Puserjenta Skrevet 10. februar 2012 #941 Skrevet 10. februar 2012 (endret) iTunes gavekort Sminkekostrull Endret 10. februar 2012 av Puserjenta
klesklypa Skrevet 10. februar 2012 #942 Skrevet 10. februar 2012 MD Formulations Facial Cleanser Ice pop mold popsicle maker Babyleke fra Lamaze Badedrakt til jente
Sunshine Skrevet 11. februar 2012 #943 Skrevet 11. februar 2012 MD Formulations Facial Cleanser Ice pop mold popsicle maker Babyleke fra Lamaze Badedrakt til jente Slike leker bør du aldri kjøpe fra Hong Kong. De kopierer alt som er og bruker giftige stoffer i lekene. Kjøper du fra Storbritannia får du CE godkjente og originale varer. Her for eksempel: http://stores.ebay.com/justbundles?_trksid=p4340.l2563
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #945 Skrevet 12. februar 2012 Noen tips til en selger som har fint undertøy? Går meg vill i havet av selgere
mariie Skrevet 12. februar 2012 #946 Skrevet 12. februar 2012 å jeg kunne godt tenkt meg en strikkelue med "pels"dusk - men det klarte jeg ikke finne...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #947 Skrevet 12. februar 2012 Bestiller dere for under 200 kr av gangen? Hvor mye "tolererer" dere av fraktkostnader? Har veldig lyst til å bestille amerikanske varer, som f.eks. fra denne leverandøren http://stores.ebay.com/Christinas-thisnthat/_i.html?rt=nc&_sid=185671063&_trksid=p4634.c0.m14.l1513&_pgn=3 , ..saker som jeg savner fra USA som f.eks. Slim Fast Cookie Dough eller Jell-o sukkerfrie puddinger. Shipping til Norge blir oppgitt som: "$17.95 USPS Priority Mail International Flat Rate" - Men etter å søke litt ser det ut som dette er en urealistisk minimumsrate. (Jeg er ennå eBay-jomfru, så jeg har ingen brukerID å logge inn med, og unngår helst å registrere meg i utide.) Har noen erfaringer med denne forsendelsesmetoden fra USA? Og jeg lurer også på: Hvordan kan jeg være sikker på at matvarer er hva de ser ut til å være? (Kanskje det er gamle varer eller forgiftede kopier fra Kina? )
Solbærsaft Skrevet 12. februar 2012 #948 Skrevet 12. februar 2012 selgerene står så vidt jeg har forstått fritt til å ta den fraktprisen de ønsker. Bestilte en hårolje forrige uke med denne fraktmetoden (men til en vesentlig hyggeligere pris) fra usa og bare noen få dager etterpå var håroljen hos meg. mange selgere velger å ta en lav varekostnad, men høy fraktkostnad. Da vil selgeren få samme inntekt av varen uansett, men når du søker opp varen på ebay, så vil den kunne se rimeligere ut ved første øyekast.
AloeVera Skrevet 13. februar 2012 #949 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er på utkikk etter selgere som selger EKTE smashbox og id bare minerals sminke. Og til en billig pris da selvsagt. Tenker da spesielt på Bare Minerals sin pudder foundation og Smashbox sin photo finish foundation primer. Gjerne også bare minerals sin kabuki børste
AloeVera Skrevet 13. februar 2012 #950 Skrevet 13. februar 2012 Da har jeg handlet enda mere dill-dall Nesten alt er fra den samme selgeren, haha! Mye morsomt billig småtteri en egentlig ikke har bruk for! Nail foil Har sett mange youtubevideoer av denne typen, så jeg fikk lyst til å teste Ring Satser på å få den hvite! Skoinnlegg Aldri mer gnagsår av pumps og forhåpentligvis sitter skoene bedre på! Hater pumps som skipper. Ring Vet ikke om jeg hater eller elsker denne.. Rosa øretelefoner Nøkkeldings Denne er stygg som et uvær, men slipper i alle fall å bruke lang tid på å finne riktig nøkkel til leiligheten. Så måtte jeg avslutte for det var like før jeg kjøpte denne bare for moro skyld. Jo lengere jeg sitter innepå ebay, jo mer dritt kjøper jeg. Fort gjort når alt så og si er gratis så 1
hekta Skrevet 13. februar 2012 #951 Skrevet 13. februar 2012 Kjole Kjöpte den i rosa, håper den er like fin som på bilete. Kjetting-belte med kors Herbal bb cream Sidan den forrige eg kjöpte var amazing utannom at den var full av paraben og anna drit, ville eg pröve ein meir naturleg. Sjölv om prisen var også stiv. 1
AloeVera Skrevet 13. februar 2012 #952 Skrevet 13. februar 2012 Kjole Kjöpte den i rosa, håper den er like fin som på bilete. Kjetting-belte med kors Herbal bb cream Sidan den forrige eg kjöpte var amazing utannom at den var full av paraben og anna drit, ville eg pröve ein meir naturleg. Sjölv om prisen var også stiv. NYDELIG KJOLE!! Tror jeg ville ha fjernet sløyfen på den da, men stunning!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #953 Skrevet 14. februar 2012 Sko organizer bag Ben Nye - pudder Venter fremdeles på sko-greia, er spent
Gjest redstar Skrevet 14. februar 2012 #954 Skrevet 14. februar 2012 Negler Neglelim (ja det finnes billigere, men jeg tok bare den første) Negler Og enda mer negler, nr: 025 Sko Sko Blir nok masse interiørhandling fremover siden vi nettopp har kjøpt leilighet, så link gjerne deres kjøp! Og disse yankees lysene er jeg også intressert i !
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #955 Skrevet 17. februar 2012 Øyeskygge palette fra urban decay|
fin_bil Skrevet 17. februar 2012 #956 Skrevet 17. februar 2012 Har virkelig kosa meg på ebay i dag Til min Herlige samboer : * Volcom Genser *Volcom t-skjorte *Zoo york t-skjorte *Billabong badeshorts Og til meg *Grå topp *Shorts *Piercing *Piercing<3 *Målebånd Da er det bare å vente
klesklypa Skrevet 21. februar 2012 #957 Skrevet 21. februar 2012 Slike leker bør du aldri kjøpe fra Hong Kong. De kopierer alt som er og bruker giftige stoffer i lekene. Kjøper du fra Storbritannia får du CE godkjente og originale varer. Her for eksempel: http://stores.ebay.com/justbundles?_trksid=p4340.l2563 Det visste jeg faktisk ikke, så tusen takk for opplysningen! 1
Gjest Quelleriel Skrevet 22. februar 2012 #958 Skrevet 22. februar 2012 Har kjøpt så mye siden sist jeg postet her, at jeg ikke helt tør å dele det en gang...! 1
AloeVera Skrevet 22. februar 2012 #959 Skrevet 22. februar 2012 Har kjøpt så mye siden sist jeg postet her, at jeg ikke helt tør å dele det en gang...! JOOOO!
finkel Skrevet 22. februar 2012 #960 Skrevet 22. februar 2012 Microplane zester Mac lipstick (i Blankety) Bag balm til veldig tørre lepper Salongstørrelse av Decleor Hydra Floral-masken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå