Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen :blomst: Det hjalp med litt mat og en liten dupp.

Huff, så kjipt! Det finnes ingen andre alternativer heller? Kanskje du kan sette deg opp på venteliste i tilfelle noen avbestiller :)

Nope, ingen andre alternativer... dumme lille bodø by ;) Har allerede satt meg opp på venteliste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravletråd for juli/august

Terminliste:

Blomst12 - 7 juli :babysmokk:

Blip - 9 juli :babysmokk:

Arrow - 13 juli :babysmokk:

Cavalier - 15 juli :babysmokk:

Pjuskefjes - 15 juli :babysmokk:

Bib_84 - 17 juli :babysmokk:

Plingse - 19 juli :babysmokk:

Moina - 21 juli :babysmokk:

Sommerfuglen1982 -22 juli :babysmokk:

Sjøhest - 24 juli :babysmokk:

Klatremusa - 27 juli :babysmokk:

Missdior -28 juli :babysmokk:

Lillealva - 29 juli :babysmokk:

Cera - 1 august :babysmokk:

Skogstrollet - 2 august :babysmokk:

Vi mistet desverre haa84 på veien....

Bare prøvde noe, så en annen terminliste hadde sånn :fnise: Grønn baby fordi vi ikke vet kjønn enda! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøvde noe, så en annen terminliste hadde sånn :fnise: Grønn baby fordi vi ikke vet kjønn enda! :laugh:

Nice! Jeg kan sette det på framsiden :)

Edit: ja, hadde jeg bare fått det til. Får ikke til å legge til smileyfjes???

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Jeg kan sette det på framsiden :)

Edit: ja, hadde jeg bare fått det til. Får ikke til å legge til smileyfjes???

På øverste linja i editoren editoren er det en smily, som ser omtrent sånn ut :) klikker du på den så får du opp alle smilyene under tekstfeltet.

eller skriv : babysmokk : for smileyen :babysmokk: men uten mellomrommene.

Var det dette du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært så sliten og trøtt at hadde jeg vært på jobb så hadde jeg dratt hjem. jeg var så sliten at jeg satt på stolen og gikk fra å fryse i klasserommet på grunn av 18 grader til og bli akutt svett sånn at jeg måtte kle av meg nesten alt. Var i perioder skikkelig svimmel, og på grunn av at jeg var så sliten ble jeg også litt kvalm. Kommer hjem fra skole og legger meg i sengen, og her ligger jeg til neste dag. Er 5+5. Noen andre som har eller har hatt det slik? det begynte i går, 5+4. håper ikke det er starten på noen lange forferdelige uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På øverste linja i editoren editoren er det en smily, som ser omtrent sånn ut :) klikker du på den så får du opp alle smilyene under tekstfeltet.

eller skriv : babysmokk : for smileyen :babysmokk: men uten mellomrommene.

Var det dette du mente?

Jepp, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært så sliten og trøtt at hadde jeg vært på jobb så hadde jeg dratt hjem. jeg var så sliten at jeg satt på stolen og gikk fra å fryse i klasserommet på grunn av 18 grader til og bli akutt svett sånn at jeg måtte kle av meg nesten alt. Var i perioder skikkelig svimmel, og på grunn av at jeg var så sliten ble jeg også litt kvalm. Kommer hjem fra skole og legger meg i sengen, og her ligger jeg til neste dag. Er 5+5. Noen andre som har eller har hatt det slik? det begynte i går, 5+4. håper ikke det er starten på noen lange forferdelige uker :P

Jeg har ikke vært så sykt trøyt slik folk beskriver. Hvis jeg tenker meg om har jeg nok vært mer trøyt de siste dagene men er ikke noe som plager meg.. Kvalmen derimot.........

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også merker jeg at noen ting smaker ikke så godt som før.

Og nå begynte jeg å grine fordi kjæresten tok en edderkopp og hev den i søpla og ikke i do. Ja, GRINE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært så sliten og trøtt at hadde jeg vært på jobb så hadde jeg dratt hjem. jeg var så sliten at jeg satt på stolen og gikk fra å fryse i klasserommet på grunn av 18 grader til og bli akutt svett sånn at jeg måtte kle av meg nesten alt. Var i perioder skikkelig svimmel, og på grunn av at jeg var så sliten ble jeg også litt kvalm. Kommer hjem fra skole og legger meg i sengen, og her ligger jeg til neste dag. Er 5+5. Noen andre som har eller har hatt det slik? det begynte i går, 5+4. håper ikke det er starten på noen lange forferdelige uker :P

Hei, jeg er nå 7+2 og har slitt litt med å være trøtt.

Jeg syns det hjelper å ta seg en liten gåtur hver kveld, jeg er ute fra 1 time til 2 på kvelden - regn eller snø. Det har hjulpet meg siden jeg har sovet så dårlig på nettene, at jeg ikke snur helt på døgnrytmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært så sliten og trøtt at hadde jeg vært på jobb så hadde jeg dratt hjem. jeg var så sliten at jeg satt på stolen og gikk fra å fryse i klasserommet på grunn av 18 grader til og bli akutt svett sånn at jeg måtte kle av meg nesten alt. Var i perioder skikkelig svimmel, og på grunn av at jeg var så sliten ble jeg også litt kvalm. Kommer hjem fra skole og legger meg i sengen, og her ligger jeg til neste dag. Er 5+5. Noen andre som har eller har hatt det slik? det begynte i går, 5+4. håper ikke det er starten på noen lange forferdelige uker :P

Sånn har jeg det også. Hos meg begynte det for omtrent to uker siden, men det er først den siste uka det har vært skikkelig ille. Håper, håper, håper det går over snart :fnise: Det går litt i bølger i løpet av dagen, har som regel en skikkelig knekk på ettermiddagen, da er det bare mat og søvn som hjelper. Men er litt på halv tolv hele dagen :P I dag måtte jeg være hjemme fra praksis, veldig kjipt ettersom det bare er andre dagen og for mye fravær gjør at jeg stryker :(

Krysser fingrene for at vi blir piggere etterhvert alle som en :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært så sliten og trøtt at hadde jeg vært på jobb så hadde jeg dratt hjem. jeg var så sliten at jeg satt på stolen og gikk fra å fryse i klasserommet på grunn av 18 grader til og bli akutt svett sånn at jeg måtte kle av meg nesten alt. Var i perioder skikkelig svimmel, og på grunn av at jeg var så sliten ble jeg også litt kvalm. Kommer hjem fra skole og legger meg i sengen, og her ligger jeg til neste dag. Er 5+5. Noen andre som har eller har hatt det slik? det begynte i går, 5+4. håper ikke det er starten på noen lange forferdelige uker :P

Jeg hadde det sånn på jobb i går! Først var det iskaldt, og plutselig rant svetten av meg, før det ble kaldt igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er nå 7+2 og har slitt litt med å være trøtt.

Jeg syns det hjelper å ta seg en liten gåtur hver kveld, jeg er ute fra 1 time til 2 på kvelden - regn eller snø. Det har hjulpet meg siden jeg har sovet så dårlig på nettene, at jeg ikke snur helt på døgnrytmen.

Jeg sover også ekstremt dårlig om nettene for tiden... Rart hva den lille ostepoppen i magen gjør med oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover også ekstremt dårlig om nettene for tiden... Rart hva den lille ostepoppen i magen gjør med oss :jepp:

Done :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått til akupunktur for morgenkvalme og hodepine, jeg kjenner forløpig ingen effekt.

Ikke at jeg sliter mer enn andre tror jeg, men kvalmen kunne komme så PLUTSELIG og snikende.

Har en pakke med ritzkjeks v sengen som jeg kaster i meg når jeg våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud som jeg savner å ikke være utslitt eller kvalm.

Har ligget flat på sofaen i hele dag, ingenting hjelper mot kvalmen og jeg har ingen energi over hode.
Også har jeg så uuuuuuuutroooooolig lyst til å pynte til jul. :tree: Men hver gang jeg har følt meg litt bedre så tar det ca 5 min så er kvalmen tilbake igjen.

en stooooooor klem til alle dere andre som sliter med kvalmen og trøttheten, og andre problemer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :) Jeg vil gjerne skravle litt med dere her. Foreløpig termin er 5. august, så det er veldig tidlig i svangerskapet. Har såå lyst til å fortelle alle, men får ikke lov av meg selv da det vil være en unødvendig ekstra belastning for meg selv om det skulle gå galt. Har bare såvidt passert 4,5 uker, tida snegler seg avsted!

Jeg har visst begynt å grine for alt og ingenting jeg også. I tillegg smaker kaffe shit, og det er litt savn, men også veldig greit at det ikke er noe vanskelig å begrense seg. Er skikkelig kaffekjærring til vanlig :)

Også har jeg begynt å fundere på hva man strikker til et sommerbarn. Tips? Et teppe skal jeg hvertfall strikke. Førstebarnet er fra motsatt årstid, så da var det bare å kjøre på med ull.

Dette er stas, altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :) Jeg vil gjerne skravle litt med dere her. Foreløpig termin er 5. august, så det er veldig tidlig i svangerskapet. Har såå lyst til å fortelle alle, men får ikke lov av meg selv da det vil være en unødvendig ekstra belastning for meg selv om det skulle gå galt. Har bare såvidt passert 4,5 uker, tida snegler seg avsted!

Jeg har visst begynt å grine for alt og ingenting jeg også. I tillegg smaker kaffe shit, og det er litt savn, men også veldig greit at det ikke er noe vanskelig å begrense seg. Er skikkelig kaffekjærring til vanlig :)

Også har jeg begynt å fundere på hva man strikker til et sommerbarn. Tips? Et teppe skal jeg hvertfall strikke. Førstebarnet er fra motsatt årstid, så da var det bare å kjøre på med ull.

Dette er stas, altså

Jeg tør ikke starte strikkinga før etter ul, men planlegge, det kan jeg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :) Jeg vil gjerne skravle litt med dere her. Foreløpig termin er 5. august, så det er veldig tidlig i svangerskapet. Har såå lyst til å fortelle alle, men får ikke lov av meg selv da det vil være en unødvendig ekstra belastning for meg selv om det skulle gå galt. Har bare såvidt passert 4,5 uker, tida snegler seg avsted!

Jeg har visst begynt å grine for alt og ingenting jeg også. I tillegg smaker kaffe shit, og det er litt savn, men også veldig greit at det ikke er noe vanskelig å begrense seg. Er skikkelig kaffekjærring til vanlig :)

Også har jeg begynt å fundere på hva man strikker til et sommerbarn. Tips? Et teppe skal jeg hvertfall strikke. Førstebarnet er fra motsatt årstid, så da var det bare å kjøre på med ull.

Dette er stas, altså

:velkommen: Gratulerer med nurk i magen.

Jeg funderer også på hva jeg kan strikke eller hekle til den lille før den kommer, mamma kom med ideen på en lett og luftig bomullsjakke. Har ikke funnet noen jeg har falt for ennå, men det tror jeg at jeg skal lage når jeg finner en. Et teppe vil jeg også hekle. Men som du venter jeg til etter første UL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...