Gjest badeand1 Skrevet 14. november 2011 #641 Skrevet 14. november 2011 Sist kjøpte jeg cashmeregenser, kjempefornøyd med genseren med kjempevanskelig selger, så linker ikke til den Hvordan var selgeren?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #642 Skrevet 14. november 2011 Hvordan var selgeren? Vanskelig å kommunisere med. Tok en uke fra jeg betalte til han sendte, og jeg hadde bedt ham markere pakken (ikke som gave og ikke som under riktig verdi, så jeg ba ham ikke om noe ulovlig), og han gjorde det ikke, så da jeg fikk genseren sendte jeg ham en vennlig mail hvor jeg takket for genseren, samtidig som jeg påpekte disse tingene. Jeg sa at jeg i utgangspunktet ikke følte meg helt komfortabel med å gi positiv feedback, og tenkte vi kunne løse opp i knuten på mail, så kanskje det kunne gå i den retningen likevel. Selgeren tente alle plugger, og mer eller mindre spammet meg med retningslinjene til ebay og regelverk fra tollkontoret, som om jeg hadde bedt ham om noe ulovlig. Sånn fortsatte det i det uendelig, til jeg sa til ham at jeg bare lot være å legge igjen tilbakemelding i det hele tatt, og at jeg håpet at han satte pris på det. Han var ikke i stand til å se andres virkelighet enn sin egen. Det var ikke noen stor greie. Jeg fikk genseren, og er kjempefornøyd, han var bare så vanskelig å kommunisere med at jeg ikke vil anbefale ham videre til folk.
Tabudrue Skrevet 14. november 2011 #643 Skrevet 14. november 2011 Har du link? Beklager sen respons Her har du linken Det tok nøyaktig en uke fra jeg kjøpe dem til de dalte ned i postkassa mi. Og klokka har batterier=D
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #646 Skrevet 14. november 2011 Sommerfugler som lyser i mørket Smykke Morsom T-skjorte Gaveposer Julegaveposer Glowsticks for moro Ahh love ebay
Gjest Vampen Skrevet 15. november 2011 #647 Skrevet 15. november 2011 Julegaver: T-skjorte Grumpy T-skjorte til matematikkstudenten T-skjorte Homer
Gjest padawan Skrevet 15. november 2011 #648 Skrevet 15. november 2011 *snip* skjønner ikke at du fant deg i det. synes negativ feedback er på sin plass i slike tilfeller.
Mynona Skrevet 15. november 2011 #649 Skrevet 15. november 2011 Hva bruker dere alle gaveposene til?? Er så mange som kjøper det...
Gjest Chevy Skrevet 15. november 2011 #650 Skrevet 15. november 2011 Hva bruker dere alle gaveposene til?? Er så mange som kjøper det... Såvidt jeg har sett går det ikke annog kjøpe bare et par, de selges i større kvanta- man bruker dem vel til smykker og andre småting i julegavene:) det gjør jeg ihvertfall.. Man får jo alltids bruk for resten
Gjest redstar Skrevet 16. november 2011 #651 Skrevet 16. november 2011 Kjøpte hårfarge fra Usa for over en mnd siden som jeg enda ikke har mottatt så sendte jeg mail den 30 oktober og fikk svar dagenn etter at jeg skulle få svar ang hvor pakken var innen 48 timer,aldri hørt noe mer og har sendt flere mail etter dette, men har fremdeles ikke hørt noe eller sett noe til hårfargen:( sendte mail nå om at om jeg ikke har hørt noe fra den innen et døgn så gir jeg negativ feedback.... Kjipt å ikke motta noe man handler, mn det er første gang da:)
Chord Skrevet 16. november 2011 #652 Skrevet 16. november 2011 Kjøpte hårfarge fra Usa for over en mnd siden som jeg enda ikke har mottatt så sendte jeg mail den 30 oktober og fikk svar dagenn etter at jeg skulle få svar ang hvor pakken var innen 48 timer,aldri hørt noe mer og har sendt flere mail etter dette, men har fremdeles ikke hørt noe eller sett noe til hårfargen:( sendte mail nå om at om jeg ikke har hørt noe fra den innen et døgn så gir jeg negativ feedback.... Kjipt å ikke motta noe man handler, mn det er første gang da:) Hvis du ikke får varen, og ikke får pengene tilbake, så vil jeg anbefale deg å ikke bare gi negativ feedback, men også kontakte Ebay service team og forklare saken. Det som skjedde med deg, har også skjedd med kjæresten min, og han kontaktet Ebay. En stund etterpå fikk han alt refundert. Håper du ikke gir opp, for uansett hvor mye penger du brukte på den varen, så burde selgeren få det h*n fortjener etter en så dårlig service. 1
Ahava Skrevet 16. november 2011 #653 Skrevet 16. november 2011 (endret) Øredobber Øredobber Ugleøredobber Ankerøredobber Uglesmykke Søte gullbokmerker Gaveposer Og plutselig er man blitt helt hekta på å kjøpe latterlig billige deiligheter som kommer rett i postkassa.. EDIT: Lett etter noe sånt leenge, og jaggu fant jeg det, og har de på vei i posten! Øredobbstativ .. og enda fire smykker Endret 16. november 2011 av Ahava
AloeVera Skrevet 16. november 2011 #654 Skrevet 16. november 2011 Veldig viktig å stå på kravene sine. Har et inntrykk av at selgerne strekker seg langt for å få positiv tilbakemelding. Jeg mottok en øyenskyggepalett og den ble ødelagt i posten. Alså den gikk ikke an å lukke igjen, pga at lokket var knust. Jeg sendte mail og fikk beskjed at jeg skulle få 60% av kjøpesummen tilbake. (Informasjonen når jeg kjøpte varen var at jeg måtte sende tilbake varen i orginalpakningen om varen var skadet om jeg ville ha ny eller ha penger tilbake. Jeg svarte at jeg ville ha ny ettersom de ikke hadde pakket inn varen godt nok siden varen skulle tåle å bli fraktet i posten. Svaret jeg fikk var at jeg hadde rett og de skulle sende en ny! Så bare stå på kravet deres! :)Rett skal være rett!
Minttu Skrevet 16. november 2011 #655 Skrevet 16. november 2011 Hvis du ikke får varen, og ikke får pengene tilbake, så vil jeg anbefale deg å ikke bare gi negativ feedback, men også kontakte Ebay service team og forklare saken. Det som skjedde med deg, har også skjedd med kjæresten min, og han kontaktet Ebay. En stund etterpå fikk han alt refundert. Håper du ikke gir opp, for uansett hvor mye penger du brukte på den varen, så burde selgeren få det h*n fortjener etter en så dårlig service. Også er det vel kjekt å bruke paypal når man handler på ebay og ellers på nettet, for får man ikke varen får man igjen pengene Så jeg betaler alltid via paypal om det lar seg gjøre.
Solbærsaft Skrevet 16. november 2011 #656 Skrevet 16. november 2011 (endret) Jeg er ikke bare avhengig av å kjøpe masse billige godsaker, men også å følge med på den tråden her for å få ideer til fremtidige kjøp. Glad det er billig, sånn at julegavebudsjettet på 2000,- ikke bare rekker over alle gavene jeg skal kjøpe, men massevis av godsaker til meg selv også! Fant en kjole jeg fikk veldig lyst på (helt enkel, svart), men det er jo litt skummelt å kjøpe klær, spesielt siden jeg har smal midje og bred rumpe. Vet ikke om jeg tør å prøve. Endret 16. november 2011 av lema
Mynona Skrevet 16. november 2011 #657 Skrevet 16. november 2011 Jeg er ikke bare avhengig av å kjøpe masse billige godsaker, men også å følge med på den tråden her for å få ideer til fremtidige kjøp. Glad det er billig, sånn at julegavebudsjettet på 2000,- ikke bare rekker over alle gavene jeg skal kjøpe, men massevis av godsaker til meg selv også! Fant en kjole jeg fikk veldig lyst på (helt enkel, svart), men det er jo litt skummelt å kjøpe klær, spesielt siden jeg har smal midje og bred rumpe. Vet ikke om jeg tør å prøve. Kan du ikke sende mld og spørre om målene?
Solbærsaft Skrevet 16. november 2011 #658 Skrevet 16. november 2011 Kan du ikke sende mld og spørre om målene? Målene står der, men jeg ligger perfekt for M i midjen og ligger så vidt over grensa til L over rumpa. Men sånn er det på absolutt alt av klær - ikke bare akkurat denne kjolen. Men stort sett går M fint allikevel. Har aldri kjøpt klær på nettet før... En gang må jo være den første?
Gjest Vampen Skrevet 16. november 2011 #659 Skrevet 16. november 2011 Glimrende julegave: http://www.ebay.com/itm/Soft-Kitty-Big-Bang-Theory-Sheer-Womens-T-shirt-/170729415445?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item6d70ff13de 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #660 Skrevet 16. november 2011 skjønner ikke at du fant deg i det. synes negativ feedback er på sin plass i slike tilfeller. Nei, jeg vet, han var bare så inmari aggressiv, og de andre (få) negative feedbacks'ene han hadde fått hadde lange sinte utgreiinger. Regner med andre ord med at dersom jeg gir han negativ, får jeg negativ tilbake. Og jeg vil jo ikke ha det, har plettfri vandel enn så lenge Og jeg fikk jo tross alt det jeg betalte for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå