Guybrush Skrevet 7. september 2014 #12921 Del Skrevet 7. september 2014 Ekte Transcend 300x 32GB microSD-kort med adapter. 14 pund 2 ettermarked gode batterier for 7D/5DMKII speilreflekskamera med dobbeltlader 27 pundEkte Transcend USB3.0 kortleser for blant annet CF 11 pund (samme selger som kortet over - superrask levering fra england) Strømadapter for blant annet 7D/5DMKII speilreflekskamera 4.5 pundStyrespake for follow-fokus med standard 12x12mm festeløsning 6 pundStyrepisk for follow-fokus med standard 12x12mm festeløsning 7 pundOrginal Transcend 800x høyhastighet CF-kort 30 pund30 000mah batteripakke med 2 utganger for å lade opp tablet/mobil/kamera på farten. God kvalitet 12 pundMicro-usb ladekabler med "skiheiskort" løsning for å ta med på tur 1 pundHøykvalitets Kamerar followfocus for feste på standard 15mm rør 99 pundKamerar matte-box i mattsort metall, 15mm standard - 130 pundKamerar kamera-ramme - "tank" med bærehåndtak for DSLR - 165 pundKamerar optisk viewfinder for DSLR - 40 pund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12922 Del Skrevet 8. september 2014 Når man ønsker å kjøpe flere ting fra en selger, fra samme vare, f.eks en gul og en rød genser, hvordan gjør man det for å betale en porto? Eller går det ikke an? Anonymous poster hash: 2ed56...353 Add to cart. Når du har lagt til alt du vil kjøpe trykker du request totalt. Så får du faktura på e-post. Anonymous poster hash: a5e01...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 8. september 2014 #12923 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg anbefaler å sende mail til selger og spørre om de tilbyr combined shipping. Er varene så billige at de tjener inn på porto gjør de sjelden det. Ofte tilbyr de redusert shipping kost på vare nr to. Dette står også ofte på info om varen. Endret 8. september 2014 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. september 2014 #12924 Del Skrevet 8. september 2014 En ting jeg aldri klarer å finne ut av når jeg handler på ebay, er å velge flere av samme ting, bare i forskjellige farger osv. Vil jeg ha en rosa, en sort og en hvit genser av samme type og selger, MÅ jeg da kjøpe den tre separerte ganger?? Prøvde en gang å legge ved et notat da jeg gjorde et kjøp jeg ville ha i samme pakke, men det funka ikke og jeg fikk den i to omganger.. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 78fc0...5e2 bruk handlekurven.Anonymous poster hash: a2f10...24d Add to cart. Når du har lagt til alt du vil kjøpe trykker du request totalt. Så får du faktura på e-post.Anonymous poster hash: a5e01...71c Problemet oppstår fordi disse produktene ikke har en "add to cart"-knapp. Jeg anbefaler å sende mail til selger og spørre om de tilbyr combined shipping. Er varene så billige at de tjener inn på porto gjør de sjelden det. Ofte tilbyr de redusert shipping kost på vare nr to. Dette står også ofte på info om varen. Aha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. september 2014 #12925 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har tips om en kjole fra ebay som er skikkelig fin? Skal i bryllup i oktober, og har ikke all verdens med penger, også er man jo litt usikker på kvaliteten. Har ikke fått noen dresskode, så jeg tenker fin kjole men ikke noe overdrevent ballkjolepreg. Jeg er litt rocka av meg, så en kjole som er fin men også litt rocka hadde vært kult, og gjerne snøring i ryggen pga puppene (liten i størrelsen, men store pupper, så glidelås fungerer sjeldent). Jeg har søkt meg ihjel, så nå frir jeg til dere erfarne ebay brukere for litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12926 Del Skrevet 8. september 2014 Problemet oppstår fordi disse produktene ikke har en "add to cart"-knapp. Aha. Trykk på commit to buy, men ikke betal. Da havner varene i handlekurven. Trykk så på request total. Anonymous poster hash: a5e01...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12927 Del Skrevet 8. september 2014 Hei! Jeg trenger regnjakke. Enkel og billig og vanntett. Noen som vet om denne med billigere frakt eller tilsvarende? http://www.ebay.co.uk/itm/LADIES-WOMENS-PARKA-IN-A-POCKET-Pac-A-Mac-Rain-Coat-Jacket-Primark-XS-S-M-L-/121360486078?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item1c41a60ebe Anonymous poster hash: 83e67...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12928 Del Skrevet 8. september 2014 Litt flaut at du ikke klarte å skrive rett når du rettet på Fiolinisten. Verken Fiolinisten eller AB trenger å være flau over å skrive feil men hvis man først skal plukke er det faktisk verre å skrive ord feil konsekvent flere ganger på rad enn å skrive feil ved et uhell. Anonymous poster hash: 9dcec...9ed 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 8. september 2014 #12929 Del Skrevet 8. september 2014 Hei! Jeg trenger regnjakke. Enkel og billig og vanntett. Noen som vet om denne med billigere frakt eller tilsvarende? http://www.ebay.co.uk/itm/LADIES-WOMENS-PARKA-IN-A-POCKET-Pac-A-Mac-Rain-Coat-Jacket-Primark-XS-S-M-L-/121360486078?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item1c41a60ebe Anonymous poster hash: 83e67...ac0 Billigere frakt? Det var jo gratis frakt på den. Blir ikke billigere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2014 #12930 Del Skrevet 8. september 2014 Billigere frakt? Det var jo gratis frakt på den. Blir ikke billigere enn det. Er 10 pund gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2014 #12931 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Noen som har tips om en kjole fra ebay som er skikkelig fin? Skal i bryllup i oktober, og har ikke all verdens med penger, også er man jo litt usikker på kvaliteten. Har ikke fått noen dresskode, så jeg tenker fin kjole men ikke noe overdrevent ballkjolepreg. Jeg er litt rocka av meg, så en kjole som er fin men også litt rocka hadde vært kult, og gjerne snøring i ryggen pga puppene (liten i størrelsen, men store pupper, så glidelås fungerer sjeldent). Jeg har søkt meg ihjel, så nå frir jeg til dere erfarne ebay brukere for litt hjelp Tjaaa, noen forslag! Denne i blå http://www.ebay.com/itm/2014-CHEAP-Sexy-Mermaid-Style-Evening-Party-Gown-Bridesmaid-Long-Prom-Dresses-/161243009828?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item258ad51324 eller så har jeg jo denne i blå som du kan låne om du vil. Denne som jeg hadde på på bursdagen min (som du kaaanskje husker? ) http://www.ebay.com/itm/2014-Short-Mini-Prom-Bridesmaid-Dress-Evening-Party-Homecoming-Dresses-Ball-Gown-/191153756536?pt=UK_Women_s_Dresses&var=&hash=item2c81a6d978 Men du, ta å søk på "Grace Karin". Er ihvertfall veldig fornøyd med det merket Men sjekk ut Midnatt også! Endret 8. september 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 8. september 2014 #12932 Del Skrevet 8. september 2014 Har ikke lest i denne tråden siden Juni omtrent. Puh! kan si at det var endel sider å komme igjennom ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12933 Del Skrevet 8. september 2014 Litt flaut at du ikke klarte å skrive rett når du rettet på Fiolinisten. Min feil var en tastefeil. Jeg forsøkte faktisk bare å være grei og hjelpe fiolinisten siden hun konsekvent skrev øredobber feil 4 ganger. Jeg hadde selv blitt glad hvis noen gjorde meg oppmerksom på slike feil.Anonymous poster hash: 90f6e...fd2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 8. september 2014 #12934 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Kjøpte denne casualle langerma kjolen 2. september og den kom i går. Den ser romslig ut i str, skal prøve den i morgen. Den er perfekt til amming, så nå kan jeg se litt fresh ut selv om jeg må ha puppen tilgjengelig Blir nok flere farger hvis jeg er fornøyd, må bare se an om jeg må kjøpe en str mindre! edit: Forresten veldig stretchy, så hvis du heller mot en str tror jeg du kan velge den minste. Jeg er i utg. str M - nå er jeg mer eller mindre høygravid og den kunne ikke vært større! Tror jeg går for S når jeg kjøper i andre farger. Endret 8. september 2014 av studenten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. september 2014 #12935 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har tilgang til collections på ebay appen? Jeg har ordna og styra for å lage mapper og systemer, men finner de ikke på appen, kun på dataen.. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12936 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har tilgang til collections på ebay appen? Jeg har ordna og styra for å lage mapper og systemer, men finner de ikke på appen, kun på dataen.. Jeg finner ikke jeg heller. Jeg har spurt her inne, og spurt ebay på facebook men har ikke fått noe svar. Anonymous poster hash: a2f10...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12937 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har tilgang til collections på ebay appen? Jeg har ordna og styra for å lage mapper og systemer, men finner de ikke på appen, kun på dataen.. 😞 Nei, ikke jeg heller, selv om jeg er inne via nettleseren på mobilen. Får kun opp watching-lista. Ganske irriterende. Jeg har ikke prøvd appen.Anonymous poster hash: 90f6e...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. september 2014 #12938 Del Skrevet 8. september 2014 Ish, det var dumt. Nesten rart at de ikke har det på appen, ettersom det virker som det er en stor satsning hos de... Men, men, takk for svar begge to 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 8. september 2014 #12939 Del Skrevet 8. september 2014 Er 10 pund gratis? Hadde visst ikke lagt inn lokasjon (bruker aldri ebay.co.uk, kun ebay.com, der min lokasjon ligger inne fast), så derfor kom det opp gratis frakt på min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StarBar Skrevet 8. september 2014 #12940 Del Skrevet 8. september 2014 Er det noen som har denne vesken her http://www.ebay.com/itm/131215788527?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430466770657&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ? Lurer på å kjøpe den, men er så usikker på kvalitet og slikt. Er det noen som har erfaringer med vesker på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå