Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har knyttet Paypal opp mot brukskontoen min, så jeg slipper å føre over penger til paypal ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spatula : hvordan gjør man det? Jeg har skaffet meg paypal konto og det står om jeg vil overføre penger til den...Men jeg synes det virker så rart at det skal ta 3 dager.

Hva mener du med knyttet til din brukskonto?

Hjølp! :)

Skrevet

Når jeg registrerte meg fikk jeg hjelp av min mann, som registrerte det slik at Paypal er knyttet opp mot brukskontoen min (visakortkontoen) for da slipper jeg å føre over penger til paypal. Når jeg betaler trekkes det da fra min private bankkkonto.

Edit bank account står det når du logger inn, å da knytter du den til kontoen din - uten å måtte føre over penger.

Før fikk man en kode da i nettbanken sin, for å vertifisere at du var eieren av den bankkontoen som du hadde knyttet til Paypal - dette kan ta noen dager. Jeg vet ikke om det er slik nå også for nå har jeg hatt Paypal i snart tre år, men det står ganske greit forklart på siden til Paypal altså hvordan det gjøres :)

Skrevet

Ok takk for hjelpen :)

Skrevet

Har registrert for å linke opp, men har enda ikke fått den 4-sifrede 15-kroners koden i nettbanken som skal må bruke for å bekrefte at meg er meg :fnise:

Jeg vil handle!

Skrevet

Den tar nok noen dager, hold ut til helgen kan du mest sannsynlig shoppe ;)

Skrevet

Tok faktisk 7 dager før jeg fikk opp den koden. Var laaaange dager :P

Skrevet

Eg vart litt nysgjerrig på dette, men det viste seg å vere noko anna enn eg fyrst antok :fnise:

• Liker 9
Skrevet
:skratte: Jeg leste nå antageligvis det du leste først :ler:
  • Liker 1
Skrevet

:skratte: Jeg leste nå antageligvis det du leste først :ler:

:skratte:

Skrevet

Skull ring

Måtte ha enda en ting i kveld. Huff, kommer på stadig mer jeg vil ha. Det neste blir å lete etter negler.

Skrevet

Det neste blir vel at vi oppretter en tråd her som heter noe sånt som "vi som er på Ebay-avvenning" :fnise:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det neste blir vel at vi oppretter en tråd her som heter noe sånt som "vi som er på Ebay-avvenning" :fnise:

ja, tror jeg trenger det :S :ler:

Litt senere på dagen :P. :

Og nå når jeg henta posten så lå Super Mario setter til Tarzan i postkassen!! Yeah!!!

Endret av SparDame87
Skrevet

Kjole

Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, men ble helt forelsket i den så måtte bare ha den. Blir i alle fall fin å henge på kjolestativet mitt <3

Skrevet

Jeg er farlig glad i å handle på ebay, noe av det siste jeg har handlet(og mottatt) er:

Lekre jeans

Hvordan var str på denne??

Kjole

Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, men ble helt forelsket i den så måtte bare ha den. Blir i alle fall fin å henge på kjolestativet mitt <3

Den var fin.. Har du fått den enda? Er den veldig kort??

Skrevet

Fare for at jeg handler litt i kveld.. Blir inspirert av dere.. Kanskje jeg skal starte på julegavene allerede :fnise:

Skrevet

Hvordan var str på denne??

Den var fin.. Har du fått den enda? Er den veldig kort??

Nei, bestilte den nettopp :) Men står at lengden er 67 cm.

Skrevet

Min erfaring er at når det kommer fra Hong Kong, Kina osv... Så er de litt små i størrelsen :)

Skrevet

Min erfaring er at når det kommer fra Hong Kong, Kina osv... Så er de litt små i størrelsen :)

Ja, alle klær jeg har kjøpt fra Korea har i alle fall vært småe! Pleier å sitte med en målebånd ved siden av meg når jeg er inne på ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...