Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

en genser. kan ikke si den var som på bildet! men så kosta den 120 inkl porto ;p har stort sett vært missfornøyd med ting derfra. håper på å bli fornøyd en dag :P har lyst til å kjøpe så mye der :)

Endret av nupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukkertermometer

Dette sukkertermometret (perfekt til både sjokolade og sukker osv osv), og noen harde muffinsformer fra samme selger.

Kjempefornøyd :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men likevel: Jeg regner med at jeg kan få billigere shipping hvis jeg bestiller flere ting fra samme selger, men hva gjør jeg for å finne ut dette? Må jeg trykke "commit to buy" for å se hvordan det slår ut på portoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er den eneste i verden som ikke har kjøpt noe på ebay. Kikket på det en gang, men jeg forstod ingenting.

Er det nye ting, eller brukte? Må man registrere seg? Husker at det stod en guide i en avis en gang for lenge siden, men den har jeg ikke lenger.

Denne guiden er genial :jepp:

Min lenke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men likevel: Jeg regner med at jeg kan få billigere shipping hvis jeg bestiller flere ting fra samme selger, men hva gjør jeg for å finne ut dette? Må jeg trykke "commit to buy" for å se hvordan det slår ut på portoen?

Selgeren har nok svaret på det.

Edit: sist kjøpte jeg Minnetonka suede moccasins, koster dobbelt så mye i Norge.

Endret av defaitist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Skin Smoothing Cream fra Dermalogica, har dessverre ikke linken lengre. Må ha denne tråden i mine innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men likevel: Jeg regner med at jeg kan få billigere shipping hvis jeg bestiller flere ting fra samme selger, men hva gjør jeg for å finne ut dette? Må jeg trykke "commit to buy" for å se hvordan det slår ut på portoen?

Det er en knapp man kan trykke på hvor du samler kjøpet, da får du alt i samme pakke, og portoen blir bare for 1 pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, handla mye rart fra eBay. Mine siste kjøp:

- Mini-feste mobil * veldig fornøyd, liten og enkel og fungerer fint til den prisen! Brukte den da jeg var i syden og var ute og festa. Dumt å miste sin dyre iPhone ute ;) .

- Lader til pc'en *ble vel på rundt 170kr, på Clas Ohlson kosta en lignenes en 400kr.

Ting jeg vil anbefale som jeg er kjempe kjempe fornøyd med er: (dette er fra en annen side som heter dealextreme, de sender fraktfritt, kan til gjengjeld ta flere uker før man får pakken. Finnes garanter på eBay og):

- Digital fotoramme til nøkkelringen (fås kjøpt litt dyrere på clas ohlson)

- Lys til nøkkelring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Gaiwan med to skåler og en gaveeske med mini Pu-erh kaker som jeg vurderer å gi til en venninde til jul, jeg kjøpte også en hel Pu-erh kake med hvit te og peony fra 2008 - den kan godt ligge et par år før jeg skal brygge den.

Endret av Tipo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Gaiwan med to skåler og en gaveeske med mini Pu-erh kaker som jeg vurderer å gi til en venninde til jul, jeg kjøpte også en hel Pu-erh kake med hvit te og peony fra 2008 - den kan godt ligge et par år før jeg skal brygge den.

huh??? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh??? :klo:

Jeg har hatt en del tid i det siste, har funnet ut en god del om kinesiske te sorter.

Dette er en type te som skal eldes før brygging, men den er bare fra 2008 så den kan godt ligge et par år til:

Bai Mu dan

Og en Gaiwan er en kopp med lokk som brukes for å brygge te på hele blader, det helles så over i små skåler og dette gir bedre kontroll på styrken og bevarer bladene for flere brygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...