Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har kjøpt den klokken før jeg også, i gave :) Kjempefin! :nigo:

Jeg er litt dum i hodet av og til, og veldig dårlig i engelsk, så hvordan fester man dette? Er det lim bakpå alt? Også den med batteri i? Skjønte det ikke jeg.. :sjenert: Men var veldig kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt dum i hodet av og til, og veldig dårlig i engelsk, så hvordan fester man dette? Er det lim bakpå alt? Også den med batteri i? Skjønte det ikke jeg.. :sjenert: Men var veldig kul!

Ja, det er lim bakpå, og så bare klistrer du den opp slik du vil ha den :) Regner med at det er teip på boksen med batteri i også ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg spør skikkelig teit nå, men jeg har aldri brukt Ebay før.

Jeg har fått med meg at man kan motta alle ting man kjøper i en og samme pakke. Men hva da hvis man har kjøpt fra forskjellige selgere? Hvem ordner det slik at de havner i samme pakke? Blir de sendt til sentrale varehus og pakket sammen der etter at alle de individuelle varene har kommet frem der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg spør skikkelig teit nå, men jeg har aldri brukt Ebay før.

Jeg har fått med meg at man kan motta alle ting man kjøper i en og samme pakke. Men hva da hvis man har kjøpt fra forskjellige selgere? Hvem ordner det slik at de havner i samme pakke? Blir de sendt til sentrale varehus og pakket sammen der etter at alle de individuelle varene har kommet frem der?

Hvis du har kjøpt fra forskjellige selgere kommer det i forskjellige pakker... Blir ikke sendt et annet sted og pakket om der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er lim bakpå, og så bare klistrer du den opp slik du vil ha den :) Regner med at det er teip på boksen med batteri i også ja :jepp:

Er teip med lim bakpå tallene (som en konvolutt med beskyttelsesteip over limet), og de sitter godt. Selv om man klistrer skeivt og må flytte tallene flere ganger for å justere... :P Men, det er ikke så sterkt lim at man drar med maling/tapet når man en gang skal fjerne klokken. Urverket er det ikke teip bak, men sånn opphengshull til spiker/skrue. Denne lille boksen var så lett at jeg tok bare litt lærertyggis (tack-it) og festet den med i stedet, tviler på at den faller ned med det første!

Forresten så er tallene i litt hard skumgummi, så de er jo fjærlette og vil aldri falle ned fra veggen. Urverket tikker litt, men jeg legger ikke noe merke til det egentlig. Og, tror klokken går sånn noenlunde riktig. Ville vel merket det etter en uke om den gikk litt for sakte eller raskt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er teip med lim bakpå tallene (som en konvolutt med beskyttelsesteip over limet), og de sitter godt. Selv om man klistrer skeivt og må flytte tallene flere ganger for å justere... :P Men, det er ikke så sterkt lim at man drar med maling/tapet når man en gang skal fjerne klokken. Urverket er det ikke teip bak, men sånn opphengshull til spiker/skrue. Denne lille boksen var så lett at jeg tok bare litt lærertyggis (tack-it) og festet den med i stedet, tviler på at den faller ned med det første!

Forresten så er tallene i litt hard skumgummi, så de er jo fjærlette og vil aldri falle ned fra veggen. Urverket tikker litt, men jeg legger ikke noe merke til det egentlig. Og, tror klokken går sånn noenlunde riktig. Ville vel merket det etter en uke om den gikk litt for sakte eller raskt. :)

Okei! Spiker/skrue er ikke lov her, så får håpe den holder med noe annet ja :)

Edit: Den er jo utsolgt :((

Endret av sjøhest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten hvis noen av dere vurderer å kjøpe samme deksel eller case eller hva jeg skal kalle det som meg, så hadde jeg ikke gjort det. Fikk den idag, men den er for stor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt alt for mye fra ebay.com. Vente på mitt største kjøp derifra eg. Decorating set fra wilton. 3500 kr på cacas og ca 1300 kr på ebay. Glede meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...