Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 sånne her tusjer

Men jeg har bedt om totalpris siden det er 3 ting fra samme selger... Da må jeg vente med å betale til jeg har fått tilbakemelding ikke sant??

Skrevet

Stemmer det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Takk yvonne :) Godt å ha en erfaren ebayer, når man er litt grønnskolling selv!

Skrevet

Bare hyggelig! :)

Gjest badeand1
Skrevet

6-pakning med bh-er til en slikk og ingenting :)

wow.

Halve puppen stikker jo ut. :skratte:

Skrevet

Jeg håper ikke du betalte for mye for dem, for de er ikke ekte MAC :sjenert:

Betalte nesten ingenting... Jeg har også en tvil om at de ikke er ekte,noe det er en stor sannsynlighet for... Om dem ikke er det får jeg pengene tilbake uansett:p

Skrevet

Betalte nesten ingenting... Jeg har også en tvil om at de ikke er ekte,noe det er en stor sannsynlighet for... Om dem ikke er det får jeg pengene tilbake uansett:p

Kan si deg meg 100% sikkerhet at de ikke er ekte. Men hvis de nesten ikke kostet noen ting er det jo ikke så farlig :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tviler vel egentlig på at man får igjen pengene fordi varen ikke er ekte. De fleste skjønner vel at når det er så billig er det fake? Det står heller ikke at det er genuine MAC noe sted så da tror jeg ikke man har noe grunnlag for å kreve pengene tilbake.

Endret av Sunshine
Skrevet

Enig. På en såpass billig vare ville jeg aldri ha forventet pengene tilbake, gjør de det er det kun pga goodwill. Det står ikke spesifisert at det er "genuine" vare, ergo ville jeg ikke ha stolt på å få pengene tilbake.

• Liker 2
Skrevet

Passer den så spiller det vel ingen rolle om den er ekte eller ei. Men enig i at det kan ikke kreves å få pengene tilbake når det ikke står at det er genuin vare.

Skrevet

Jeg merker jo om børstene er brukbare eller ei og jeg har tidligere fått penger tilbake for uekte varer,selv småsummer... Jeg har ikke stresset/tatt d opp men det var nok andre kjøpere som gjorde det og dermed fikk jeg pengene tilbake:p

Skrevet

Nå blir jeg litt forvirret.

Er det sånn at hvis jeg finner noen øredobber jeg liker, og vil kjøpe flere par, så kan jeg få redusert prisen enda mer om jeg kontakter selger og ber om pris?

Feks om jeg finner noe til 1 dollar, og vil ha 3-4 stk av den, så kan den blir enda billigere?

Skrevet

Kan hende, er jo lov å prøve. Har aldri gjort det selv, annet enn at jeg har fått rabatter hvis jeg kjøper flere ting fra samme selger, som f.eks reduksjon i shippingkostnader.

Skrevet

Nå blir jeg litt forvirret.

Er det sånn at hvis jeg finner noen øredobber jeg liker, og vil kjøpe flere par, så kan jeg få redusert prisen enda mer om jeg kontakter selger og ber om pris?

Feks om jeg finner noe til 1 dollar, og vil ha 3-4 stk av den, så kan den blir enda billigere?

Hvis det var min post du ble forvirret av, så mente jeg bare at jeg ber om totalpris for at selger skal putte alle 3 i samme pakke, og jeg bare betaler for porto 1 gang. Ikke 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...