Gjest boblebrus Skrevet 12. mars 2012 #1041 Del Skrevet 12. mars 2012 Uu, link? Okei da kjolen Jeg så flere annonser for akkurat samme kjole, så måtte bare velge en av dem som så tryggest ut å bestille fra (flere som shipper fra kina). Ikke supersmashing kjole, men mer sånn lett-pyntet-kjole til mer ordentlige familieselskaper Wæh, ebayfrelst! Det her mår inte bra for studentlommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 12. mars 2012 #1042 Del Skrevet 12. mars 2012 Okei da kjolen KJEMPE FIN!! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. mars 2012 #1043 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg hater dere Nå har jeg tittet på skjørt og kjoler i snart en time, og listen min over "watched items" begynner å bli lang, jeg vil ha sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 12. mars 2012 #1044 Del Skrevet 12. mars 2012 ikke så mye spennende, men ting jeg "trengte" epledeler eggehvitte deler hvitløk skreller appelsin skreller flaskeåpner ring fingerbeskyttelse ved kutting av mat hårbånd eggetimer til å ha i kjelen kam med store tagger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #1045 Del Skrevet 12. mars 2012 Ah, jeg har kjøpt mange fine kjoler på eBay, spesielt kjoler fra Monsoon. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 13. mars 2012 #1046 Del Skrevet 13. mars 2012 Blæææææ nå fikk dere meg til å MÅTTE ha den kjolen altså.. årg! Og jeg som til og med har sperret vekk kortet mitt fra ebay, haha:p Uansett, yvonne,- kan du lenke til noen av kjolene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 13. mars 2012 #1047 Del Skrevet 13. mars 2012 Lyserosa hekla badedrakt Svart hekla badedrakt Dægen den vil jeg også ha, men jeg kan ikke gå med den på stranda lissom? hm... :/ Etter tre uker opphold, så brøt jeg det endelig med å kjøpe en kjole Har du fått denne? Har veldig lyst på den men den så jo suuuper kort ut(jeg er ikke så fan av korte kjoler, vis jeg vil bruke den til hverdags liksom.. Jeg er veldig kort/lav da(156cm) så gjerne den ikke blir så kort? men av tidligere kjolekjøp fra china så er dem jo suuuuper korte:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 14. mars 2012 #1048 Del Skrevet 14. mars 2012 Okei da kjolen Jeg så flere annonser for akkurat samme kjole, så måtte bare velge en av dem som så tryggest ut å bestille fra (flere som shipper fra kina). Ikke supersmashing kjole, men mer sånn lett-pyntet-kjole til mer ordentlige familieselskaper Wæh, ebayfrelst! Det her mår inte bra for studentlommeboka Kan du ikke si ifra hvordan den er når du har fått den? Den så kjempefin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. mars 2012 #1049 Del Skrevet 14. mars 2012 CND Solar Oil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 14. mars 2012 #1050 Del Skrevet 14. mars 2012 Kan du ikke si ifra hvordan den er når du har fått den? Den så kjempefin ut! Jo, klart det Jeg venter i spenning selv, håper den både passer og er like fin som på bildet! I går gikk jeg litt bananas på ebay og kjøpte mange småting. Det begynte med et lite impuls-bud på ørepynt til 2 dollar, så kjøpte jeg ytteligere to par øreringer og et kjede, tannbleking og eyeliner. Noe planlagt, noe "oida, jeg vant visst auksjonen!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. mars 2012 #1051 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Noen som har kjøpt tannbleking som de har prøvd og er fornøyde med? Edit: Omformulering Endret 14. mars 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 16. mars 2012 #1052 Del Skrevet 16. mars 2012 Kjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 16. mars 2012 #1053 Del Skrevet 16. mars 2012 DENNE i svart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #1054 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som har kjøpt tannbleking som de har prøvd og er fornøyde med? Edit: Omformulering Kan sende en PM når jeg har fått prøvd de jeg har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. mars 2012 #1055 Del Skrevet 17. mars 2012 Kan sende en PM når jeg har fått prøvd de jeg har bestilt? Ja! Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 17. mars 2012 #1056 Del Skrevet 17. mars 2012 DENNE i svart Kanonfin! Synd jeg ikke er en S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 17. mars 2012 #1057 Del Skrevet 17. mars 2012 Kanonfin! Synd jeg ikke er en S Ja, jeg å likte den veldig godt. Har fått hentelappe i posten, men har ikke fått hentet den ennå. Får håpe den er like fin som på bildet Er det ikke andre selgere som har den i andre størrelser da, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mars 2012 #1058 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja! Gjør det Deal. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 18. mars 2012 #1059 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, jeg å likte den veldig godt. Har fått hentelappe i posten, men har ikke fått hentet den ennå. Får håpe den er like fin som på bildet Er det ikke andre selgere som har den i andre størrelser da, tro? De fleste klær fra Korea/Kina er maksimalt størrelse M dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kindlooks Skrevet 18. mars 2012 #1060 Del Skrevet 18. mars 2012 Kan sende en PM når jeg har fått prøvd de jeg har bestilt? Du vet at de du har bestilt er vedlikeholds greie? De skal brukes for å fjerne missfarging fra kaffe og div daglig. Den gir ikke mye bleking i seg selv.. Klarte å kjøpe den ved en feiltagelse for en stund siden selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå