Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Syns siden til ebay var bedre før. Da du kunne huke av for land du ønsket å søke i. Den funksjonen er borte ser jeg i kveld

Anonymous poster hash: ad52a...f25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2014 den 19.20):

Syns siden til ebay var bedre før. Da du kunne huke av for land du ønsket å søke i. Den funksjonen er borte ser jeg i kveld

Ikke borte hos meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf
  Andrea89 skrev (På 6.1.2014 den 10.04):

Virkerlig? :overrasket:

(synes forøvrig det var en morsom setning på slutten knyttet til denne linken :fnise: )

Det er absolutt fullstendig lov og veldig bra at man har sin egen smak, men jeg skjønner

ikke helt hva man skal bruke disse skoene til?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NozMonster skrev (På 6.1.2014 den 21.30):

Virkerlig? :overrasket:

(synes forøvrig det var en morsom setning på slutten knyttet til denne linken :fnise: )

Det er absolutt fullstendig lov og veldig bra at man har sin egen smak, men jeg skjønner

ikke helt hva man skal bruke disse skoene til?

Jeg ser for meg å bruke dem på byen, og har allerede i hodet hvilke antrekk jeg kunne brukt dem til.

Men har lovet meg selv å kjøpe kvalitet fremfor kvantitet i år, så det blir vel bare med tanken og vurderingen, for de hadde nok ikke blitt brukt mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøstegave til meg selv ikveld, et deksel, en flipcover og et skjerf. 85 kroner til sammen... helt greit.
også heliumballonger som er tall, til bursdag. :)

cover: http://www.ebay.com/itm/370803284602?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

flip: http://www.ebay.com/itm/370824630531?var=640091168450&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 kjøpt denne før, fra samme selger. kjempefonøyd! mannen fikk det, nå vil jeg ha også!;)

skjerf: http://www.ebay.com/itm/400583489616?var=670146315478&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

ballong: http://www.ebay.com/itm/290951123716?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hodelykt - Etter å bli irritert på jojo-prisingen og skuffelse over billigere hodelykter kjøpt i Norge har jeg kjøpt denne, de oppgir 1800 lumen men. Blir spennende å prøve.

Anonymous poster hash: 117b8...925
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Brimi skrev (På 6.1.2014 den 19.43):

Ikke borte hos meg?

helt borte hos meg. Kan du legge ved link på siden din, så jeg får se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2014 den 12.15):

Jeg må inn på "advanced" og trykke det fram der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2014 den 12.15):

Skal gjøre det når jeg kommer på pc. Men jeg trykker på advanced da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf
  Adele skrev (På 8.1.2014 den 17.13):

Den stikker pga paljettene. Klarer å bruke den i maks fem min.

får satse på en svart tubetopp under da :)

nytt kjolekjøp ----> http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Formal-Homecoming-Prom-Ball-Gown-Cocktail-Short-Party-Evening-Dresses-/171166658675?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item27da53f073

(i blå)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Linkene til bikiniene du la ut er like, bare sånn at du vet det.

Ble nyskjerrig på den andre bikinien du kjøpte!

(Den bikinien du linket til var foresten stilig da- liker sånne gammeldagse modeller!)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har siklet på denne vesken i flere måneder, og bestillte den før jul. Selger skulle ha £40 for å sende den til Norge, så jeg fikk den sendt til en venninne i England, som sendte den videre til meg (mye billigere). Jeg fikk den rett før jul, men hadde besøk, og fikk ikke brukt den før uken etter nyttår. Dessverre tok jeg av alt som var av innpakning før jeg sjekket at den var i orden :(

Nå er det sånn at den har tre store glidelåsrom, og to av glidelåsene er skikkelig trege, føles nesten som det er sand i dem. På den ene stikker innsiden av selve glidelåsen igjennom stoffet i glidelåsen når jeg prøver å lukke den, så jeg må dytte den forsiktig ned for å kunne lukke den. Så nå tør jeg ikke bruke "drømmevesken"... :trist:

Jeg har sendt en melding til selger og forklart saken. Jeg sa at jeg kan returnere vesken, men vil helst gjerne beholde den. En venninne som har jobbet i en systue sier at jeg må regne med minst 500 kr for å bytte de to glidelåsene :sjokkert:, så jeg har bedt selger om en refusjon på £50. Jeg har tilbudt meg å gå til en systue (eller lignende) og få dem til å se på det, komme med en eksakt pris og en uttalelse på engelsk.

Selger har svart og er ikke spesielt hyggelig *sukk* Hun har "glemt" at vi snakket om shipping til Norge, sier det kan umulig ha tatt så lang tid for vesken å komme fram og at det umulig kan koste så mye å fikse den. Hun truer med å anmelde meg til eBay for scam! Jeg har vært utrolig høflig med henne, minnet henne på at jeg bor i Norge, ting er dyrt her og har tilbudt henne flere ganger å dokumentere i hytt og gevær. Hun svarer ikke på mine forslag. Hun er så uhøflig, men da blir jeg bare enda mer høflig :)

Har jeg i det hele tatt noen sjanse til å komme noe sted med dette? Jeg har aldri kjøpt noe så dyrt på eBay før (£125) og angrer meg noe skikkelig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.1.2014 den 22.37):

Hei

Er det noen her som har kjøpt blekemiddel som funker? Da tenker jeg ikke på sånn strips, men sån gel som man fyller i "former" og tar på tennene? Har kjøpt to forskjellige typer og ingen av de fungerte syntes jeg. Ble litt skuffa..

Så er det noen som har tips blir jeg glad :blomst:

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Ingen? :ball:

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple- skrev (På 9.1.2014 den 19.48):

Jeg har siklet på denne vesken i flere måneder, og bestillte den før jul. Selger skulle ha £40 for å sende den til Norge, så jeg fikk den sendt til en venninne i England, som sendte den videre til meg (mye billigere). Jeg fikk den rett før jul, men hadde besøk, og fikk ikke brukt den før uken etter nyttår. Dessverre tok jeg av alt som var av innpakning før jeg sjekket at den var i orden :(

Nå er det sånn at den har tre store glidelåsrom, og to av glidelåsene er skikkelig trege, føles nesten som det er sand i dem. På den ene stikker innsiden av selve glidelåsen igjennom stoffet i glidelåsen når jeg prøver å lukke den, så jeg må dytte den forsiktig ned for å kunne lukke den. Så nå tør jeg ikke bruke "drømmevesken"... :trist:

Jeg har sendt en melding til selger og forklart saken. Jeg sa at jeg kan returnere vesken, men vil helst gjerne beholde den. En venninne som har jobbet i en systue sier at jeg må regne med minst 500 kr for å bytte de to glidelåsene :sjokkert:, så jeg har bedt selger om en refusjon på £50. Jeg har tilbudt meg å gå til en systue (eller lignende) og få dem til å se på det, komme med en eksakt pris og en uttalelse på engelsk.

Selger har svart og er ikke spesielt hyggelig *sukk* Hun har "glemt" at vi snakket om shipping til Norge, sier det kan umulig ha tatt så lang tid for vesken å komme fram og at det umulig kan koste så mye å fikse den. Hun truer med å anmelde meg til eBay for scam! Jeg har vært utrolig høflig med henne, minnet henne på at jeg bor i Norge, ting er dyrt her og har tilbudt henne flere ganger å dokumentere i hytt og gevær. Hun svarer ikke på mine forslag. Hun er så uhøflig, men da blir jeg bare enda mer høflig :)

Har jeg i det hele tatt noen sjanse til å komme noe sted med dette? Jeg har aldri kjøpt noe så dyrt på eBay før (£125) og angrer meg noe skikkelig nå...

Linken fungerer ikke.

Når det er sagt kan du ikke forvente å få dekket hva det koster å reparere den i Norge, men du kan be om et avslag i prisen.

Jeg ville uansett opprettet en sak via Ebay i stedet for å fortsette å krangle med selgeren.

Endret av Sunshine
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple- skrev (På 9.1.2014 den 19.48):

Når du handler i England er det engelsk kjøpslov som gjelder. Om du vil ha dette ordnet er det best å tilby at du sender den til din venninne som igjen sender til selger og får ordnet der borte.

. Greit at du har fått bvare, men du kan ikke forvente at en vare solgt i England skal måtte bruke grisedyr norsk serviceapparat. Da forsvinner all fortjenesten de har.

Prisnivået for slike tjenester der er garantert halvparten av det i Norge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...