vet hvilke søkeord som gir det dere liker??

Er ikke så erfaren med ebay. Kjøpte for første gang der i sommer når jeg trengte noe jeg ikke fant i noen butikker i Norge...

Jeg har forskjellige metoder for å finne ting på eBay. Noen ganger vet jeg spesifikt hva jeg vil ha, og da søker jeg etter det. Nå har jeg en runde hvor jeg søker etter alle de merkene jeg synes har mye bra tøy/sko/sekker etc, og på den måten finner jeg mye bra. F.eks så er et av mine favorittmerker Monsoon, og da har jeg søkt etter klær fra Monsoon. Det klesmerket er gjerne så dyrt at jeg sjelden har råd til å kjøpe klærne i butikk, eller jeg ikke føler det er verdt å gi f.eks 80 pund for en kjole. Da går jeg inn på eBay og kjøper klær fra Monsoon til halvparten eller tredjedelen av prisen. Man kan gjøre mange slike kupp på eBay. Ser selvsagt på feedback og selgeren slik at jeg vet jeg kjøper ekte vare (selv om man aldri har noen garantier, men en bruker med 650000 feedbacker med 99,9% tilfredse kunder er som regel til å stole på).

Hva bruker du 148 promarkers til?!

Man velger fra 148 promarkers så vidt jeg forstår. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...