Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Marsviinet

Kom raskt i går. Veldig nydelig palett! Varte godt hele dagen, veldig gode naturlige nude farger, men en del hint av rosa. La seg linje i greasen, men regner med at det ordner seg når jeg får primeren fra urban decay. Synes dette er en veldig god dupe av urban decay naked pallette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvordan jeg kan kontakte ebay når resolutionsenter ikke fungerer?

Har prøvd i dagesvis å få sendt en klage på at jeg ikke har fått varen min, og at jeg ikke klarer å løse det med selger, men får bare at de har en "technical hiccup". Finner ingen måte å få kontakt med dem for å påpeke feilen, da jeg hele tiden blir ledet tilbake.

He he, kjenner at det har blitt en prinsippsak dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er barneklær små i størrelsen på ebay også? Vurderer å kjøpe en frost genser til min kusine på 5,5 år og lurer på hvilken størrelse jeg skal kjøpe... :klo:

Hvilken str bruker hun da? Er jo ekstremt forskjell på barn.. Min fireåring bruker for eks 122 (7 år), mens andre som er like gamle i barnehagen hennes fortsatt bruker 98 (3 år). Ville uansett gått for minst en str større enn det hun bruker i dag, jeg kjøpte et par pysjer fra selgeren vaenit i str 8-9 år, og de er i hvert fall ikke for store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode tips på billige puddere, bronzere, highligthere, rouge med litt shimmer,, vannfast eyeliner osv. Er så skeptisk til å kjøpe billig billig. Men noe av det er nok ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har noen gode tips på billige puddere, bronzere, highligthere, rouge med litt shimmer,, vannfast eyeliner osv. Er så skeptisk til å kjøpe billig billig. Men noe av det er nok ganske bra.

Jeg synes det koreanske merket Skinfood er ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt bronzer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna denne jakka!

Den er slarkete, formløs, tynn og loer ut av denne verden. Jeg prøvde den, og genseren min var helt hvit av lo da jeg tok den av. Dessuten var også gulvet mitt, stresslessen min og delvis veggene mine fulle av lo.

Den ble meget forsiktig båret rett i søppelet.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken str bruker hun da? Er jo ekstremt forskjell på barn.. Min fireåring bruker for eks 122 (7 år), mens andre som er like gamle i barnehagen hennes fortsatt bruker 98 (3 år). Ville uansett gått for minst en str større enn det hun bruker i dag, jeg kjøpte et par pysjer fra selgeren vaenit i str 8-9 år, og de er i hvert fall ikke for store..

Det er jeg usikker på. Valgte å ikke kjøpe jakken alikevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Denne lua var kjempefin! Tett og fin i stoffet. Eneste minus er at den er litt liten så med mitt store hode får ikke lua helt den rette beanie-looken med ekstra "stoffheng" bak. Men ellers var lua helt nydelig og kommer nok til å bli mye brukt i vinter :)

Jeg hadde bestilt samme lua i rødt også, og den var faktisk litt større. Veldig fine luer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Arg...må oppdatere denne. Var i kontakt med selger som lovet at pakken skulle komme i løpet av uken som nå snart er over. Uken har gått, ingen pakke. Så i kveld gikk jeg inn for å sende saken videre og gi et saftig feedback. Men nå har fristen for å gi feedback gått ut! Ååååå, jeg er så irritert! Jeg tenkte jeg skulle være snill og gi selger en sjangse til, mens h*n trolig ventet på at feedback fristen skulle gå ut så jeg ikke kunne klage. Fordømte selger! :rasende:

Skal så klart ta saken videre med ebay for å prøve å få pengene tilbake, men de har tekniske problemer med den biten i kveld.

Jeg tror nok noen selgere spekulerer litt i det der med å be kunden om å bare vente noen dager til, sånn at man til slutt har ventet for lenge til å få hjelp. Jeg bestilte en genser for snart to måneder siden som jeg ikke har fått, og da siste estimerte leveringsdato var over, sendte jeg en request til selgeren. Selgeren virket hyggelig og ba meg pent om å vente fem dager til sånn i tilfelle genseren likevel dukket opp, og dersom den ikke kom innen disse fem dagene lovet selgeren å refundere pengene. Fem dager gikk uten noen genser i posten og jeg gadd ikke vente lenger på en genser som mest sannsynlig aldri dukker opp, og ba selgeren om refund som avtalt. Men neida, da fikk jeg bare et overhyggelig standardsvar om at pakken var på tur og at de ba meg vente og se an 7-10 dager til. Av rent prinsipp skrev jeg tilbake at jeg vil ha refund som avtalt, ellers søker jeg hjelp fra Ebay og gir negativ feedback. Venter i spenning på svar... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg har lyst til å handle for jeg trenger en oppdatering i klesskapet, men aner ikke hvor jeg skal begynne. Hater å handle, hater å kjøpe ting.

Men jeg liker:

Tights

Tights

Genser

Genser

Skjorte

Kjole

Endte opp med å kjøpe denne:

Kaffekopp

Og jeg endte opp med å kjøpe genseren (den første, "Many Cats") og skjorta (i julefarger) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...