Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestiller dere for under 200 kr av gangen?

Jeg har bestilt utrolig mye på Ebay til over 200 kr og har kun fått toll på det ÉN gang :) Så nei, bestiller selvom det er over!

Skrevet

^ og jeg kan nevne at den ene tingen var en shampoo på 1 liter.

Skrevet

*følge med til tross for ebay forbud fra mandag av*

Får vondt inni meg allerede..kribler i fingrene! :)

Gjest Quelleriel
Skrevet

Hei

Noen som kan anbefale et par selgere på ebay? Gjerne de som selger klær? Ingen fare med hvordan, jeg er ikke sååå kresen. Kan være søtt, fint, kult og sprøtt! hehe :-)

kjøpte forresten speilbeskyttelse til iphone etter å ha lest om noen tidligere her i forumet som kjøpte det :-)

Skrevet

Hei

Noen som kan anbefale et par selgere på ebay? Gjerne de som selger klær? Ingen fare med hvordan, jeg er ikke sååå kresen. Kan være søtt, fint, kult og sprøtt! hehe :-)

Har kjøpt noen plagg fra Patty Boutique (bare søk på det), og det er en del klær å velge mellom. Ikke så ille pris, kjempebra service, og meget bra kvalitet på klærne!

Skrevet

Hvordan får dere til å søke på selger?

Skrevet

Hvordan får dere til å søke på selger?

Ved siden av den vanlige søkeknappen så står det advanced. Trykk der og så på find store

Skrevet

Ved siden av den vanlige søkeknappen så står det advanced. Trykk der og så på find store

Ah, takk!

Skrevet (endret)

Noen som kan anbefale skoselgere på ebay? Jeg har så problemer med å finne sko, mye er så utrolig trashy :S

Siste kjøp var foresten negletape. Desverre var de litt for tynne for mitt bruk, så jeg leter etter noen litt bredere.

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Jeg er på utkikk etter selgere som selger EKTE smashbox og id bare minerals sminke. Og til en billig pris da selvsagt.

Tenker da spesielt på Bare Minerals sin pudder foundation og Smashbox sin photo finish foundation primer. Gjerne også bare minerals sin kabuki børste :)

Jeg kjøper Smashbox fra smashlolo og er veldig fornøyd.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kjøper Smashbox fra smashlolo og er veldig fornøyd.

Litt sånn kort OT; er sminke børstene bra, hvis du har kjøpt de da..?

Endret av PurpleRose
Skrevet

Tør dere å kjøpe sko uten å prøve? Passer de alltid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...