pinar Skrevet 17. november 2011 #681 Skrevet 17. november 2011 Jeg kjøpte disse herlige vottene Kjempe fornøyd!
Penny Skrevet 18. november 2011 #682 Skrevet 18. november 2011 Pureology shampoo, balsam og kur i reisestr Pin - julegave Veggklistremerke - julegave Star wars figur - julegave
Isis_ Skrevet 18. november 2011 #683 Skrevet 18. november 2011 Fikk nettopp disse i posten. Fungerer utmerket!
Henkie Skrevet 18. november 2011 #685 Skrevet 18. november 2011 Vil bare tipse om at Strawberrynet er på ebay, og jeg synes prisene der er billigere enn hvis man bestiller rett i selve nettbutikken. Finner butikken på ebay her. IsaDora Fruity Amazing Glaze - # 37 Pineapple - 8.50 AUD Elizabeth Taylor Luxury Lip Gloss - # 05 Hollywood - $10 Mvh Yvonne Joda. Godt tips, men slettes ikke alt som er billig der. Noe er faktisk dyrere enn i Norge, så her skal man være litt prisbevisst. Sikkert lurt å legge ut konkrete eksempler her på ting som er et kupp sammenliknet med Norge 1
Anglofil Skrevet 18. november 2011 Forfatter #686 Skrevet 18. november 2011 (endret) Joda. Godt tips, men slettes ikke alt som er billig der. Noe er faktisk dyrere enn i Norge, så her skal man være litt prisbevisst. Sikkert lurt å legge ut konkrete eksempler her på ting som er et kupp sammenliknet med Norge Jeg ser ikke helt hva du vil frem til, da jeg ikke har hevdet at det nødvendigvis alltid er billigere å handle derfra. Mitt poeng er derimot at jeg ihvertfall, og tydelig flere andre som også har respondert i tråden, har opplevd at det er billigere å handle i deres nettbutikk på ebay framfor å bestille direkte fra strawberrynet.com. At det kan være billigere andre steder sier seg vel nesten selv, og jeg regner med at folk er såpass oppegående at hvis pris er viktig så sjekker de ut flere steder på nett. Men det var altså ikke mitt poeng. Jeg er forøvrig ikke noen aktiv strawerrynet-bruker selv, har kun handlet derifra et par ganger, men jeg vet det at mange bruker nettbutikken. Det er ikke alltid at pris er viktigst, noen ganger er service og vilkår vel så viktige, og da synes jeg også det er fint å tipse om at man kan handle under samme betingelser gjennom ebay OG spare penger. At de nødvendigvis alltid er billigere enn andre steder har jeg dog aldri hevdet. Mvh Yvonne Endret 18. november 2011 av Yvonne 3
ninuska_ Skrevet 18. november 2011 #687 Skrevet 18. november 2011 Kan noen fortelle meg hvor man kan finne estimated delivery time? Jeg fant en liste sist jeg var inne, men nå er den borte. Altså, det var en hel liste over alle produktene man venter på
pinar Skrevet 18. november 2011 #689 Skrevet 18. november 2011 Om du går inn på den norske siden kan du gå øverst i høyre hjørne. Der står det min eBay. Trykk der. Da finner du hva du har kjøpt, og hva du har lagt i "se på lista". Jeg kjøpte disse Iphone dekslene igår :D
ninuska_ Skrevet 18. november 2011 #690 Skrevet 18. november 2011 Takk for svar, men det var en liste hvor det stod nøyaktig dato de antok at den ville komme fram
pinar Skrevet 18. november 2011 #691 Skrevet 18. november 2011 Det er ikke på mailen du fikk da? Eventuelt så står det ofte på artikkel siden ca hvor lang tid det skal ta.
ninuska_ Skrevet 18. november 2011 #692 Skrevet 18. november 2011 Det er ikke på mailen du fikk da? Eventuelt så står det ofte på artikkel siden ca hvor lang tid det skal ta. Nei Det var en knapp inne på eBay hvor det stod nøyaktig dato den skulle komme. Lignende den kjøpshistorikken, bare at det stod dato. Tenkte den var jo jammen meg praktisk! Så vet man ca. tid.. nå finner jeg den altså ikke igjen Kanskje den dukker opp igjen
pinar Skrevet 18. november 2011 #693 Skrevet 18. november 2011 (endret) Hvis du ser på ordre detaljer så står det når det er betalt. Da hender det også at det står vented ankomsttid. Hehe, kanskje du har sett feil? Endret 18. november 2011 av eplebit
ninuska_ Skrevet 19. november 2011 #694 Skrevet 19. november 2011 Hvis du ser på ordre detaljer så står det når det er betalt. Da hender det også at det står vented ankomsttid. Hehe, kanskje du har sett feil? Nei, det er nok ikke det heller. Jjeg ble liksom så overrasket over å finne det. Aldri sett det før! Men men. Skal si ifra om jeg løser mysteriet
Isis_ Skrevet 19. november 2011 #696 Skrevet 19. november 2011 Nei, det er nok ikke det heller. Jjeg ble liksom så overrasket over å finne det. Aldri sett det før! Men men. Skal si ifra om jeg løser mysteriet Når jeg bestiller gjennom den norske siden så finner jeg ca beregnet ankomsttid hvis jeg går på "min ebay", trykker på den lille pilen ved siden av "gi tilbakemelding" på det itemet du venter på. Så velger jeg "kontakt selgeren" og da må jeg logge meg inn på en ny side der jeg kan velge "I havent received my item yet". DER ligger som oftest svaret :gjeiper:
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #697 Skrevet 19. november 2011 Nei, det er nok ikke det heller. Jjeg ble liksom så overrasket over å finne det. Aldri sett det før! Men men. Skal si ifra om jeg løser mysteriet Det dukket opp hos meg også for en stund siden, og så forsvant det igjen. Kan det ha vært en ting de testet og så trakk tilbake for å jobbe mere på kanskje? De har jo gjort endringer her og der på ebay i det siste.
Henkie Skrevet 19. november 2011 #698 Skrevet 19. november 2011 Jeg ser ikke helt hva du vil frem til, da jeg ikke har hevdet at det nødvendigvis alltid er billigere å handle derfra. Mitt poeng er derimot at jeg ihvertfall, og tydelig flere andre som også har respondert i tråden, har opplevd at det er billigere å handle i deres nettbutikk på ebay framfor å bestille direkte fra strawberrynet.com. At det kan være billigere andre steder sier seg vel nesten selv, og jeg regner med at folk er såpass oppegående at hvis pris er viktig så sjekker de ut flere steder på nett. Men det var altså ikke mitt poeng. Jeg er forøvrig ikke noen aktiv strawerrynet-bruker selv, har kun handlet derifra et par ganger, men jeg vet det at mange bruker nettbutikken. Det er ikke alltid at pris er viktigst, noen ganger er service og vilkår vel så viktige, og da synes jeg også det er fint å tipse om at man kan handle under samme betingelser gjennom ebay OG spare penger. At de nødvendigvis alltid er billigere enn andre steder har jeg dog aldri hevdet. Mvh Yvonne Ueeiii! Det var ikke meningen å "ta" deg Det var bare en opplysning om at det er viktig å sjekke priser før man handler. De fleste skjønner jo det, men enkelte kan ha godt av å bli minnet på akkurat det...
klesklypa Skrevet 21. november 2011 #699 Skrevet 21. november 2011 Kjole til jente på snart 2 år Hello Kitty cookie cutter Rosa bånd
Sunshine Skrevet 22. november 2011 #700 Skrevet 22. november 2011 Å herregud denne tråden ødela nattesøvnen min i natt. Jeg satt oppe til halv tre og gikk gjennom tråden for å finne ting jeg også ville kjøpe. Typisk at dette var natta da babyen bestemte seg for å være masse våken. :Gjesp: Tusen takk for så mange fine tips! Jeg er syk og har selv brukt noen timer på ebay de siste dagene, her er noen av mine kjøp: Vintage pakkepapir Cover til HTC Sensation Cover til HTC Sensation Skjærf Smykke Nøkkelring Smykke Smykke Øredobber Smykke Smykkesett 3pcs Schwarzkopf Osis Dust It Hair Mattifying Powder Smykke Baby tights Armbånd Lens Cleaning Pen for Canon 350D 400D 450D 30D 40D 5D Zoom unavailable Enlarge Sell one like this Lens Cleaning Pen for Canon UV-filter til kamera 18mm Rubber Eyecup for Canon 450D 400D 350D 300D 30D XT Zoom unavailable Enlarge Sell one like this 18mm Rubber Eyecup for Canon 3 Ring Macro Extension Tube for Canon EOS 350D 400D 500D 10D 30D 50D 5D II Enlarge Sell one like this 3 Ring Macro Extension Tube for Canon StarCraft figur StarCraft musematte Har shoppa en del kalendergaver til kjæresten og flere kollega-/venninnegaver og flere blir det nok. Har allerede lagret en god del i "Watch list" som jeg skal inn å kjøpe etterhvert samt flere jeg har bydd på som pågår... Det er lett å bli hekta! Digger ebay Har du fått de linsene? Synes du det fungerer greit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå