Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tips til en selger som har fint undertøy? Går meg vill i havet av selgere :sukk:

Skrevet

å jeg kunne godt tenkt meg en strikkelue med "pels"dusk - men det klarte jeg ikke finne...

Skrevet

Bestiller dere for under 200 kr av gangen?

Hvor mye "tolererer" dere av fraktkostnader?

Har veldig lyst til å bestille amerikanske varer, som f.eks. fra denne leverandøren http://stores.ebay.com/Christinas-thisnthat/_i.html?rt=nc&_sid=185671063&_trksid=p4634.c0.m14.l1513&_pgn=3 ,

..saker som jeg savner fra USA som f.eks. Slim Fast Cookie Dough eller Jell-o sukkerfrie puddinger.

Shipping til Norge blir oppgitt som: "$17.95 USPS Priority Mail International Flat Rate"

- Men etter å søke litt ser det ut som dette er en urealistisk minimumsrate. (Jeg er ennå eBay-jomfru, så jeg har ingen brukerID å logge inn med, og unngår helst å registrere meg i utide.)

Har noen erfaringer med denne forsendelsesmetoden fra USA?

Og jeg lurer også på:

Hvordan kan jeg være sikker på at matvarer er hva de ser ut til å være? (Kanskje det er gamle varer eller forgiftede kopier fra Kina? :sjokkert: )

Skrevet

selgerene står så vidt jeg har forstått fritt til å ta den fraktprisen de ønsker. Bestilte en hårolje forrige uke med denne fraktmetoden (men til en vesentlig hyggeligere pris) fra usa og bare noen få dager etterpå var håroljen hos meg.

mange selgere velger å ta en lav varekostnad, men høy fraktkostnad. Da vil selgeren få samme inntekt av varen uansett, men når du søker opp varen på ebay, så vil den kunne se rimeligere ut ved første øyekast.

Skrevet

Jeg er på utkikk etter selgere som selger EKTE smashbox og id bare minerals sminke. Og til en billig pris da selvsagt.

Tenker da spesielt på Bare Minerals sin pudder foundation og Smashbox sin photo finish foundation primer. Gjerne også bare minerals sin kabuki børste :)

Skrevet

Da har jeg handlet enda mere dill-dall :) Nesten alt er fra den samme selgeren, haha! Mye morsomt billig småtteri en egentlig ikke har bruk for!

Nail foil Har sett mange youtubevideoer av denne typen, så jeg fikk lyst til å teste :)

Ring Satser på å få den hvite!

Skoinnlegg Aldri mer gnagsår av pumps og forhåpentligvis sitter skoene bedre på! Hater pumps som skipper.

Ring Vet ikke om jeg hater eller elsker denne..

Rosa øretelefoner

Nøkkeldings Denne er stygg som et uvær, men slipper i alle fall å bruke lang tid på å finne riktig nøkkel til leiligheten.

Så måtte jeg avslutte for det var like før jeg kjøpte denne bare for moro skyld. Jo lengere jeg sitter innepå ebay, jo mer dritt kjøper jeg. Fort gjort når alt så og si er gratis så :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Kjole Kjöpte den i rosa, håper den er like fin som på bilete.

Kjetting-belte med kors

Herbal bb cream Sidan den forrige eg kjöpte var amazing utannom at den var full av paraben og anna drit, ville eg pröve ein meir naturleg. Sjölv om prisen var også stiv.

• Liker 1
Skrevet

Kjole Kjöpte den i rosa, håper den er like fin som på bilete.

Kjetting-belte med kors

Herbal bb cream Sidan den forrige eg kjöpte var amazing utannom at den var full av paraben og anna drit, ville eg pröve ein meir naturleg. Sjölv om prisen var også stiv.

NYDELIG KJOLE!! Tror jeg ville ha fjernet sløyfen på den da, men stunning!

Skrevet

Øyeskygge palette fra urban decay|

Skrevet

Slike leker bør du aldri kjøpe fra Hong Kong. De kopierer alt som er og bruker giftige stoffer i lekene. Kjøper du fra Storbritannia får du CE godkjente og originale varer. Her for eksempel:

http://stores.ebay.com/justbundles?_trksid=p4340.l2563

Det visste jeg faktisk ikke, så tusen takk for opplysningen! :)

• Liker 1
Gjest Quelleriel
Skrevet

Har kjøpt så mye siden sist jeg postet her, at jeg ikke helt tør å dele det en gang...! :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt så mye siden sist jeg postet her, at jeg ikke helt tør å dele det en gang...! :sjenert:

JOOOO! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...