Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Hvordan var str på denne??

Jeg vil si det er en x-small/small, passa meg perfekt!:)

Jeg passer sjeldent jeans som selges her i landet, de ødelegger som regel formene mine, så nå prøver jeg og handle jeans på nett, selv om det er stor risiko da... vet jo aldri om dem passer, men denne buksa som jeg kjøpte her er jeg SUPER fornøyd med, den sitter som støpt, er behangelig å gå i og av god kvaltiet:) Skal definitivt handle mer ifra denne selgeren..

MEN buksa er liten da, som beskrevet. Men i norske str bruker jeg xs-small:) Og denne passa perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine to siste kjøp:

Hvit satengbluse

Mørkt satengskjørt

Fikk begge deler i dag, og fant at skjørtet, som jeg bestilte i small, var altfor trangt. Selv om jeg brukte måleband da jeg bestilte. Men asiaterne er ikke akkurat kjent for å ha så store former, og selv om jeg bruker small i norge, så ble det feil størrelse for meg. Veldig synd, for det er et ganske pent skjørt. Kan selvfølgelig ha det på meg, men jeg vil helst ha et skjørt jeg kan bevege meg i, som ikke sitter som sprayet på meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to siste kjøp:

Hvit satengbluse

Mørkt satengskjørt

Fikk begge deler i dag, og fant at skjørtet, som jeg bestilte i small, var altfor trangt. Selv om jeg brukte måleband da jeg bestilte. Men asiaterne er ikke akkurat kjent for å ha så store former, og selv om jeg bruker small i norge, så ble det feil størrelse for meg. Veldig synd, for det er et ganske pent skjørt. Kan selvfølgelig ha det på meg, men jeg vil helst ha et skjørt jeg kan bevege meg i, som ikke sitter som sprayet på meg :gjeiper:

Måtte du betale toll eller moms? Tør ikke å kjøpe klær på eBay pga det.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du betale toll eller moms? Tør ikke å kjøpe klær på eBay pga det.... :sjenert:

Hvis du tar en titt i denne tråden blir du kanskje litt tryggere på kjøp på Ebay. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt en vare som er over 200 NOK, så nei, jeg betalte ikke toll eller moms denne gangen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tar en titt i denne tråden blir du kanskje litt tryggere på kjøp på Ebay. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt en vare som er over 200 NOK, så nei, jeg betalte ikke toll eller moms denne gangen heller :)

Gikk inn på tollkalkulator og sjekket litt forskjellig nå, og så at hvis jeg handler klær for under 200 så slipper jeg toll, men over 200 så er det toll på 10,7 %. De fleste andre varer som overstiger 200 kr må man kun betale moms for, og ikke toll :) Har sånn ca 250 feedbackmeldinger på eBay, så jeg har handlet alt mulig rart, men akkurat klær har jeg vært litt forsiktig med, for jeg trodde det var toll selv om man handler under 200. :sjenert: Kanskje jeg skulle kjøpt meg noen nye klær :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkt satengskjørt

Fikk begge deler i dag, og fant at skjørtet, som jeg bestilte i small, var altfor trangt. Selv om jeg brukte måleband da jeg bestilte. Men asiaterne er ikke akkurat kjent for å ha så store former, og selv om jeg bruker small i norge, så ble det feil størrelse for meg. Veldig synd, for det er et ganske pent skjørt. Kan selvfølgelig ha det på meg, men jeg vil helst ha et skjørt jeg kan bevege meg i, som ikke sitter som sprayet på meg :gjeiper:

Om størrelsen på skjørtet er nærmere xs enn small, kanskje jeg kan kjøpe det av deg? :) Hvis ja sender jeg deg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver fra mobilen, så blir vanskelig å legge ut linker, men det jeg kjøpte sist var:

Pokemon kort (samlerobjekt)

Mario Kart 64

FURminator

Legend of zelda DVD

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint. Jeg leste først: Hvit satengBUKSE, og tenkte at det hørtes ikke særlig bra ut :fnise: Men blusen var kjempepen =) Og skjørtet også :jepp:

Haha.. akkurat det samme leste og tenkte jeg og.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om størrelsen på skjørtet er nærmere xs enn small, kanskje jeg kan kjøpe det av deg? :) Hvis ja sender jeg deg en pm.

Vil nok si at det er nærmere xs ja. Send meg gjerne en pm hvis du vil kjøpe det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få denne på lista mi, mange gode tips her.

Har i løpet av helga kjøpt:

- kameraveske til vårt nye kamera (ca 50,-, håper det ser ok ut...)

- personlig stempel

Og så har jeg noen bud inne, spent på om det blir kjøp der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne her....

Armani Thermal

slik at jeg kan vise fram og briefe musklene mine :jepp:

Neida... :fnise: ,det begynner jo å bli kaldt da,og

må ha noe varmt under skjortene mine,er ikke en genser-

person da...

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det lengste dere har ventet på noe dere har kjøpt på ebay?

Jeg kjøpte en veske i begynnelsen av denne mnd (husker ikke helt, men det var den første uken), og jeg har enda ikke fått den.

Jeg forstår jo at det tar tid, men jeg har aldri opplevd at det har tatt lang tid. Og så var det noe som heter tålmodighet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...