Kløftfrid Skrevet 12. desember 2011 #801 Skrevet 12. desember 2011 Nei, men det er altså en mulighet... :gjeiper: (Og jeg har handlet på ebay over 500 ganger nå gjennom en del år og det har gått knirkefritt hele tiden!) Dumt spørsmål men...kan ein ha fleire bankkort ifrå ein og same bank? Kva kostar det å opprette ein ny konto?
Gjest Applecore Skrevet 12. desember 2011 #802 Skrevet 12. desember 2011 Dumt spørsmål men...kan ein ha fleire bankkort ifrå ein og same bank? Ja, det kan man.
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2011 #803 Skrevet 12. desember 2011 Men...fikk du en mail av ''paypal'' som ba deg skrive inn brukernavn og passord? Det får nemlig jeg støtt og stadig. Det er jo selvsagt ikke paypal, men mennesker som forsøker å få tak i passordet ditt. Når jeg får sånne mailer åpner jeg et nytt vindu og går direkte inn på paypal for å sjekke om det faktisk stemmer det som står i mailen. Som for eksempel at paypal-kontoen min er i ferd med å stenges dersom jeg ikke trykker på den og den linken for eksempel.
Anglofil Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #804 Skrevet 12. desember 2011 Sorel vintersko - $58.25 Mvh Yvonne
Sweetpea25 Skrevet 12. desember 2011 #805 Skrevet 12. desember 2011 Hei! Ser at enkelte har spurt om DETTE er orginalt hårpudder. - Men det er det ikke! Så vidt man får "pudderet" ut av pakningen, og mesteparten flyger til værs.. Vet ikke hva som er inni, men stylet håret får man iallefall ikke gjort. Så kjøp av noen andre brukere om dere skal ha, så er dere kanskje litt heldigere enn meg!
AloeVera Skrevet 12. desember 2011 #806 Skrevet 12. desember 2011 Hei! Ser at enkelte har spurt om DETTE er orginalt hårpudder. - Men det er det ikke! Så vidt man får "pudderet" ut av pakningen, og mesteparten flyger til værs.. Vet ikke hva som er inni, men stylet håret får man iallefall ikke gjort. Så kjøp av noen andre brukere om dere skal ha, så er dere kanskje litt heldigere enn meg! Jeg kjøpte DENNE, og den er ekte så vidt jeg vet. Fungerer i alle fall like bra som den ekte
Gjest badeand1 Skrevet 12. desember 2011 #807 Skrevet 12. desember 2011 (endret) Men...fikk du en mail av ''paypal'' som ba deg skrive inn brukernavn og passord? Det får nemlig jeg støtt og stadig. Det er jo selvsagt ikke paypal, men mennesker som forsøker å få tak i passordet ditt. Når jeg får sånne mailer åpner jeg et nytt vindu og går direkte inn på paypal for å sjekke om det faktisk stemmer det som står i mailen. Som for eksempel at paypal-kontoen min er i ferd med å stenges dersom jeg ikke trykker på den og den linken for eksempel. fikk ordentlig mail av paypal siden det ble bekreftet når jeg så på kontoen min. og de ba meg ikke skrive passordet men et nytt et =) Endret 12. desember 2011 av Mortem
Sunshine Skrevet 12. desember 2011 #808 Skrevet 12. desember 2011 Jeg fikk en gang mail fra paypal om at de mistenkte at noen forsøkte å misbrukte kontoen min. Jeg ble først veldig skeptisk men fikk sjekket at det var en ekte epost. Jeg byttet passordet med en gang og har ikke opplevd misbruk.
Chord Skrevet 13. desember 2011 #809 Skrevet 13. desember 2011 Jeg fikk en gang mail fra paypal om at de mistenkte at noen forsøkte å misbrukte kontoen min. Jeg ble først veldig skeptisk men fikk sjekket at det var en ekte epost. Jeg byttet passordet med en gang og har ikke opplevd misbruk. Har opplevd det samme. Men jeg tror nok at PayPal er den tryggeste måten å betale med på nett, og det som skjedde med Mortem viser jo at det som regel blir ordnet på en eller annen måte. Både PayPal og Ebay står bak ryggen til de som handler der, og gjør virkelig det de kan for å ordne opp. Det vil alltid være hackere der ute, jeg vil tro det er en viss risiko å handle på nett uansett. Men det var en god idè å ha en egen konto til netthandling!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #810 Skrevet 13. desember 2011 Hei! Ser at enkelte har spurt om DETTE er orginalt hårpudder. - Men det er det ikke! Så vidt man får "pudderet" ut av pakningen, og mesteparten flyger til værs.. Vet ikke hva som er inni, men stylet håret får man iallefall ikke gjort. Så kjøp av noen andre brukere om dere skal ha, så er dere kanskje litt heldigere enn meg! Det kan jeg bekrefte. Selgeren har fått flere negative kommentarer om at produktene er fake, og jeg sendte forespørsel til selger om det var riktig. Fikk følgende svar: Hello, friends! If you have questions the product, please do not buy! best regards - network_hot 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #811 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har forøvrig rapportert produktet som fake, og oppfordrer alle andre her inne til å gjøre det samme 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #812 Skrevet 13. desember 2011 Hold dere til tema folkens! Lag en ny ebay-tråd om dere vil diskutere andre ting 4
hekta Skrevet 13. desember 2011 #813 Skrevet 13. desember 2011 5 pk. maskara 35.68$ VS heklekjole 44.99$ MBT sko 133.89$ 5 pk. negle-pusse-boksar 2.69$
Anglofil Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #816 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Fikk nettopp følgende e-post av eBay: Congratulations! It's your 6-year eBay anniversary xxxx, We want to say thanks and let you know how much we value having you as an eBay community member. All of us at eBay wish you the very best in the year to come. Nå følte jeg meg med ett litt gammel. Mvh Yvonne Endret 21. desember 2011 av Yvonne 3
Gjest Hannee Skrevet 21. desember 2011 #817 Skrevet 21. desember 2011 Fikk nettopp følgende e-post av eBay: Congratulations! It's your 6-year eBay anniversary xxxx, We want to say thanks and let you know how much we value having you as an eBay community member. All of us at eBay wish you the very best in the year to come. Nå følte jeg meg med ett litt gammel. Mvh Yvonne Hihi, så moro! De burde gitt den en liten pengebonus eller noe!
Chord Skrevet 21. desember 2011 #818 Skrevet 21. desember 2011 Hihi, så moro! De burde gitt den en liten pengebonus eller noe! Oh yes; gratulerer! Neste ting du kjøper spanderer VI! :gjeiper:
Anglofil Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #819 Skrevet 21. desember 2011 Jepp, synes i grunn det bare høres fair ut. Mvh Yvonne
Chord Skrevet 21. desember 2011 #820 Skrevet 21. desember 2011 Synes jeg og. Men bare hvis du kjøper deg noe skikkelig dyrt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå