Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spatula : hvordan gjør man det? Jeg har skaffet meg paypal konto og det står om jeg vil overføre penger til den...Men jeg synes det virker så rart at det skal ta 3 dager.

Hva mener du med knyttet til din brukskonto?

Hjølp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg registrerte meg fikk jeg hjelp av min mann, som registrerte det slik at Paypal er knyttet opp mot brukskontoen min (visakortkontoen) for da slipper jeg å føre over penger til paypal. Når jeg betaler trekkes det da fra min private bankkkonto.

Edit bank account står det når du logger inn, å da knytter du den til kontoen din - uten å måtte føre over penger.

Før fikk man en kode da i nettbanken sin, for å vertifisere at du var eieren av den bankkontoen som du hadde knyttet til Paypal - dette kan ta noen dager. Jeg vet ikke om det er slik nå også for nå har jeg hatt Paypal i snart tre år, men det står ganske greit forklart på siden til Paypal altså hvordan det gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har registrert for å linke opp, men har enda ikke fått den 4-sifrede 15-kroners koden i nettbanken som skal må bruke for å bekrefte at meg er meg :fnise:

Jeg vil handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det neste blir vel at vi oppretter en tråd her som heter noe sånt som "vi som er på Ebay-avvenning" :fnise:

ja, tror jeg trenger det :S :ler:

Litt senere på dagen :P. :

Og nå når jeg henta posten så lå Super Mario setter til Tarzan i postkassen!! Yeah!!!

Endret av SparDame87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole

Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, men ble helt forelsket i den så måtte bare ha den. Blir i alle fall fin å henge på kjolestativet mitt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er farlig glad i å handle på ebay, noe av det siste jeg har handlet(og mottatt) er:

Lekre jeans

Hvordan var str på denne??

Kjole

Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, men ble helt forelsket i den så måtte bare ha den. Blir i alle fall fin å henge på kjolestativet mitt <3

Den var fin.. Har du fått den enda? Er den veldig kort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fare for at jeg handler litt i kveld.. Blir inspirert av dere.. Kanskje jeg skal starte på julegavene allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var str på denne??

Den var fin.. Har du fått den enda? Er den veldig kort??

Nei, bestilte den nettopp :) Men står at lengden er 67 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at når det kommer fra Hong Kong, Kina osv... Så er de litt små i størrelsen :)

Ja, alle klær jeg har kjøpt fra Korea har i alle fall vært småe! Pleier å sitte med en målebånd ved siden av meg når jeg er inne på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...