Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet

Enten har folka i tollen bomma, du har fått varene i forskjellige forsendelser (som hver har havnet under 200 kroner) eller selger har skrevet en lavere sum på pakken.

Jaja, absolutt. Varene har jo kostet under 200 kr, alt over 200 kr må jo tolles. Jeg prøver som regel å kjøpe ting hvor det "free shipping"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, da blir det verre, proev med soekord bra, pyjama, underwear, men sjansen for 100000000 hit er stor, mye og gaa igjennom.

Skrevet

Ebay er litt som IKEA. I utgangspunktet billig, men man kjøper så mye at det blir dyrt :P

  • Liker 11
Skrevet (endret)

nevermind :)

Endret av PurpleRose
Skrevet

Jeg søkte på reflective og fikk opp mye. :)

Skrevet

Har veldig lyst på ett sånt typoe smykke som voe har her i dette innlegget.

Min lenke

Vet at det står at det har vært en nøkkelring, men man må vel kunne finne noe lignende på ebay? problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal søke på. Har prøvd å søke på crystal, men da kom det bare opp masse dritt..

Skrevet

Parfyme og noen cd'er.

Skrevet

Ebay er litt som IKEA. I utgangspunktet billig, men man kjøper så mye at det blir dyrt :P

You said it! :P

Skrevet

Har veldig lyst på ett sånt typoe smykke som voe har her i dette innlegget.

Min lenke

Vet at det står at det har vært en nøkkelring, men man må vel kunne finne noe lignende på ebay? problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal søke på. Har prøvd å søke på crystal, men da kom det bare opp masse dritt..

Noe ala dette kanskje?

Skrevet

Noe ala dette kanskje?

Ja, det kan kanskje funke. Takk!

Skrevet

Er det flere enn jeg som blir flau over alt som havner i postkassen eller som man må hente på postkontoret? lurer på hva postmannen tror om meg..

Skrevet

Haha ja det har jeg også tenkt hver gang jeg går på kiwi og henter pakkene:p men nå har jeg faktisk ikke handla noe på over ei uke, ny rekord haha:) men lønna kommer på tirsdag så da blir det juleshopping:@

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan kanskje funke. Takk!

Eller dette? Hvis du ikke liker selve kjedet kan du jo bare ta av krystallen:)

Skrevet

nei det kunne jeg ikke brydd meg mindre om :P jeg liker å få pakker i posten :D blir så glad hver gang det ligger pakke i posten så om postmann lurer, så er det hans problem :goodbye:

men jeg tenker han skjønner tegninga. er jo så mange som handler på ebay fortida. :popcorn:

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...