Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Wallsticker

Til å pynte veggene :)

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har mine i små jewlery boxes i papp om du skjønner hva jeg mener. små firkantet med lokk.

men vil du ha litt mer ordentlig, i tre, type pynte bokser, så kan du søke på trinket box.

eller bare søke på boxes rett og slett, så bruke de små hjelpe søkene under søkeboksen til å lete deg frem til andre bokser :)

om dette ga noe som helst mening for deg da :P

• Liker 1
Skrevet

Takk PurpleRose! :blomst:

Skrevet

Sånne bokser til å ha te-poser i kan være en ide for strikker og spenner. Sånn bokst med glasslokk, så du ser hva som er oppi gjennom..

Skrevet (endret)

Når det gjelder den vanntette kameravesken

Anbefaler deg å putte bomull elns oppi den og gi den et ordenlig bad i vasken, i alle slags posisjoner osv. Da får du forsikret deg om at den er helt vanntett ;)

Endret av AloeVera
  • Liker 1
Skrevet

Når det gjelder den vanntette kameravesken

Anbefaler deg å putte bomull elns oppi den og gi den et ordenlig bad i vasken, i alle slags posisjoner osv. Da får du forsikret deg om at den er helt vanntett ;)

Ja, selvsagt! Er litt for redd for kameraetlitt til å ta sjansen uten å sjekke først ;)

Skrevet

Ok. Trenger litt hjelp her. Kjøpte noe av en selger for 10d siden, men det står enda ikke som sendt. Har prøvd å sende 2 mel. for å høre om selgeren har sendt varene, men ikke fått svar. Det står at forventet leveringstid er mellom 11-18, så er på ingen måte over tiden sånn sett, men blir bare bekymret for om varen ikke er sendt enda, og litt sint for at selgeren ikke svarer.. Hva kan jeg gjøre?

Gjest redstar
Skrevet

Det har skjedd meg også noen ganger, selv om det står at varen ikke er sendt så er den det, ikke spør meg hvorfor for jeg har også reagert på dette men det er ikke alltid selgerne får det til å stå shipped selv om varen har blitt sendt. Er nok bare til å vente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...